-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33750000-2-Засоби для догляду за малюками. (33751000-9-Підгузки). (Підгузки дитячі 11-25 кг. Підгузки дитячі, розмір XS. Підгузки для дорослих, розмір S. Підгузки для дорослих, розмір M. Підгузки для дорослих, розмір L. Підгузки для дорослих, розмір XL. Пелюшка поглинаюча, розмір 60х90 см.)
Завершена
351 065.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 755.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 755.33 UAH
Період оскарження:
06.06.2023 12:31 - 01.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
на умови тендерної документації
Номер:
0cf9f0c951d34dab9919fbba5f5353db
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-005835-a.a2
Назва:
на умови тендерної документації
Скарга:
повний текст вимог викладено у скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Приказ 2018.pdf 09.06.2023 17:22
- 1. Тендерна_документація.zip 09.06.2023 20:03
- 2. Фото EVA-Baby-Dry-5+ ..jpg 09.06.2023 20:03
- 3. Лист від MEDIFORM.pdf 09.06.2023 20:03
- 5. Висновок ДСЕЕ від 23.06.2020.pdf 09.06.2023 20:03
- 4. Лист від FUJIAN DASHAN PAPER.pdf 09.06.2023 20:03
- 7. Висновок ДСЕЕ від 23.06.2020 фуджи.pdf 09.06.2023 20:03
- 6. Висновок ДСЕЕ від 08.07.2020.pdf 09.06.2023 20:03
- 8. Декларація про відповідність 1.pdf 09.06.2023 20:03
- 10. Лист пояснення декларування.pdf 09.06.2023 20:03
- 9. Декларація про відповідність 8.pdf 09.06.2023 20:03
- Скарга.docx 09.06.2023 20:03
- 11. Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 09.06.2023 20:03
- 12. Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 09.06.2023 20:03
- Скарга.pdf 09.06.2023 20:03
- рішення від 13.06.2023 № 8520.pdf 13.06.2023 19:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2023 № 9176.pdf 23.06.2023 11:05
- рішення від 22.06.2023 № 9176.pdf 27.06.2023 13:31
- 1 (5).jpeg 15.06.2023 17:21
- 1 (3).jpeg 15.06.2023 17:21
- 9. Порівняльна таблиця UA-2023-03-15-011721-а.pdf 15.06.2023 17:21
- сертифікат UA-2023-04-27-005962-a.pdf 15.06.2023 17:21
- технічна спец. UA-2023-05-04-003016-a.pdf 15.06.2023 17:21
- 1 (1).jpeg 15.06.2023 17:21
- інструкція UA-2023-03-15-011721-а.pdf 15.06.2023 17:21
- Договір № 13 від 14.04.2020 Техзасоби для інвалідів та паліативних.pdf 15.06.2023 17:21
- Додаткова № 2 від 09.11.2020 до догов. № 13 від 14.04.2020.pdf 15.06.2023 17:21
- Таблиця з еквівалентами.xlsx 15.06.2023 17:21
- 5. Протокол про надання відповіді на запит АМКУ (1).docx 15.06.2023 17:21
- 3.jpg 15.06.2023 17:21
- 6.jpg 15.06.2023 17:21
- 5.jpg 15.06.2023 17:21
- Додаткова угода до договору № 13 від 14.04.2020 № 1від 08.10.2020.pdf 15.06.2023 17:21
- 1 (6).JPEG 15.06.2023 17:21
- 1 (2).jpeg 15.06.2023 17:21
- 2.jpg 15.06.2023 17:21
- optima hospital super plus L UA-2023-04-27-005962-a.rar 15.06.2023 17:21
- Дитячі розмір 6 UA-2023-04-20-011470-а.rar 15.06.2023 17:21
- паспорт Т.Х. UA-2023-05-04-003016-a.pdf 15.06.2023 17:21
- 1.JPEG 15.06.2023 17:21
- інструкція (2) UA-2023-03-15-011721-а.pdf 15.06.2023 17:21
- 4.jpg 15.06.2023 17:21
- 1 (4).jpeg 15.06.2023 17:21
- Протокол.pdf 15.06.2023 17:34
- Протокол № 111 від 28.06.2023 про внесення змін до тендерногї документації.docx 28.06.2023 16:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.06.2023 17:37
Дата розгляду скарги:
22.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.06.2023 19:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2023 13:31
Дата виконання рішення Замовником:
28.06.2023 16:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №9176-р/пк-пз від 22.06.2023 Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виникла необхідність внесення змін до тендерної документації в частині: Додаток № 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі а саме: Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вище викладене, Замовник усунув наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
3d92f8f98dec4c3e9f89d6c280e7380e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-005835-a.b1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваші «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» мають дискримінаційні вимоги, прописані під конкретну торгову марку конкретного виробника!!!
Такі вимоги, як:
- Пакування 30 штук в упаковці. Поглинаюча здатність 937мл.
- поглинальна здатність 2410 мл;окружність в поясі (см) 90-145
- окружність стегон-живота (см) 55-85; Поглинання не менше - 1539 мл
- поглинальна здатність 2102 мл;окружність в поясі (см) 70-120
Та інші вимоги в кілограмах і сантиметрах прописані під конкретну торгову марку (Тена).
Зазначаємо, що Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L, XL та інші підгузків для дорослих, дитячі підгузки мають стандартні розміри: Midi 3 (4-9 kg), Junior 5 (11-25 kg); та інші.
Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім Libero та Tena взяти участь в закупівлі.
А конкретно:
1. поглинання зазначити «не менше» або видалити.
2. окружність в поясі (см) зазначити «не менше» або видалити.
3. Кількість зазначити в штуках, а не в упаковках.
Дякуємо.
В інакшому випадку вимушені будемо звернутись до відповідних органів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 102 від 09.06.2023 про надання відповіді на вимогу.docx 09.06.2023 13:13
Дата подачі:
07.06.2023 13:44
Вирішення:
Шановний Учаснику! Вдячні Вам за увагу, ми з повагою відносимося до усіх учасників нашого тендеру, однак стосовно Вашої вимоги слід зазначити наступне: Дана закупівля проводиться для потреб осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, які мають виражені порушення функцій органів людини та знаходяться під наглядом лікарів амбулаторно-поліклінічної допомоги. Особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та визначені категорії осіб забезпечуються, в амбулаторних умовах, медичними виробами з урахуванням їх індивідуальних потреб, фізичного стану, вікових категорій. Згідно пункту №18 індивідуальної програми реабілітації осіб з інвалідністю, статті 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» особа з інвалідністю бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах індивідуальної програми реабілітації, вона має право брати участь у виборі технічних та інших характеристик виробів медичного призначення. Також зауважимо, що у документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент», а саме вказано: «До всіх посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – застосовувати вираз «або еквівалент».
Варто зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну «еквівалент».
Вікіпедія, що міститься в Інтернет-мережі за посиланням https://uk.wikipedia.org, містить таке тлумачення:
– еквівалент (рос. эквивалент, англ. англ. equivalent, нім. Дquivalent n) – предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх;
– еквівалент (аналог) – продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Стосовно одиниці виміру, що варто зазначати у штуках, Ми як Замовник розподіляємо підгузки між пацієнтами в упаковках, а не у штуках. По кожній позиції зазначена чітка кількість штук в упаковці виходячи із побажання та зручності для пацієнта.
Стосовно окружності в поясі слід зазначити, що в тендерній документації окружність зазначено через тире, що в свою чергу означає від і до.
Враховуючи вищезазначене, Ви як суб’єкт господарювання не обмежені брати участь у закупівлі. Ви маєте право надати еквівалент, тобто продукт або товар, який є рівнозначним, рівноцінним іншому продукту або товару за своїми характеристиками.
Статус вимоги:
Відхилено