• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 “3314000-3 Медичні матеріали” (ВАТА НЕСТЕРИЛЬНА 100 г зигзаг; КАНЮЛЯ В/В 22G; КАНЮЛЯ В/В 24G; КАНЮЛЯ ІНФУЗІЙНА Ю-ФЛЕКС 24G; МАРЛЯ ВІДРІЗ МЕДИЧНИЙ 5М*90СМ; Небулайзерна камера 1шт/загубник1шт/повітряна трубка 1шт/фильтри повітряні 2шт; ПЛАСТИР для фіксації катетерів 6 см х 8 см; ПЛАСТИР тканинна основа 2,5*500; СИСТЕМА; ШПРИЦ 2 мл; ШПРИЦ 20 мл; ШПРИЦ 5 мл)

Завершена

330 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.9% або 9 500.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2018 16:22 - 26.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: e32abe11d10b4b149455065245da8762
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-15-002544-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
КУ «Центральна дитяча міська лікарня м. Житомир» ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2134349, номер тендеру у UA-2018-02-15-002544-c 15.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріалиВідповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: Найменування Од виміру Кількість ВАТА НЕСТЕРИЛЬНА 100 г зигзаг шт 500 КАНЮЛЯ В/В 22G шт 5000 КАНЮЛЯ В/В 24G шт 5000 КАНЮЛЯ ІНФУЗІЙНА Ю-ФЛЕКС 24G шт 100 МАРЛЯ ВІДРІЗ МЕДИЧНИЙ 5М*90СМ шт 200 Небулайзерна камера 1шт/загубник1шт/повітряна трубка 1шт/фильтри повітряні2шт шт 100 ПЛАСТИР для фіксації катетерів 6 см х 8 см шт 5000 ПЛАСТИР тканинна основа 2,5*500 шт 720 СИСТЕМА шт 3000 ШПРИЦ 2 мл шт 65000 ШПРИЦ 20 мл шт 6000 ШПРИЦ 5 мл шт 20000 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: СИСТЕМА шт 3000 ШПРИЦ 2 мл шт 65000 ШПРИЦ 20 мл шт 6000 ШПРИЦ 5 мл шт 20000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2134349, номер тендеру у UA-2018-02-15-002544-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме: СИСТЕМА шт 3000 ШПРИЦ 2 мл шт 65000 ШПРИЦ 20 мл шт 6000 ШПРИЦ 5 мл шт 20000, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 20.02.2018 надійшла вимога UA-2018-02-15-002544-с щодо поділу предмета закупівлі на лоти (в подальшому - Вимога). Вимога обґрунтована тим, що не поділ предмета закупівлі на лоти звужує коло потенційних учасників та перешкоджає брати участь в процедурі закупівлі. У зв’язку із цим, учасник вимагає поділити предмет закупівлі на лоти. При визначенні предмета закупівлі тендерний комітет керувався чинним законодавством, що регулює проведення публічних закупівель, в тому числі, але не виключно Законом України «Про публічні закупівлі», Порядком визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Так передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Згідно діючого законодавства замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. При визначенні предмета закупівлі замовником прийнято рішення здійснити закупівлю товарів в цілому, відповідно до медико-технічних вимог, які визначено у документації замовника, з метою забезпечення безперебійного лікувально-діагностичного процесу пацієнтів та унеможливлення відсутності якоїсь із перелічених в медико-технічних вимогах позиції товару, що може призвести до неналежного надання медичної допомоги. Враховуючи те, що пацієнтами є діти віком від 0 до 18 років невчасна чи часткова поставка або відмова від поставки може призвести до загрози життю пацієнтів, що є в тому числі порушенням Конституції України, Основ законодавства України про охорону здоров'я. Тому замовник вважає за необхідне здійснювати закупівлю в цілому. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. За результатами проведеного детального розгляду вимоги № UA-2018-02-15-002544-с вирішено відмовити в її задоволенні в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено