• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір для друку А4 та офісне приладдя різне

Торги не відбулися

509 940.14 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 549.70 UAH
Період оскарження: 05.06.2023 16:42 - 11.06.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Внести зміни

Номер: c715bca04aac4d06b06a906d93788cf7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-05-012809-a.a1
Назва: Внести зміни
Вимога:
Шановний замовнику, просимо внести зміни у цінову пропозицію Додаток №4 до тендерної документації ; у пункті 16. зазначено « Клей олівець 15г» змінити на Клей олівець 21г,  у пункті 20.  зазначено «Коректор-ручка з металевим наконечником 8 мл»,  змінити на «Коректор-ручка з металевим наконечником 10 мл»      Просимо внести зміни Додатку №3 до тендерної документації Технічні вимоги і якісні характеристики до предмета закупівлі, а саме: 1.        Місце поставки товару: 79008, м. Львів, вул. Винниченка, буд.8  у пункті 2. найменування  зазначено  «Папка-реєстратор А4 75 см» , змінити на «Папка-реєстратор А4 7 см» та Місце поставки товару: 03037, м. Київ, вул. М.Кривоноса, буд.2 А, 5 поверх у пункті 3. найменування зазначено  «Папка-реєстратор А4 75 см» , змінити на «Папка-реєстратор А4 7 см», так як  у ціновій  пропозиції Додаток №4 до тендерної документації  у пункті 29.найменування зазначено «Папка-реєстратор А4 7 см».   2.        Також в найменуванні  «Скріпки 25мм (100шт/уп) нікельовані круглі Economix або еквівалент» вказан розмір 25 мм при цьому в колонці Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено  «розмір 28 мм» , просимо внести зміни у колонці Технічні вимоги до предмета закупівлі на «Скріпки , круглі, металеві, розмір 25 мм, закруглені, упаковка – 100 шт»    
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, помилки у Додатку 4 відсутні, а помилки у Додатку 3 виправлено шляхом внесення змін у Тендерну документацію 08.06.2023.
Статус вимоги: Задоволено