-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
інструменти, матеріали та прилади медичні
Завершена
590 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 950.00 UAH
Період оскарження:
13.02.2018 12:58 - 25.02.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
e22f316bf8ba4fafb69c17f746b985e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-13-000658-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
КУ Хмельницький обласний
госпіталь ветеранів війни
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2119363, номер тендеру у UA-2018-02-13-000658-c)
13.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ Найменування Од.виміру Кількість
1 Канюляінфузійна 18G 1,3х32мм одноразова штука 4000
2 Канюля інфузійна20G 1,1х32мм одноразова штука 8000
3 Канюля інфузійна22G 0,9х25мм одноразова штука 4000
4 Інфузійна канюля 18G 1,3x32мм штука 6000
5 Інфузійна канюля 20G 1,1x32мм штука 8000
6 Інфузійна канюля 22G 0,9x25мм штука 6000
7 Безпечнаголка 21G х 1 1/2" штука 200
8 Безпечнаголка 22G х 1 1/2" штука 200
9 Бинт марлевиймедичнийнестерильний 5 м х 10 см тип 17 штука 3600
10 Бинт марлевиймедичнийстерильний 5 м х 10 см тип 17 штука 500
11 Бинт марлевиймедичнийнестерильний 7м х 14см тип 17 штука 1800
12 Бинт марлевиймедичнийстерильний 7м х 14см тип 17 штука 1200
13 Бинт марлевиймедичнийнестерильний 5м х 15см тип 17 штука 500
14 Вата медичнагігроскопічнагігієнічна нестерильна рулон 100 гр. штука 600
15 Вата медичнагігроскопічнагігієнічна нестерильна зигзагоподібнастрічка100 гр. штука 3000
16 Відрізмарлевиймедичнийнестерильний500х90 см складка тип 17 штука 240
17 Відрізмарлевиймедичнийнестерильний 1000х90 см складка тип 17 штука 300
18 Марля медичнавибілена в рулоні (тканина полотняного переплетення) тип 17 пог.м 6000
19 Пластирмедичний 20котушковий на нетканнійоснові 1.25см х 500см штука 300
20 Пластирмедичнийкотушковий на нетканнійоснові 2.5см х 500см штука 600
21 Шприц 1 мл U-100 луєртрьохкомпонентний з двомаголкамиін'єкційний одноразового застосування штука 2400
22 Шприц 10 мл луєрдвохкомпонентнийін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38мм (21Gх1 1/2) штука 28000
23 Шприц 2 мл луєрдвохкомпонентнийін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,6х32мм (23Gх1 1/4) штука 37000
24 Шприц 20 мл луєрдвохкомпонентнийін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38мм (21Gх1 1/2) штука 20000
25 Шприц 5 мл луєрдвохкомпонентнийін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,7х38мм (22Gх1 1/2) штука 42000
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц 1 мл U-100 луєртрьохкомпонентний з двомаголкамиін'єкційний одноразового застосування штука 2400
Шприц 10 мл луєрдвохкомпонентнийін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38мм (21Gх1 1/2) штука 28000
Шприц 2 мл луєрдвохкомпонентнийін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,6х32мм (23Gх1 1/4) штука 37000
Шприц 20 мл луєрдвохкомпонентнийін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38мм (21Gх1 1/2) штука 20000
Шприц 5 мл луєрдвохкомпонентнийін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,7х38мм (22Gх1 1/2) штука 42000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2119363, номер тендеру у UA-2018-02-13-000658-cшляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:
Пластирмедичнийкотушковий на нетканнійоснові 2.5см х 500см штука 600
Шприц 1 мл U-100 луєртрьохкомпонентний з двомаголкамиін'єкційний одноразового застосування штука 2400
Шприц 10 мл луєрдвохкомпонентнийін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38мм (21Gх1 1/2) штука 28000
Шприц 2 мл луєрдвохкомпонентнийін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,6х32мм (23Gх1 1/4) штука 37000
Шприц 20 мл луєрдвохкомпонентнийін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38мм (21Gх1 1/2) штука 20000
Шприц 5 мл луєрдвохкомпонентнийін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,7х38мм (22Gх1 1/2) штука 42000
, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Учасник
- 2119363.pdf 19.02.2018 11:40
Дата подачі:
19.02.2018 11:40
Вирішення:
Доброго дня. Повідомляємо Вас, що Відповідно до Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), предмет закупівлі у річному плані потрібно визначити згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а поділ предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником відповідно до його потреб.
На нашу думку, Ваше твердження, що такими діями, а саме виведення товару в специфікації єдиним лотом, Замовник унеможливлює проведення процедури закупівлі з максимальною економією та ефективністю, не відповідає дійсності.
Також, однією із підстав не поділу предмету закупівлі на лоти є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Таким чином, висновок про те, що не розподіл предмету закупівлі на лоти обмежує коло учасників, не дозволяючи взяти участь у процедурі закупівлі виробників або постачальників лише по деяких позиціях, не відповідає дійсності і суперечить нормам ст. ст. 1, 20 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому Ми не погоджуємося з Вашою думкою, що не поділ предмета закупівлі на лоти (в оголошені про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації на закупівлю медичних інструментів порушує принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, адже закупівля проводиться в порядку встановленому діючим законодавством у сфері публічних закупівель.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Всі потенційні учасники торгів, після публікації відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Не задоволено