-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери в комплекті (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Завершена
336 468.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 682.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 682.34 UAH
Період оскарження:
06.06.2023 11:25 - 11.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено
1
Номер:
64702a311b87427eb30bf2e2c9e80b8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-003909-a.c2
Назва:
1
Вимога:
Повідомляємо про те, що вимога про надання сертифікатів на систему управління якістю ISO - це пряме порушення роз'яснення Мінекономіки № 3323-04/50213-06 від 19.07.2022, та як наслідок звуження потенційного кола постачальників. Дискримінаційна вимога, на меті якої зовсім не відбір надійного постачальника, а корупційна складова.
Просимо виконувати Закону України "Про публічні закупівлі", ст. 5 та рекомендації Мінекономіки України! Просимо ознайомитися з практикою органу оскарження за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/sertifikaciya-iso-praktika-organu-oskarzhennya Тож, якщо Ви, як Замовник поважаєте Закон та дотримуєтесь основних принципів проведення закупівель, прохання прибрати дискримінаційні вимоги. Якщо не поважаєте Закон, а маєте на миті зовсім інші цілі, то так й пишіть, а не вигадуйте, що Вам потрібен надійний постачальник та все в цьому ключі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2023 21:42
Вирішення:
Добрий день! Шановний Учаснику!
У відповідь на вашу Вимогу, повідомляємо, що Замовник публічної закупівлі, із Вимогою не погоджується та вважає її безпідставною, необґрунтованою та незаконною, так як тендерна документація сформовано до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вказана у тендерній документації вимога щодо сертифікатів на систему управління якістю ISO є об'єктивною відповідно до статті 5 цього Закону, поширеною, стандартною та постійно використовується у закупівлях.
Положеннями ч. ч. 1-3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено обов'язковість оприлюднення тендерної документації безоплатно на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, а також регламентовано вимоги щодо наявності інформації яка передбачена законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію. Вимоги завжди у будь-який час замовник встановлює самостійно з огляду на конкретні обставини та специфіку предмета закупівлі.
Наша умова щодо надання учасниками сертифікатів на систему управління якістю ISO не являється дискримінаційною, оскільки не встановлює жодних переваг чи привілеїв окремим учасникам. Окрім того, ми проаналізували за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені іншими замовниками процедури відкритих торгів на закупівлю Персональних комп’ютерів. Також розглянули значну кількість поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro. Враховуючи проведений аналіз документів, ми дійшли висновку про наявність достатньої кількості учасників із наявними сертифікатами на систему управління якістю ISO. Звертаємо увагу: частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. На підставі наведеного вище, відмовляємо по Вимозі, Вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує Закон та конкретно права та законні інтереси особи, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі. Це рішення прийнятно відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також практики АМКУ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
31f68e39bea04265bc9c7ae8a1af46e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-003909-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовнику! Наявність/відсутність у виробника сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) не впливає на якісні/кількісні/технічні характеристики товару. Тому вимога щодо надання вищезазначеного сертифікату є необґрунтованою, дискримінаційною та порушує основні засади публічних закупівель (ст.5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників У ЗУ «Про публічні закупівлі»). Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу щодо надання сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2023 15:27
Вирішення:
Добрий день! Шановний Учаснику!
У відповідь на вашу Вимогу, повідомляємо, що Замовник публічної закупівлі, із Вимогою не погоджується та вважає її безпідставною, необґрунтованою та незаконною, так як тендерна документація сформовано до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» і є об'єктивною відповідно до статті 5 цього Закону, вимоги тендерної документації, до яких висунута вимога, є поширеними, стандартними та постійно використовуються у закупівлях.
Положеннями ч. ч. 1-3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено обов'язковість оприлюднення тендерної документації безоплатно на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, а також регламентовано вимоги щодо наявності інформації яка передбачена законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію.
Наша умова щодо надання учасниками сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018). не являється дискримінаційною, оскільки не встановлює жодних переваг чи привілеїв окремим учасникам. Окрім того, ми проаналізували за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені іншими замовниками процедури відкритих торгів на закупівлю Персональних комп’ютерів. Також розглянули значну кількість поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro. Враховуючи проведений аналіз документів, ми дійшли висновку про наявність достатньої кількості учасників із наявними документами на підтвердження відповідності вимогам стандартів системи управління охороною здоров'я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018).
Звертаємо увагу: частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. На підставі наведеного вище, відмовляємо по Вимозі, Вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує Закон та конкретно права та законні інтереси особи, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі. Це рішення прийнятно відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також практики АМКУ.
Статус вимоги:
Відхилено