• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015-90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по організації збирання, перевезення, зберігання, утилізації, переробки, та знищення (видалення) небезпечних відходів)

Завершена

897 225.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 486.13 UAH
Період оскарження: 06.06.2023 14:47 - 12.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» вимагає скасувати рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір із ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"

Номер: ddd10e1e7190414e8479e78288f52e17
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-06-008882-a.b2
Назва: ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» вимагає скасувати рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір із ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Вимога:
Відповідно до вимог підпункту 1.5. Додатку №2 до тендерної документації, учасник повинен надати Інформаці. в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів. У складі своєї пропозиції ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" (далі - Учасник) не надав документ про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів на транспортний засіб, який він планує залучити до виконання послуг, що є предметом закупівлі, чим не підтвердив свою відповідність вимогам тендерної документації. Окрім цього, в складі своєї пропозиції ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" зазначив про намір залучити до надання послуг за договором закупівлі іншого суб’єкта господарювання, а саме: ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКОПРОЕКТ» (далі – субпідрядник/співвиконавець), при цьому, Учасник не надає жодної інформації стосовно до якого саме виду послуг у сфері поводження с небезпечними відходами буде залучатися субпідрядник/співвиконавець, що робить неможливим перевірити його на доброчесності та відповідність вимог Тендерної документації. Виходячи з вищезазначеного, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» вимагає скасувати рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір із ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", оформлене Протокольним рішенням уповноваженої особи №3-27/06/23 від 27.06.2023 року, через невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Найменування закупівлі: ДК 021:2015-90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по організації збирання, перевезення, зберігання, утилізації, переробки, та знищення (видалення) небезпечних відходів) Номер у Prozorro: UA-2023-06-06-008882-a Номер плану: UA-P-2023-05-25-002158-b Очікувана вартість закупівлі: 897 225,00 грн. Відповідно до умов Розділу 4 Розгляд та оцінка тендерної пропозиції тендерної пропозиції оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником-ЦЗО у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою. Замовник-ЦЗО розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною щодо її відповідності вимогам тендерної документації, чинному законодавству України. Оцінка тендерних пропозицій Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з остаточною пропозицією - 338 792,75 грн. Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» за результатами її розгляду визначена як така, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На відповідність пункту 1.5. Додатку 2 до тендерної документації зокрема, надання інформації в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів, ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі тендерної пропозиції надав Довідку №4 від 14.06.2023 з інформацією про наявність власного або орендованого транспортного спеціалізованого засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів. Враховуючи зазначене, ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було виконано вимоги тендерної документації , зокрема, пункту 1.5. Додатку 2 до тендерної документації. Крім того окремо зазначаємо, що тендерна документація на закупівлю не містила вимог щодо надання учасниками закупівлі у складі тендерних пропозицій інших документів про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів на транспортний засіб. Відповідно до зазначеного вище вимога ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в частині підпункту 1.5. Додатку №2 до тендерної документації є безпідставною та необгрунтованою. Відповідно до умов тендерної документації У разі якщо Учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності (потужності) інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, замовник-ЦЗО перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 статті 17 Закону, окрім пункту 13 частини 1 статті 17 Закону. З цією метою частиною 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога про надання Учасником необхідної інформації для такої перевірки про кожного з субпідрядників/співвиконавців, щодо яких одночасно виконуються дві умови: а) Учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, б) Учасник має намір залучити спроможності (потужності) субпідрядника/співвиконавця для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі пропозиції було надано: файл «Інформація щодо субпідрядника.pdf», який містить: Довідка №148 від 14.06.2023 про залучення ТОВ «Науково-дослідний інститут «УКРЕКОПРОЕКТ» в якості субпідрядника в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору; Ліцензію субпідряника на операції поводження з небезпечними відходами; Договір №05/01/2023-05 від 05.01.2023 року предметом, якого передбачено надання послуг зі збирання, перевезення,, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження небезпечних відходів. Додаткова угода №1 до Договору №05/01/2023-05 від 05.01.2023 року з переліком відходів щодо яких надаються послуги. Таким чином, учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було виконано вимоги тендерної документації. Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, який не містить такого критерію як «доброчесність». Додатково тендерна документація не містить інформації та вимог до учасників щодо надання документів для підтвердження доброчесності субпідрядників. За такого, враховуючи зазначене, вимога ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» є необґрунтованою та безпідставною. Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Номер: c4a9fa366c534058ac944330e30e6d4d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-06-008882-a.b1
Назва: ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Шановний Замовник! Вами було оголошено закупівлю – ДК 021:2015-90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по організації збирання, перевезення, зберігання, утилізації, переробки, та знищення (видалення) небезпечних відходів). Відповідно до умов тендерної документації ДОДАТОК № 2 до ТД «НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Відповідно до п. 1.14. Ви вимагаєте - Атестат виробництва, копія технічного паспорту. Хочемо наголосити на тому, що НАКАЗ N 571 від 25.09.2000 «Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1999 (z1618-16) від 29.11.2016. Тобто, атестація підприємств не є обов’язковою, а проводиться на добровільній основі. Атестат виробництва виданий компанії, яка має ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), органом сертифікації, щодо стану виробництва на відповідні види продукції – це технічна готовність підприємства щодо його діяльності, а не АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА! Не зрозуміло «копія технічного паспорту» на що саме? Звертаємо увагу, що така вимога є незаконною та такою що, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Так, з огляду на наступне: Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ. У випадку не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник прийняв до уваги вимогу. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено