-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги охорони
послуги з охорони корпусів та гуртожитків університету. 7 постів (3 цілодобових пости та 4 пости по 12 годин (з 20.00 до 08.00)) для корпусів та гуртожитків університету. Надання послуг з 10 березня по 31 грудня 2018 року.
Торги відмінено
1 205 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 050.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2018 17:21 - 15.02.2018 00:00
Скарга
Очікує розгляду
На рішення про дискваліфікацію ТОВ «Скоробей» та визнання переможцем ТОВ «Гарант Безпеки- П.С.»
Номер:
11d02c0879714b9a8fa151315b597102
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-02-003727-b.a1
Назва:
На рішення про дискваліфікацію ТОВ «Скоробей» та визнання переможцем ТОВ «Гарант Безпеки- П.С.»
Скарга:
02 лютого 2018 року тендерним комітетом Київського національного університету будівництва та архітектури через електронну систему закупівель було оголошено закупівлю послуг з охорони корпусів та гуртожитків університету (7 постів – 3 цілодобових постів та 4 пости 12 годин (з 20:00 до 08:00)) з терміном надання послуг з 10 березня по 31 грудня 2018 року (021:2015:75240000-0 – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку) з очікуваною вартістю закупівлі 1 205 000,00 грн з ПДВ за №2074060 (UA-2018-02-02-003727-b).
16 лютого 2018 року нами було підготовлено всі необхідні документи та завантажено через електронну систему закупівель тендерну пропозицію.
20 лютого 2018 року відбувся аукціон щодо предмету закупівлі, за результатами якого наша компанія стала переможцем торгів, оскільки тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною.
Згідно ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Однак голова тендерного комітету користуючись своїм службовим становищем та зловживаючи нормами Закону прийняв рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції до 26 березня 2018 року (протокол №4 від 27 лютого 2018 року). Своє рішення голова тендерного комітету Хоменко Олександр Миколайович – проректор з адміністративно-господарської роботи мотивував потребою досконалого вивчення тендерної документації ТОВ «Скоробей» та можливою необхідністю звернутись за підтвердженням інформації, наданої нами, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Звертаємо увагу, що предмет закупівлі не має складного або спеціалізованого характеру, що вимагало б додаткової перевірки у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт. Дане рішення, на нашу думку, було спрямоване на затягування часу щодо визнання нас переможцем закупівлі.
14 березня 2018 року протоколом засідання тендерного комітету КНУБА №5 було прийнято рішення про дискваліфікацію ТОВ «Скоробей» на підставі відсутності у свідоцтвах про реєстрацію ТЗ у графі «Тип транспортного засобу» запису «Спеціальний» або «Спеціалізований» та відсутності звукових та світлових сигналів на автотранспорті.
У складі тендерної пропозиції нами було надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів у яких чітко зазначено, що даний автотранспорт є спеціалізований (ст.26-27 файлу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».pdf). Для підтвердження вищевказаного надаємо копії реєстраційних карток територіального сервісного центру №3246 за підписом начальника даної установи в яких зазначено, що тип ТЗ реагування є «Спеціалізований».
Також надано фото транспорту із чіткою видимістю державного номеру. Пунктом 1.3. додатку 2 тендерної документації вимагалося фото транспорту реагування з видимістю державного номеру. Жодних вимог з приводу видимості звукових та світлових сигналів не зазначено. Транспорт обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України про що свідчать додані до тендерної пропозиції дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору (ст.32-33 файлу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf).
Оскільки наведені у протоколі засідання тендерного комітету КНУБА №5 від 14.03.2018 р. недоліки, які стали підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції спростовані, то підстави для застосування до нашого підприємства норм статті 30 Закону відсутні.
Вважаємо, що підстави дискваліфікації є незаконними та неаргументованими, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Скоробей» повністю відповідає тендерним вимогам та містить всю необхідну документацію.
Також слід зазначити, що протоколом від 14 березня 2018 року за №6 було визнано переможцем торгів ТОВ «Гарант Безпеки – П.С.», ціна тендерної пропозиції якого є вищою за нашу та не економічно вигідною. Крім того, тендерна пропозиція вказаної організації подана не в повному обсязі, що є порушенням вимог тендерної документації та є підставою для дискваліфікації. Однак, грубо порушуючи вимоги законодавства, її було визнано переможцем.
Визнавши переможцем ТОВ «Гарант Безпеки – П.С.» Замовник грубо порушив інтереси інших учасників публічної закупівлі та один з принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
В обґрунтування того, що пропозиція ТОВ «Гарант Безпеки – П.С.» не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції відповідно до п.1 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначимо наступне:
1.Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Перелік документів, необхідних для підтвердження відповідності викладено у п. 6 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу надання наступних документів:
1) інформацію учасника щодо застосування заходів із захисту довкілля, за встановленою формою;
2) детальний опис послуг, які пропонується надавати за Договором про закупівлю у відповідності до вимог замовника щодо предмета закупівлі, наведених у Додатку 5 до тендерної документації конкурсних торгів.
3) завірена копія ліцензії на провадження охоронної діяльності, що є чинною не менше, ніж на строк дії тендерної пропозиції;
4) гарантійний лист, складений у довільній формі, щодо виконання вимог замовника до предмета закупівлі, наведених у Додатку 1 до тендерної документації.
Однак, сам Замовник дуже легковажно віднісся до кваліфікації учасника і не замітив відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гарант Безпеки – П.С.» документів, передбачені ч.1,2,4 п.6 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: інформації учасника щодо застосування заходів із захисту довкілля, за встановленою формою; детального опису послуг, які пропонується надавати за Договором про закупівлю у відповідності до вимог замовника щодо предмета закупівлі, наведених у Додатку 5 до тендерної документації конкурсних торгів; гарантійного листа, складеного у довільній формі, щодо виконання вимог замовника до предмета закупівлі, наведених у Додатку 1 до тендерної документації.
2. П. 3.1. додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу надання копії аналогічного договору який підтверджує досвід надання послуг з охорони підприємств, установ чи організацій комунальної чи державної форми власності (не менше 3 цілодобових постів) на протязі не менше 3 місяців. ТОВ «Гарант Безпеки – П.С.» на виконання вказаних вимог надав договір про надання послуг охорони від 06.10.2017 р., замовником послуг у якому виступає ТОВ «Волдон», код ЄДРПОУ 37029203, власником якого є фізична особа (копія витягу з ЄДР надається). Тобто, даний договір суперечить вимозі надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору саме з установами чи організаціями комунальної чи державної форми власності. Цього Замовник також чомусь не замітив.
3. П.5 розділу ІІІ вимагається надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації в довільній формі про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію. Нажаль відсутність такої інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гарант Безпеки – П.С.» також не вплинуло на прийняття Замовником рішення щодо переможця.
Таким чином, дії Замовника порушують наші права та інтереси учасників торгів, а також принцип об’єктивності та неупередженості при оцінці тендерних пропозицій, встановлений ч.1 ст.3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними актами,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Перевірити пропозицію ТОВ «Гарант Безпеки – П.С.» на відповідність вимогам Замовника, зазначеним у Тендерній документації.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Скоробей» та рішення щодо визначення переможцем конкурсних торгів ТОВ «Гарант Безпеки – П.С.» , зазначене у протоколах засідання тендерного комітету КНУБА від «14» березня 2018 року та заново провести розгляд і оцінку пропозицій конкурсних торгів учасників.
4. Зобов’язати Замовника продовжити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету – платіжне доручення №62 від 19.03.18 р. – 1 арк.
2. Протокол №5 від 14.03.2018 р. засідання тендерного комітету КНУБА про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Скоробей» - 2 арк.
3. Протокол №6 від 14.03.2018 р. засідання тендерного комітету КНУБА щодо визначення переможця конкурсних торгів – 2 арк.
4. Копії реєстраційних карток територіального сервісного центру №3246 за підписом начальника даної установи на транспорт реагування – 2 арк.
5. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «ВОЛДОН» – 5 арк.
6. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази – 40 арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.03.2018 10:32
- Платіжне доручення №62 від 19.03.18 р. з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.pdf 20.03.2018 10:32
- Протокол №5 від 14.03.2018 р. засідання тендерного комітету КНУБА про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Скоробей».pdf 20.03.2018 10:32
- Протокол №6 від 14.03.2018 р. засідання тендерного комітету КНУБА щодо визначення переможця конкурсних торгів.pdf 20.03.2018 10:32
- Копії реєстраційних карток ТСЦ №3246 за підписом начальника даної установи на транспорт реагування.pdf 20.03.2018 10:32
- Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб 20.03.2018 10:32
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf 20.03.2018 10:32
- Прот.7 ТК відміна.df.pdf 20.03.2018 12:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2018 10:32