-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт палат хірургічного відділення Тлумацької центральної міської лікарні за адресою: м. Тлумач, вул. Винниченка, буд. 84, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області, код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація», за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
3 010 793.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 053.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 053.96 UAH
Період оскарження:
06.06.2023 11:00 - 11.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення умов кваліфіувції
Номер:
570ae3376f2e436b95fa9f079c23715d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-002998-a.b3
Назва:
Порушення умов кваліфіувції
Вимога:
Опис порушень читати в прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.doc 08.07.2023 21:46
Дата подачі:
08.07.2023 21:46
Вирішення:
Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
28 червня 2023 о 10:31 року в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу, яка зареєстрована за ідентифікатором № UA-2023-06-06-002998-a.b1, такого змісту:
«ВИМОГА про скасування.
12. Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
— постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
— Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
До Замовника а де ці дві довідки?
Додаток № 4
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ
ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Капітальний ремонт палат хірургічного відділення Тлумацької центральної міської лікарні за адресою: м. Тлумач, вул. Винниченка, буд. 84, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області
код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація», за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
3.Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на послуги/роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів, якщо вони є необхідними для надання такого виду робіт/послуг згідно предмету закупівлі.
Не має КВЕДУ на вентиляцію і не приняв послуг субпідряду.
4. Визначення ціни пропозиції, розрахунок договірної ціни і кошторисної документації необхідно здійснювати відповідно до наказу Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва») із урахуванням змін та доповнень та з урахуванням розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням коштів міського бюджету. Кошторисна заробітна плата, має відповідати середньому розряду складності робіт у будівництві (учасник повинен надати гарантійний лист на підтвердження цієї вимоги).
Лист надано але не правильно тому , що зарплату 14800грн. приняла Івано-Франгківська міська рада, а ми повинні користуватись принятям зарплатного показника принятий по Укроаїні 12588,80грн.
6. Учасник у складі пропозиція повинен надати підтверджуючі кошторисні розрахунки. Кошторисний розрахунок «обов’язковий» має бути виконаний у актуальній на дату подання пропозиції, версії програмного комплексу з урахуванням змін та доповнень. Додатково до розрахунку ціни пропозиції потрібно надати у форматі програмного файлу в якому виконувався розрахунок (договірна ціна, локальний кошторис, пояснювальна записка, відомість ресурсів, загальновиробничі витрати та розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат учасника).
Знаєте для чого це прописано щоб не дрокувати кошторис підписувати цю документацію готовив учасник переможець під диктовку.
ДОКУМЕНТИ кошторису потрібно було підписати і накласти печатку.
7. Учасник у складі пропозиція повинен надати підтверджуючі кошторисні розрахунки. Кошторисний розрахунок «обов’язковий» має бути виконаний у актуальній на дату подання пропозиції, версії програмного комплексу з урахуванням змін та доповнень. Додатково до розрахунку ціни пропозиції потрібно надати у форматі програмного файлу в якому виконувався розрахунок (договірна ціна, локальний кошторис, пояснювальна записка, відомість ресурсів, загальновиробничі витрати та розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат учасника). Додатково повідомляємо, що для складання кошторисної документації та уникнення розбіжностей при підготовці пропозиції учасник повинен надати:
Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії (або сертифікату, або ліцензійного договору) на використання програмного комплексу рекомендованого МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ.
Учасник переможець подає ліцензію 0932158 найменування Програмний комплекс АВК-5 інствляцій 2 (2 з підсистомою «Підрядник») , а кошторис зроблено на Програмному комплексі АВК-5 інсталяцій 3(3 з пісистомою Підрядник). Про що це говорить , що учасник не робив даного кошторису на своїй програмі, а це зроблено на програмному комплексі Заказчика якому зробили даний кошторис докажу 100% якщо буде потрібно.
Слів не має …
Проект договору
12.3 Невід’ємною частиною цього Договору є: Календарний графік виконання робіт (Додаток 1), Договірна ціна (Додаток 2).
13. Реквізити сторін Договору
ЗАМОВНИК
Комунальне некомерційне підприємство
« Тлумацька центральна міська лікарня» Тлумацької міської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Юридична адреса
78000, м. Тлумач, вул. Винниченка,84
Код ЄДРПОУ 01993658
Св-во платника ПДВ № 12796484
ІПН 19936509145
Р/р UA933052990000026003035502368
В АТ КБ «Приватбанк»
МФО 336677
Телефон 2-12-35
tlumach_crl@ukr.net
Директор___ ________Ольга КУЗІВ
МП ПІДРЯДНИК
Чому не складено згідно вимоги Проекту Договору календарний графік обовязковий до договору, - ПОРУШЕННЯ
Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Учасник переможець по даній вимозі додає Гарантійний лист №2/2023 від 08.07.2023р про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів.
В одночас подає аналогічний договір з даним Замовником
Додаток № 1
ВИМОГИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
(Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)
№ Кваліфікаційний критерій Спосіб підтвердження
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Інформаційна довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно з предметом закупівлі техніка повинна відповідати відомості ресурсів Учасника (за нижченаведеною формою):
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
№
з/п Найменування обладнання/ матеріально-технічної бази Кількість,
од. Власне
чи орендоване
1.2. Для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства та технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку. У
разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці без надання технічних паспортів.
2.
Кричушче порушення Замовником , щодо даної вимоги: Згідно вимоги потрібно було подати механізми за які учасник переможець бере кошти в сумі 4569,28грн. Що робить Замовник передає зауваження які були подані нами учасником якого дискваліфікували, щодо порушення учасником переможцем де надано дозвіл учаснику на 24години на виправлення.Замітно те, що співпраця є згідно договорів виконання попередніх.
Учасником переможцем було подано гарантійний лист № 1 від12.06.2023р де не має бетононасоса та лебідки. При Вашій допомозі 24 годин з Вашою підказкою надається дані механізми. Цим договором повині ще розібратись органи бо договір заключений ще 1грудня 2022року.Наявність заключеної оренди легко перевіряється, нехай учасник переможець надасть документ проплати оренди за минулий 2022рік.
Це є порушення
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційна довідка щодо наявності працівників (в т.ч. спеціалістів, які залучаються на умовах цивільно-правових договорів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/послуг, які є предметом закупівлі (за нижченаведеною формою):
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№з/п Прізвище, ініціали Посада із зазначенням
(класність/
розряд/
категорія за наявності) Стаж роботи
на зазначе
ній посаді
(роки, місяці) Трудовий договір, договір ЦПХ, інше
2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Порушення Згідно поданої довідки №2/2023 від 12.06.2023р подано 3(три) робітники штукатур і два слюсарі, а далі чому не складено згідно вимоги Проекту Договору календарний графік обовязковий до договору, до нього вернемось ще, щоб учасник побачив скільки потрібно ще працівників і про це вказати.
Зробимо Вам замовнику календарний графік трудоємкість робіт становить 5781,74люд.годин.
Беремо 5781,74 : 8= 723 дні , якщо будуть виконувати 3 робітники то потрібно 723 : 3= 241день у нас є ще в цьому році 241день робочий – ні не має тому, Замовник вимагав до договору календарний графік якого учасник переможець не подав. Унас поки Ви підпишите договір є ще 100робочих дні, висновок 723 : 100=7,23 робітника потрібно щоб зробити даний обєм робіт. Тоді потрібно було учаснику переможцю вкзати що ми приймемо ще 4- х спеціалістів.
Умови по вимозі не виконано і по працівниках- не виконано , а також уже тут вкажемо і по вимозі календарного графіка – не виконано
Інші документи від Учасника:
Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Довідка довільної форми надана , що ліцензії не потрібно.
Запитання до Замовника чи переглядали Ви згідно КВЕДУ чи має дозвіл на право ведення даного виду робіт який є у завдані
– ні не переглядали по КВЕДУ даним видом учасник не займається і дозволу не має. Висновок потрібно було залучити субпідрядчика. –
- не виконано
З ПОВАГОЮ… ждемо відповіді.».
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу такого змісту:
«Шановний Учаснику ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» детально ознайомившись із Вашою вимогою повідомляємо Вам наступне: відповідно до пункту 46 Особливостей У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Подана Вами звернення не містить вимоги про надання нами як Замовником додаткової інформації про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації тому Ваша вимога не підлягає розгляду та задоволенню».
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
Порушення
Номер:
f7e4874f3e03430eaa9cab7d95f034ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-002998-a.b2
Назва:
Порушення
Скарга:
Порушення вказані в файлі "ВИМОГА"
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.doc 08.07.2023 21:43
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
08.07.2023 21:54
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення
Номер:
8accb72ad4994bcbb3e2aabe9a6aca65
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-002998-a.b1
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
Опис надано в файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 28.06.2023 10:31
- Проект Капітальний ремонт палат хірургічного відділення Тлумацької центральної міської лікарні за а.ibs 28.06.2023 10:31
- Протокол відповідь на вимогу останній.pdf 30.06.2023 08:47
Дата подачі:
28.06.2023 10:31
Вирішення:
Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
28 червня 2023 о 10:31 року в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу, яка зареєстрована за ідентифікатором № UA-2023-06-06-002998-a.b1, такого змісту:
«Вимога: у пункті 7 Відомості обсягу робіт яка надана Замовником у Додатку 4 (технічні вимоги) зазначено роботу Улаштування обшивки укосів гіпсокартонними листами на клей у колонці 5 Примітка вказано, що до даної роботи слід застосовувати індивідуальну розцінку яка вказана на сторінці 25 Додатку 4 (технічні вимоги) Індивідуальна ресурсна елементна кошторисна норма на будівельні роботи № КБ 15-63-2-3. Учасником у Локальному кошторисі №02-01-01/1 у пункті 22 на роботу «Улаштування обшивки укосів гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами» застосовано розцінку № КБ 15-63-2» отже зазначена Учасником робота не відповідає Технічному завданню яке встановлено Замовником адже застосовано розцінку яка не була передбачена технічним завданням даної закупівлі
• До замовника відповідаємо, що ми не порушили даного ресурсного елемента тому що при нажимані на ресурс № КБ 15-63-2-3 компютер не вибиває нічого тому ми примінили ресурс № КБ 15-63-2, Улаштування обшивки укосів гіпсокартоними та гіпсоволокистими листами крпленням на клеї і ми надали всі матеріали згідно Вашого ресурс № КБ 15-63-2-3 і чи є те ще (-3) після -2 чи не має ролі не має жодної. Ваш кошторисник просто прописав ( -3) в ручному режимі а нам не дає виконати таку функцію. Якщо подивитись ресурс № КБ 15-63-2 то там видає:
• 1) С111-219 Гіпс вяжущий Г-3 = 0,53тони
• 2) С111-1642 Клей казеіновий = 0,0092тони
• 3) Розчин готовий вапняковий = 0,03м3
• 4)Лист гіпсокартоний = 105м2
• Тепер дивимось і порівнюємо з Вашим подання згідно Вашої ресурсної таблиці:
• 1) Кутик металевий =106,3м
• 2)Лист гіпсокартоний = 37,8м2
• 3)Клей для гіпсокартону =190,8кг
• Все те що у Вас те саме і у нас тоді запитання, що ми порушили?
• Що у нас не прописано (-3) після -2 ще раз пишу воно прописано Вашим кошторисником в ручному режимі , а ми це зробити на змогли, але від цього нічого не помінялось ми прописали те все , що вимагалось згідно ресурсу № КБ 15-63-2-3
• Тому порушення не має…
- у пунктах 20 та 36 Відомості обсягу робіт яка надана Замовником у Додатку 4 (технічні вимоги) зазначено роботу «Ґрунтування бетонних підлог ґрунтовкою адгезійною Ceresit Бетонконтакт СТ 19» у колонці 5 Примітка вказано, що до даної роботи слід застосовувати індивідуальну розцінку яка вказана на сторінці 26 Додатку 4 (технічні вимоги) Індивідуальна ресурсна елементна кошторисна норма на будівельні роботи № КБ13-15-3. Учасником у Локальному кошторисі №02-01-01/1 у пунктах 63 та 100 на роботу «Грунтування бетонних підлог грунтовкою адгезійною Ceresit Бетонконтакт СТ 19» застосовано розцінку №КБ13-15-2» отже зазначена Учасником робота не відповідає Технічному завданню яке встановлено Замовником адже застосовано розцінку яка не була передбачена технічним завданням даної закупівлі; - у пункті 25 Відомості обсягу робіт яка надана Замовником у Додатку 4 (технічні вимоги) зазначено роботу «Улаштування покриттів з ПВХ лінолеуму на клеї зі зварюванням полотнища у стиках (площа підлоги - 201,9 m2 + влаштування лінолеуму на стіну 0,15*362м)» у колонці 5 Примітка вказано, що до даної роботи слід застосовувати індивідуальну розцінку яка вказана на сторінці 27 Додатку 4 (технічні вимоги) Індивідуальна ресурсна елементна кошторисна норма на будівельні роботи № КБ11-39-3-1. Учасником у Локальному кошторисі №02-01-01/1 у пункті 69 на роботу «Улаштування покриттів з ПВХ лінолеуму на клеї зі зварюванням полотнища у стиках (площа підлоги - 201,9 m2 + влаштування лінолеуму на стіну 0,15*362м)» застосовано розцінку № КБ11-39-3 отже зазначена Учасником робота не відповідає Технічному завданню яке встановлено Замовником адже застосовано розцінку яка не була передбачена технічним завданням даної закупівлі;
Відповідь Замовнику:
кошторисна норма на будівельні роботи № КБ13-15-3, при її примінені надає « 0», тому ми змушені приміняти кошторисна норма на будівельні роботи № КБ13-15-2, це повторюється та сама історія, що потрібно прописувати в ручному режимі, а нам це дає, тому ми пи приміняємо кошторисну норма на будівельні роботи № КБ13-15-2 при тім прописуємо те що вимагається Замовником
Така сама історія з кошторисна норма на будівельні роботи № КБ11-39-3-1 ми (-1) примінити не можемо прописавши її в ручному режимі тому у нас без (-1), але воно суті своєї не міняє те що у Вас прописано прописано і у нас.
• Тому порушення не має…
у пункті 89 Відомості обсягу робіт яка надана Замовником у Додатку 4 (технічні вимоги) зазначено матеріал «Рукав металевий, зовнішній діаметр до 48 мм» у кількості 680 метрів. Учасником у Локальному кошторисі №02-01-03/13 у пункті 31 зазначено матеріал «Рукав металевий, зовнішній діаметр 16 мм» у кількості 455 метрів, що на 225 метрів є меншим чим вимагається Замовником у Додатку 4 (технічні вимоги) отже Учасник не підтвердив у локальному кошторисі застосування достатньо матеріалу для виконання робіт які визначені Замовником у Додатку 4 (технічні вимоги) отже пропозиція Учасника підлягає відхиленню
С1545-318 Гнучкий металорукав діаметром 16мм на 1000м * 0,455
+ С1545-328 Гнучкий металорукав діаметром 20мм на 1000м * 0,225
Прсимо встановити статус…».
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу такого змісту:
«Шановний Учаснику ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» детально ознайомившись із Вашою вимогою повідомляємо Вам наступне: відповідно до пункту 46 Особливостей У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Подана Вами звернення не містить вимоги про надання нами як Замовником додаткової інформації про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації. Водночас повідомляємо Вам, що у відповідності до п. 2.4 Настанови з визначення вартості будівництва, при визначенні вартості робіт за відсутності кошторисних норм, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури можуть застосовуватися галузеві нормативні документи з ціноутворення, що прийняті відповідно до законодавства, кошторисні норми підприємств та індивідуальні кошторисні норми.
Індивідуальні кошторисні норми розробляються у складі інвесторської кошторисної документації на окремі конструкції та роботи на стадіях проект (далі — П) та робочий проект (далі — РП) у разі відсутності відповідних нормативів у кошторисних нормах.
Дані норми затверджуються у складі проектної документації на стадіях П та РП з обов’язковим проведенням відповідної експертизи і застосовуються тільки для об’єкта будівництва за даною проектною документацією. Також у відповідності КНУ РЕКНб п. 1.7 норми на окремі види робіт та конструкцій, не охоплені Збірниками РЕКНб, слід розробляти додатково та затверджувати в складі проекту (робочого проекту) у встановленому порядку. Доводимо до Вашого відома, що при розробці проекту не все так просто як Ви стверджуєте кошторисник вручну прописав цифру то ми повідомляємо Вам, що кваліфікованим проектантом в частині кошторисної документації не просто було прописано додаткову цифру, а сформовано та затверджено індивідуальну кошторисну норму, яка відповідає складу робіт та застосованим матеріалам у відповідності до проектних рішень та технології виконання робіт.
Що стосується зауваження «Рукав металевий, зовнішній діаметр до 48 мм» то наявна невідповідність технічному завданню, оскільки згідно п. 89 технічного завдання передбачається прокладання «Рукав металевий, зовнішній діаметр до 48 мм» - 680 м. Вами як Учасником в локальному кошторисі № 02-01-03/3 на електротехнічні роботи п. 31 вказано саме роботу з прокладання 455 м, що не відповідає заявленим у технічному завданні обсягам робіт. Теж Вами у складі пропозиції не було надано програмного файлу до розрахунку ціни пропозиції, в якому виконувався розрахунок тому Ваша пропозиція була правомірно відхилена».
Статус вимоги:
Не задоволено