-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення актового залу в будинку культури
Завершена
2 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Період оскарження:
06.06.2023 09:22 - 14.06.2023 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
b830561c5234452b9de1d7874c516aca
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-001011-a.b7
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
06.06.2023 року через систему електронних державних закупівель Prozorro було оголошено про проведення відкритих торгів UA-2023-06-06-001011-a, Замовником яких виступає ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЦИБЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, щодо закупівлі: «Капітальний ремонт приміщення актового залу в будинку культури за адресою: 08454, Київська область, Бориспільський район, с. Циблі, вул. Шевченка Т.Г., будинок 41-О»
ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС» (надалі – Учасник, Скаржник) було прийняте рішення взяти участь у вказаній процедурі відкритих торгів, у зв’язку з чим було вивчено тендерну документацію Замовника.
Проте при підготовці тендерної пропозиції було виявлено ряд вимог в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), які в супереч ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведених дискримінаційних вимог у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника, оскільки на даний час Учасник не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити пропозицію Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 до скарги.docx 10.06.2023 13:53
- Додаток 3 до скарги.docx 10.06.2023 13:53
- Додаток 4 до скарги.docx 10.06.2023 13:53
- Додаток 5 до скарги.docx 10.06.2023 13:53
- Скарга до АМКУ ремонт актової зали.docx 10.06.2023 13:53
- Додаток1 до скарги проєкт договору.docx 10.06.2023 13:53
- Рішення від 13.06.2023 № 8562.pdf 13.06.2023 20:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2023 № 9338.pdf 27.06.2023 16:54
- Рішення від 26.06.2023 № 9338.pdf 29.06.2023 20:11
- додаток 2 до Додатку 4.docx 15.06.2023 12:25
- Додаток 3 до Додатку 4.docx 15.06.2023 12:25
- Тендерна документація нова редакція.docx 15.06.2023 12:25
- Додаток 2 Перелік документів для підтвердження відповідності вимогам - нова редакція.docx 15.06.2023 12:25
- Додаток 5 до Додатку 4.docx 15.06.2023 12:25
- Перелік змін до ТД.docx 15.06.2023 12:25
- Додаток 4 Проєкт договору нова редакція.docx 15.06.2023 12:25
- Відповідь на скаргу.docx 15.06.2023 12:25
- Додаток 1 до Додатку 4.docx 15.06.2023 12:25
- Додаток 4 до Додатку 4.docx 15.06.2023 12:25
- відповідь на скаргу з додатками.pdf 15.06.2023 12:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.06.2023 14:02
Дата розгляду скарги:
26.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.06.2023 20:39
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
29.06.2023 20:11
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
29.06.2023 20:11
Скарга
Скасована
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
d68e9e0682044ed9b8d28ffaa483a3e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-001011-a.b6
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
06.06.2023 року через систему електронних державних закупівель Prozorro було оголошено про проведення відкритих торгів UA-2023-06-06-001011-a, Замовником яких виступає ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЦИБЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, щодо закупівлі: «Капітальний ремонт приміщення актового залу в будинку культури за адресою: 08454, Київська область, Бориспільський район, с. Циблі, вул. Шевченка Т.Г., будинок 41-О»
ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС» (надалі – Учасник, Скаржник) було прийняте рішення взяти участь у вказаній процедурі відкритих торгів, у зв’язку з чим було вивчено тендерну документацію Замовника.
Проте при підготовці тендерної пропозиції було виявлено ряд вимог в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), які в супереч ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведених дискримінаційних вимог у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника, оскільки на даний час Учасник не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити пропозицію Учасника.
ОСКАРЖУВАНІ ВИМОГИ:
1. В п. 1.3. проєкту Договору на капітальний ремонт приміщення актового залу в будинку культури за адресою: 08454, Київська область, Бориспільський район, с. Циблі, вул. Шевченка Т.Г., будинок 41, який наведено в Додатку 4 до тендерної документації, є посилання на Додаток № 1 та Додаток № 3 до цього Договору, в п. 2.2 проєкту Договору посилання на Додаток № 4 та Додаток № 2 до цього Договору, проте вище зазначені Додатки до Договору в Додатку 4 до тендерної документації відсутні.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити відомості про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Відсутність зазначених додатків до Договору ускладнює Учаснику належний аналіз майбутнього Договору і як наслідок унеможливлює прийняття об’єктивного рішення щодо доцільності участі в зазначених торгах.
Відсутність вищезазначених Додатків до Договору, прямо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що зазначені в ч.1 ст. 5 Закону, а саме: принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
2. Відповідно до п.7 ч. 2. ст. 22 Закону у тендерній документації мають бути зазначені строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. В свою чергу, в п.4.1. проєкту Договору на капітальний ремонт приміщення актового залу в будинку культури за адресою: 08454, Київська область, Бориспільський район, с. Циблі, вул. Шевченка Т.Г., будинок 41, який наведено в Додатку 4 до тендерної документації, зазначено що строки виконання робіт: з «____» ____________2021 року по «25» грудня 2021 року, відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток № 5 до цього Договору). Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію, оскільки Учасник не має можливості повернутися в часі і виконати роботи до 25 грудня 2021 року. Тобто Замовник цією вимогою надає перемогу Учасникам що мають відповідні технічні можливості для повернення в часі і виконання робіт в 2021 році.
3. Згідно п.6 ч. 2. ст. 22 Закону у тендерній документації має бути зазначене місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги.
В свою чергу відповідно до п. 4.2. Договору (Додаток 4 до тендерної документації): місцем виконання робіт визначена адреса: вул. Шевченка, 1 В в с. Циблі Переяслав-Хмельницького району Київської області, тоді як в тендерній документації по процедурі на закупівлю, місцем виконання робіт зазначене приміщення актового залу в будинку культури за адресою: 08454, Київська область, Бориспільський район, с. Циблі, вул. Шевченка Т.Г., будинок 41-О.
Відсутність в тендерній документації визначення місця де повинні бути виконані роботи чи надані послуги є прямим порушенням чинного законодавства України. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію, оскільки Учасник, не розуміючи де місце виконання робіт, не в змозі надати обґрунтовану тендерну пропозицію і як наслідок прийняти участь у зазначених торгах.
4. Згідно п.1 ч. 2. Ст. 22 Закону у тендерній документації має бути зазначена інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
В п.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, передбачено що в складі тендерної пропозиції Учасник має подати акт огляду, підписаний представниками учасника та замовника (згідно Додатку 7 до цієї тендерної документації) (далі – Акт).
Проте в тендерній документації не надано жодних інструкцій щодо проведення процедури огляду та підготовки Акту, не визначено відповідальних осіб від Замовника які мають сприяти проведенню огляду, не прописана процедура подачі Учасником заявки на проведення огляду, не зазначені можливі строки проведення огляду, тощо.
Крім того в тендерній документації в цілому та Додатку № 7 до тендерної документації безпосередньо, відсутня будь яка інформації щодо можливого змісту Акту, не зрозуміло що саме треба оглядати на об’єкті і яку інформацію вносити до акту за результатами огляду. Тобто Замовником, вимогою щодо надання Акту, створено достатню кількість суб’єктивних перепон щоб по-перше: ускладнити Учаснику здійснити огляд, по друге: вимагати від Учасника проведення досить деталізованого огляду який фізично не можливо здійснити протягом строку подачі тендерних пропозицій, по третє: відмовитися від підписання акту згідно будь яких надуманих причин оскільки, ще раз наголошуємо, в тендерній документації не зазначені жодні вимоги щодо змісту акту за результатами огляду.
Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Проте і такі посилання відсутні у тендерній документації щодо проведення огляду та підготовки Акту.
На підставі вище зазначеного вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію, оскільки можливість проведення огляду та підписання акту Замовником залежить виключно від його «доброї» волі і в Учасника відсутні юридичні механізми впливу на Замовника щодо спонукання останнього до виконання обов’язків (допуск до об’єкту огляду, підписання Акту), оскільки зазначений механізм не передбачено в чинній тендерній документації.
Тобто Замовником, вимогою щодо надання Акту, створені такі умови відповідно за яких, Учасник не може підготувати Акт, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити пропозицію Учасника.
5. Відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
В свою чергу в додатку 4 до тендерної документації, Замовником зазначено, що Проект Договору про закупівлю (включно із додатками) не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання Договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного Договору, змін законодавства щодо постачання предмету закупівлі. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства та законодавства щодо закупівель.
На думку Скаржника дана вимога/норма/застереження прямо порушує чинне законодавство України в сфері публічних закупівель, оскільки:
по-перше: внесення будь–яких змін до тендерної документації можливе виключно через електронну систему закупівель шляхом розміщення в системі нової редакції тендерної документації;
по друге: умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону.
На підставі вище зазначеного, цю вимогу/норму/застереження вважаємо дискримінаційною і такою що обмежує конкуренцію, оскільки Замовник залишає за собою право самочинно в односторонньому порядку на стадії підписання договору, що прямо заборонено Законом, змінювати істотні умови Договору, як варіант Замовник може в односторонньому порядку змінити строки виконання договору, умови оплати виконаних робіт, тобто створити безліч передумов щоб переможець Торгів, у перемозі якого не зацікавлений Замовник, відмовився від підписання договору.
Відтак, дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують положення ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС», пов'язані з його участю у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 до скарги.docx 10.06.2023 13:48
- Додаток 5 до скарги.docx 10.06.2023 13:48
- Додаток 4 до скарги.docx 10.06.2023 13:48
- Додаток 3 до скарги.docx 10.06.2023 13:48
- Скарга до АМКУ ремонт актової зали.docx 10.06.2023 13:48
- Додаток1 до скарги проєкт договору.docx 10.06.2023 13:48
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
11.06.2023 00:01
Вимога
Вирішена
Щодо видалення з тендерної документації дискримінаційних вимог
Номер:
44a7deb51f2340d59c4be1e403dda913
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-001011-a.a5
Назва:
Щодо видалення з тендерної документації дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити відомості про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Слід зазначити, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючі вищевикладене, у тендерній документації наведено деталізований опис виконання робіт, що достатній для визначення вартості виконання робіт та забезпечення відповідностей пропозиції учасника вимогам Замовника.
Відповідно до ч. 2. ст. 20 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Проте в Додатку № 7 до Тендерної документації розміщено АКТ огляду об'єкта для виконання капітального ремонту приміщення актового залу в будинку культури за адресою: 08454, Київська область, Бориспільський район, с. Циблі, вул. Шевченка Т.Г., будинок 41-О.
В тендерній документації відсутня інформація:
1) щодо відповідальних осіб від Замовника які мають сприяти проведенню огляду;
2) щодо процедури подачі Учасником заявки на проведення огляду;
3) щодо строків проведення огляду, тощо.
Крім того в тендерній документації в цілому та Додатку № 7 до тендерної документації безпосередньо, відсутня будь яка інформації щодо можливого змісту акту за результатами огляду об’єкту, тобто не зрозуміло що саме треба оглядати на об’єкті і яку інформацію вносити до акту за результатами огляду. Крім того не зрозуміла взагалі необхідність цього акту огляду, як ми зазначали вище, у тендерній документації наведено деталізований опис виконання робіт, що достатній для визначення вартості виконання робіт та забезпечення відповідностей пропозиції учасника вимогам Замовника.
Наявністю в тендерній документації вимоги щодо акту огляду об'єкта для виконання капітального ремонту приміщення актового залу в будинку культури за адресою: 08454, Київська область, Бориспільський район, с. Циблі, вул. Шевченка Т.Г., будинок 41-О, при цьому не надавши жодної інформації щодо можливостей здійснення учасниками такого огляду, Замовник зухвало порушує всі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
З огляду на зазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині що стосується проведення огляду та надання відповідного акту та видалити ці вимоги, як такі що порушують вимоги ст. 22 та ст.23 Закону та встановлені у тендерній документації з метою обмеження конкуренції та дискримінації учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 7 Акт огляду (2).docx 09.06.2023 07:57
Дата подачі:
09.06.2023 07:57
Вирішення:
Учаснику! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо невідповідності тендерної документації
Номер:
e351196f7e944d77bb04cd23c4ad5099
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-001011-a.a4
Назва:
Щодо невідповідності тендерної документації
Вимога:
Добрго ранку. Шановний Замовник. В п.4.1. Договору на капітальний ремонт приміщення актового залу в будинку культури за адресою: 08454, Київська область, Бориспільський район, с. Циблі, вул. Шевченка Т.Г., будинок 41, який наведено в Додатку 4 до тендерної документації зазначено що строки виконання робіт: з «____» ____________2021 року по «25» грудня 2021 року, відповідно до календарногографіку виконання робіт (Додаток № 5 до цього Договору).
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести строки виконання робіт що зазначені в договорі (додаток 4 до тендерної документації) до належних.
Крім того, відповідно до п. 4.2. Договору: місцем виконання робіт визначена адреса: вул. Шевченка, 1 В в с. Циблі Переяслав-Хмельницького району Київської області, тоді як в тендерній документації по процедурі на закупівлю, місцем виконання робіт зазначений –Бориспільський район (Капітальний ремонт приміщення актового залу в будинку культури за адресою: 08454, Київська область, Бориспільський район, с. Циблі, вул. Шевченка Т.Г., будинок 41-О (код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Вимагаємо привести у відповідність інформацію щодо місця виконання робіт і внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2023 06:42
Вирішення:
Учаснику! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо унесення вимог (застережень) вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер:
8dcfe385f41843268f3c987543f3f5ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-001011-a.a3
Назва:
Щодо унесення вимог (застережень) вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Відповідно до п.8 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. В свою чергу тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В додатку 4 до тендерної документації Замовником зазначено, що Проект Договору про закупівлю (включно із додатками) не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання Договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного Договору, змін законодавства щодо постачання предмету закупівлі. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства та законодавства щодо закупівель.
Дане застереження прямо порушує чинне законодавство України в сфері публічних закупівель, оскільки внесення будь–яких змін до тендерної документації можливе виключно через електронну систему закупівель шляхом розміщення в системі нової редакції тендерної документації.
Вважаємо вище наведене застереження дискримінаційним і таким що обмежує конкуренцію учасників та вимагаємо видалити його з тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.06.2023 16:36
Вирішення:
Учаснику! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо усунення вимог (застережень), що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер:
7450f0da5bec44128044168c8d81aa21
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-001011-a.a2
Назва:
Щодо усунення вимог (застережень), що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Відповідно до п.8 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. В свою чергу тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В додатку 4 до тендерної документації Замовником зазначено, що Проект Договору про закупівлю (включно із додатками) не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання Договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного Договору, змін законодавства щодо постачання предмету закупівлі. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства та законодавства щодо закупівель.
Дане застереження прямо порушує чинне законодавство України в сфері публічних закупівель, оскільки внесення будь–яких змін до тендерної документації можливе виключно через електронну систему закупівель шляхом розміщення в системі нової редакції тендерної документації.
Вважаємо вище наведене застереження дискримінаційним і таким що обмежують конкуренцію учасників та вимагаємо його з тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.06.2023 16:30
Опис причини скасування:
Граматичні помилки
Дата скасування:
08.06.2023 16:33
Вимога
Вирішена
Щодо не відповідності додатку 4 до тендерної документації вимогам чинного законодаства
Номер:
b2c12dc09a5a4b80ae2560b162b3dda4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-06-001011-a.a1
Назва:
Щодо не відповідності додатку 4 до тендерної документації вимогам чинного законодаства
Вимога:
Шановний Замовнику, в п. 1.3. Договору на капітальний ремонт приміщення актового залу в будинку культури за адресою: 08454, Київська область, Бориспільський район, с. Циблі, вул. Шевченка Т.Г., будинок 41 який наведено в Додатку 4 до тендерної документації, є посилання на Додаток № 1 та Додаток № 3 до цього Договору, в п. 2.2 Договору посилання на Додаток № 4 та Додаток № 2 до цього Договору, проте вище зазначені Додатки в Додатку 4 до тендерної документації відсутні.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та розмістити в Додатку 4 до тендерної документації наступні додатки до Договору: Додаток № 1 , Додаток № 2, Додаток № 3 та Додаток № 4 .
.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.06.2023 15:26
Вирішення:
Учаснику! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо!
Статус вимоги:
Задоволено