• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хліб пшеничний, батон "Молочний" (або аналог)

Завершена

147 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 476.20 UAH
Період оскарження: 06.06.2023 13:35 - 11.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення прав потенційних учасників торгів

Номер: d52d808196ed4bd6a802e083f1b8c1ff
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-06-007009-a.c6
Назва: Порушення прав потенційних учасників торгів
Вимога:
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що в тендерній документації зазначено дискримінаційну вимогу стосовно надання інформації про реєстрацію потужностей операторів ринку, а саме: «Інформацію про реєстрацію потужності операторів ринку діяльність, пов'язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: виробництво харчових продуктів та/або перероблені продукти тваринного походження, транспортування, пакування, зберігання, реалізація» (сторінка 29 ТД ХЛІБ замовника). Приймаючи до уваги особливості процесу виробництва хлібобулочних виробів, такий вид діяльності як пакування, зможе підтвердити виключно учасник-оператор ринку, який є виробником хлібобулочним виробів, оскільки процес пакування є частиною виробництва і може здійснюватись виключно виробником. Вид діяльності - виробництво харчових продуктів та/або перероблені продукти тваринного походження, що також вимагається замовником від учасників-операторів ринку (сторінка 29 ТД ХЛІБ замовника), жодним чином не має відношення до процесів виробництва та/або обігу товару, що є предметом закупівлі, отже не може бути підтверджений будь-яким потенційним учасником торгів, що має намір постачати замовнику хлібобулочні вироби. Вимоги замовника, щодо підтвердження учасниками-операторами ринку вищеназваних видів діяльності, штучно обмежують коло учасників та є дискримінаційними. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги стосовно підтвердження зазначених видів діяльності.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Замовником розглянута Ваша вимога. Відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. До визначення «потужності» згідно ст. 1 Закону відносять споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Таким чином Замовник вважає проте, що вимога «Щодо надання інформації про реєстрацію потужності операторів ринку діяльність, пов'язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C і залишатися придатними для споживання людиною» є обов’язковою для всіх операторів ринку, які проводять свою діяльність в сфері обігу харчовий продуктів та не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Надання посвідчення про якість та декларації виробника – дискримінаційна вимога

Номер: 7c4bfde23b9d4d3fbcf7ea999f48fde6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-06-007009-a.c5
Назва: Надання посвідчення про якість та декларації виробника – дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що відповідно до ч.2 ст.32 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», сертифікація харчових продуктів необов’язкова на території України. Виробники, на підтвердження якості продукції, мають право надавати також: декларацію / декларацію виробника / декларацію виробника (посвідчення про якість) / посвідчення про якість тощо. Чинним законодавством не встановлено конкретну назву документу, що підтверджує якість продукції. Вимога щодо надання на підтвердження якості продукції виключно посвідчення про якість та декларації виробника (сторінка 29 ТД ХЛІБ замовника) є дискримінаційною, зменшує кількість потенційних учасників торгів, призводить до обмеження конкуренції. Вимагаю внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість учасникам торгів надавати й інші документи на підтвердження якості запропонованого товару, такі як: декларація / декларація виробника /декларація виробника (посвідчення про якість) / посвідчення про якість тощо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Замовником розглянута Ваша вимога. Відповідно до ч.2 ст.32 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», сертифікація харчових продуктів необов’язкова на території України. Виробники, на підтвердження якості продукції, мають право надавати: сертифікат якості, сертифікат відповідності, якісне посвідчення, декларацію / декларацію виробника / декларацію виробника (посвідчення про якість) / посвідчення про якість тощо. Враховуючи вище викладене Замовником в пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації було вказано проте, що кожна партія товару повинна супроводжуватися документами, що підтверджують його якість та придатність до використання (сертифікат якості, сертифікат відповідності, якісне посвідчення тощо). Під словом «тощо» розуміється те, що Учасник має право надавати в своїй тендерній документації як сертифікати якості, сертифікати відповідності, якісне посвідчення так і інші документи, які посвідчують якість продукції , такі як: декларацію / декларацію виробника / декларацію виробника (посвідчення про якість) / посвідчення про якість тощо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога стосовно ваги виробу

Номер: 34241f64a54d46b1bfe51c69b03d6af2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-06-007009-a.c4
Назва: Дискримінаційна вимога стосовно ваги виробу
Вимога:
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що в тендерній документації зазначено дискримінаційну вимогу стосовно ваги виробу, а саме: Хліб пшеничний (з борошна вищого ґатунку) – вага виробу - 500г, Батон «Молочний» (з борошна вищого ґатунку) або аналог* - вага виробу – 500г (сторінки 28-29 ТД ХЛІБ замовника). Станом на сьогоднішній день на ринку хлібобулочних виробів існує безліч варіантів ваги готового продукту на виході, технічні характеристики яких відповідають вимогам замовника. Приймаючи до уваги те, що замовником визначено необхідну кількість предмета закупівлі в кілограмах, вага окремого готового виробу, будь то 0,35кг, 0,4кг, 0,5кг або 0,6кг тощо, жодним чином не впливає на загальну кількість предмета закупівлі. Натомість, встановлення замовником конкретної ваги готового виробу виключно 500г, призводить до обмеження конкуренції та може бути прописана під конкретні вироби конкретного виробника. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Замовником розглянута Ваша вимога. Дискримінаційними вважаються вимоги , яким можуть відповідати один або декілька учасників. Станом на сьогоднішній день на ринку хлібобулочних виробів знаходиться безліч готової продукції, яка відповідає вимогам Замовника. Враховуючи те, що майже кожна пекарня в нашій країні виготовляє хлібобулочну продукцію, яка в повному обсязі відповідає вимогам Замовника, а також враховуючи те, що майже всі реалізатори хлібобулочних виробів ( продовольчі магазини, супермаркети, універсами, хлібобулочні лотки, тощо) мають в своєму асортименті продукцію, яка повністю відповідає заданим вимогам і є одною з найпоширеніших – Замовник вважає, що вимога щодо ваги продукції вказаної в тендерній документації не є дискримінаційною, так як продукція з цими характеристиками є однією з найпоширеніших на ринку хлібобулочних виробів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога стосовно місцезнаходження потужностей виробництва

Номер: b839d4a7a4ab4cf8be8a0f813bbf0723
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-06-007009-a.c3
Назва: Дискримінаційна вимога стосовно місцезнаходження потужностей виробництва
Вимога:
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що в тендерній документації зазначено дискримінаційну вимогу стосовно місцезнаходження потужностей виробництва вимоги до терміну придатності предмета закупівлі, а саме: «бажано щоб потужності виробництва знаходились на відстані не більше 60 км. від адреси Замовника (надається довідка про розташування). Є бажаною умовою для зменшення витрат часу на доставку товару, економії паливо-мастильних матеріалів, що впливає на формування ціни товару. Тому вище вказане обумовлено виключно метою заощадження коштів на утримання Замовника у відповідності до вимог ЗУ Про публічні закупівлі, згідно яких закупівлі здійснюються за принципами: максимальної економії та ефективності. До того ж, беручи до уваги воєнний стан та непередбачувані агресивні дії ворога, відстань потужностей виробництва до Замовника прямо впливає на можливість доставки товару» (сторінка 27 ТД ХЛІБ замовника). Дана вимога жодним не може впливати на заощадження коштів на утримання Замовника, оскільки потенційний учасник самостійно формує ціну своєї пропозиції та приймає рішення щодо участі у кожній конкретній процедурі закупівлі, виходячи з очікуваної вартості, вимог до предмета закупівлі, умов поставки тощо. Формуючи ціну своєї пропозиції, потенційний учасник не чинить впливу на процес заощадження коштів на утримання Замовника, оскільки це питання відноситься до компетенції та регулюється виключно Замовником. Наявність такої вимоги суттєво зменшує кількість можливих учасників торгів та призводить до обмеження конкуренції, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно яких закупівлі здійснюються за принципами: максимальної економії та ефективності. Згідно практики органу оскарження, така вимога визнається дискримінаційною. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Замовником було вказано - що БАЖАНО щоб учасник знаходився на відстані до 60 км так як постачання Хлібобулочних виробів повинно здійснюватись щодня до 08:00 години ранку. При цьому це не було обовязковим і не впливало би на рішення Замовника при розгляді тендерних пропозицій учасників! Але все ж таки, щоб не виникло непорозумінь, Замовник прийняв рішення, щодо виключення цього пункту з Додатку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Надання Санітарної книги на працівників – дискримінаційна вимога

Номер: 0a900cfdfe75409186e9c652a6db4d9a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-06-007009-a.c2
Назва: Надання Санітарної книги на працівників – дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що Наказом МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» затверджено Правила проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, Форму первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» та Інструкцію щодо її заповнення. У разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику форму № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (далі - форма № 1-ОМК), затверджену наказом МОЗ України від 21 лютого 2013 року № 150. Документу «санітарна книга», вимогу щодо надання якої встановлено в п.2.3. Додатку 1 до тендерної документації замовником, на теперішній час не існує, отже потенційні учасники торгів не зможуть виконати вимоги ТД замовника. Вимагаю внести відповідні зміни до тендерної документації та привести вимогу п.2.3 ТД у відповідність до Наказів МОЗ України від 23.07.2002 № 280 та № 150 від 21 лютого 2013 року.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Ваша вимога задоволена
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Тендерна документація не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям

Номер: 7983bdaa8610463194512cddf3288518
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-06-007009-a.c1
Назва: Тендерна документація не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям
Вимога:
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що 19.05.2023 року набрала чинності Постанова КМУ від 12 травня 2023 р. № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», згідно якої «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) було викладено в новій редакції. Замовники, що оголошують процедури закупівель після 19.05.2023р. повинні врахувати внесені зміни. Оголошення про проведення процедури закупівлі - Відкриті торги з особливостями - опубліковане замовником 06.06.2023р., але в тендерній документації не враховано положення пункту 37 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» та нову редакцію Особливостей і містяться невідповідності діючому законодавству, а саме: - інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації (сторінки 4-5 ТД ХЛІБ замовника) - підстави, встановлені статтею 17 Закону (сторінки 9-11 ТД ХЛІБ замовника) - розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 41 цих особливостей (сторінка 12 ТД ХЛІБ замовника) - у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв (якщо такі вимагались), підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника згідно з пунктом 44 Особливостей (сторінка 14 ТД ХЛІБ замовника) - п.3 розділу 5 тендерної документації (сторінки 18-19 ТД ХЛІБ замовника) - п.2 та п.3 Додатку 1 тендерної документації (сторінки 24-26 ТД ХЛІБ замовника). Таке викладення тендерної документації не відповідає, зокрема, вимогам п.28, 47 Особливостей, пункту 37 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». В тендерній документації замовника наявні також інші численні невідповідності діючій з 19.05.2023 року редакції Особливостей. Тендерна документація , складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Отже, з метою дотримання положень і вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, вимагаю внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Ваша вимога задоволена! Внесено відповідні зміни (зміни помічені жовтим кольором) та викладено тендерну документацію в новій редакцію.
Статус вимоги: Задоволено