• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами)

Закупівля проводиться у зв’язку з введенням та дією на всій території України воєнного стану і відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами)

Завершена

417 330.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 086.65 UAH
Період оскарження: 05.06.2023 17:01 - 16.06.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 5da75d5ff3774e818b991bedd4dac236
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-05-013225-a.b17
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 24.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.07.2023 18:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.07.2023 15:00
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 98c39691cc334374879fbb0519656a87
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-05-013225-a.a16
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Ви оголосили закупівлю згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами) Відповідно до умов тендерної документації пп. 1.3 п. 2 Додатку № 1 Вами вимагається: «1.3. скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) (не менше 2-х) від контрагента згідно з поданим аналогічним договором (скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) за наданим аналогічним договором, інформація про виконання якого зазначена в довідці, передбаченій п. 1.1). Лист відгук має містити відомості про: найменування та місцезнаходження контрагента (замовника, покупця) за договором, його код ЄДРПОУ, дату укладення (строк дії), номер, предмет та суму(ціну) виконаного договору, за яким надається відгук / рекомендація).» Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Жодним законодавчим актом України не передбачена обов’язкова форма листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо). Як правило текст цього документу оформлюється у довільній формі. Також не завжди вказується сума Договору, а предмет зазначається за кодом ДК. Така інформація як найменування та місцезнаходження контрагента (замовника, покупця) за договором, його код ЄДРПОУ взагалі у листі-відгуку не зазначається, оскільки найменування та місцезнаходження контрагента (замовника, покупця) за договором, його код ЄДРПОУ зазначено у Договорі та на фірмовому бланку. Відповідно до вищезазначеного, вимагаємо викласти пп. 1.3 п. 2 Додатку № 1 в наступній редакції: «1.3. скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) за наданими аналогічними договорами (не менше 2-х) із позитивним відгуком щодо надання послуг по вказаним договорам, інформація про виконання яких зазначена в довідці, передбаченій п. 1.1).» У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами). Згідно ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник має надати лист відгук, який має містити відомості про: найменування та місцезнаходження контрагента (замовника, покупця) за договором, його код ЄДРПОУ, дату укладення (строк дії), номер, предмет та суму(ціну) виконаного договору, за яким надається відгук / рекомендація) для перевірки Замовником достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації, інформацію про кількість та строки виконання договору. Така вимога не є дискримінаційною та відповідає принципам здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

- Копія посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); (не менше двох фахівців);

Номер: a12f335d98bc40cd88a97c9bc3fa9d27
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-05-013225-a.a15
Назва: - Копія посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); (не менше двох фахівців);
Вимога:
На якій підставі Замовник вимагає такі посвідчення, як - Копія посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); (не менше двох фахівців)?Яким саме нпа прописана наявність посвідчень у кількості 2 шт. 0.00-7.11-12 на підприємстві, яке провадить свою діяльність із поводження із небезпечними відходами? ЗУ "Про Публічні Закупівлі" забороняє Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги, які обмежують коло Учасників та такі, які є неправомірними. Вимагаємо видалити неправомірну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: 81f26851b3ce44d88a8fafde4ac63b10
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-05-013225-a.c14
Назва: Порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 7 розділу 7 вказано наступне: «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг) - Не передбачається.» Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які не планують залучати субпідрядні організації для надання послуг. Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що учасник процедури закупівлі може залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 % відсотків від вартості Договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або Послуг. Пункт 18 частини 2 статті 22 Закону зобов’язує замовника встановити вимогу у тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Згідно абз. 2 частини 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Отже, заборонивши залучення субпідрядника/співвиконавця, замовник суттєво знижує конкуренцію та дискримінує учасників, які планують залучення таких суб’єктів. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та передбачити в умовах тендерної документації право Учасників залучати субпідрядні організації. У випадку не задоволення нашої вимоги ми будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ВІДПОВІДНОЮ СКАРГОЮ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників

Номер: e3eb8e0cfb7c4021978a5e5c83600cb4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-05-013225-a.a13
Назва: вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до ТД, Вами вимагається – Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку щорічного підтвердження). Слід повідомити, що 5 травня 2023 р. Всесвітня організація охорони здоров’я скасувала статус пандемії COVID-19. Також Замовник чітко вказав назву сертифікату SIC/COVID-FREE:2020, тож надання іншого сертифікату не може бути виконанням вимоги Замовника. Жодним НПА не прописується наявність у компаній з утилізації саме такого сертифікату та саме з такою назвою. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі": - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22). Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність предмету закупівлі

Номер: c6c0fa1280c44a1c9a82f313ed87f51d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-05-013225-a.c12
Назва: Невідповідність предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до ТД, Вами вимагається – Учасник надає лист (у довільній формі) щодо наявності устаткування (обладнання), яке забезпечує виробництво учасника безперебійним електропостачанням, з додаванням підтверджуючих документів на таке обладнання (видаткова накладна, договір купівлі-продажу, оренди тощо). Яким чином предмет закупівлі «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами)» стосується того, що в учасника повинно бути в наявності устаткування (обладнання), яке забезпечує виробництво учасника безперебійним електропостачанням, з додаванням підтверджуючих документів на таке обладнання (видаткова накладна, договір купівлі-продажу, оренди тощо). ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ПУНКТ 7 ДОДАТКУ № 2 З УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Протизаконні вимоги встановлені задля обмеження кола учасників

Номер: 5ac30ef6862c478ebb3164aea3301603
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-05-013225-a.c11
Назва: Протизаконні вимоги встановлені задля обмеження кола учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю послуг Код ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходам (послуги у сфері поводження з медичними відходами) Вами вимагається: «Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць) а також наявність демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп.» Вимагаємо прибрати дискримінаційні та протизаконні вимоги встановлені задля обмеження кола учасників та пояснити яким чином вимагається не менше двох одиниць сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) і щоб це обладнання знаходилося на балансі, а також наявність демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп???? Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами не передбачена певна кількість та власність наявної матеріально-технічної бази для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. А також слід наголосити, що суб’єкт господарювання має право брати в оренду матеріально-технічну базу та без взяття її на баланс. Отже, враховуючи вище викладене, вимагаємо змінити п.1.4. в наступній редакції: «Надати підтверджуючі документи права користування/розпорядження щодо сміттєспалювальної печі.» У випадку не задоволення нашої скарги ми будемо змушені звернутись до АМКУ України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: e7bed7f56b484a989bcba1f9271cd3da
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-05-013225-a.b10
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю послуг Код ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходам (послуги у сфері поводження з медичними відходами) Вами вимагається: Копія посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12); Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446, не зобов’язують суб’єкта господарювання мати у своєму штаті водіїв із відповідними НПАОП 0.00-1.62-12. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ. У випадку не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТІ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 3548c04de6194f0f865591bca8dd94c7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-05-013225-a.c9
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю послуг Код ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходам (послуги у сфері поводження з медичними відходами) Вами вимагається: Сканована копія сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (мінімум три фахівця). Звертаємо Вашу увагу, на те, що така вимога є незаконною та такою що, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. З огляду на наступне: Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446, встановлено ВИЧЕПНИЙ перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання. Отже, Замовник не обґрунтовано, порушуючи Ліцензійні умови, вимагає від учасників даної закупівлі копію сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» – мінімум три фахівці. Враховуючи вище викладене, вимагаємо видалити дискримінаційні умови, щодо кількості посадових осіб із відповідними сертифікатами з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ). У випадку не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТІ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: b99c40f2fb154b0ead4cd67736071a2e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-05-013225-a.b8
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю послуг Код ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходам (послуги у сфері поводження з медичними відходами) Вами вимагається: «- довідку у довільній формі про посадових осіб (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446);». Відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446): Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Отже, ви, як Замовник, порушуєте чинне Законодавство, встановлюючи власні кваліфікаційні вимоги, щодо кількості працюючих, (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо). Жодним НПА не передбачено кількість працюючих та/або чисельність працівників з відповідними навчаннями та/або знаннями. Враховуючи вище викладене, вимагаємо видалити дискримінаційні умови, щодо кількості посадових осіб, які мають екологічні знання. Додатково хочемо повідомити Вам та Вашим «консультантам» про ТЕ, що Вимоги тендерної документації будуть оскаржені нами в АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТІ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено