• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015 50310000-1 - ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТ ОФІСНОЇ ТЕХНІКИ (ПОСЛУГИ ПО ЗАПРАВЦІ І ВІДНОВЛЕННЮ КАРТРИДЖІВ ДЛЯ ПРИНТЕРІВ ТА БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ (БФП))

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

987 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 935.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2023 15:41 - 11.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Тендерна документація

Номер: 968dd446c99143098e1d2924d1182701
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-05-011103-a.c2
Назва: Тендерна документація
Вимога:
В Тендерній документації, нами було виявлено вимоги, що суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року, а саме забезпеченню ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Так відриті торги з особливостями UA-2023-06-05-011103-a були оголошені на сайті PROZORRO Комунальним підприємством «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (посилання на сайт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-05-011103-a). На сайті PROZORRO було оприлюднено Тендерну документацію у форматі «pdf». Такий формат Тендерної документації та додатків до неї значно ускладнює процес підготовки тендерних пропозицій. Зверніть увагу, що Наказом № 680 від 13.04.2016 року Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є обов’язковим для застосування Замовником, проте на її основі можна сформувати власну Тендерну документація, врахувавши особливості своєї закупівлі. На сайті PROZORRO надано роз’яснення щодо особливостей оформлення Тендерних документацій Замовників та використання Примірної тендерної документації (посилання на сайт - https://infobox.prozorro.org/articles/tenderna-dokumentaciya ). Крім того, вказано, що Тендерні документації варто публікувати у форматі доступному для копіювання інформації (наприклад, word тощо). Така потреба обумовлена тим, що постачальники часто копіюють форми з тендерної документації Замовника (наприклад, форми пропозиції, форми довідок, технічне завдання, проект Договору тощо). Тому вимагаємо викласти Тендерну документацію закупівлі: UA-2023-06-05-011103-a та її додатки у форматі «word», задля того щоб заощадити час потенційних учасників та полегшити процес підготовки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго ранку! Відповідно до пункту 54 Особливостей: "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель." З Вашого звернення не зрозуміло щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення та/або які необхідно усунути порушення, зважаючи на те, що тендерна документація завантажена в машинозчитувальному форматі відповідно до вимогт чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо місця розташування

Номер: fdc9c3987301448a91aa458a462f68a0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-05-011103-a.c1
Назва: Щодо місця розташування
Вимога:
У додатку 2 до тендерної документації «КОД ДК 021:2015 5031000-1 ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТ ОФІСНОЇ ТЕХНІКИ (ПОСЛУГИ ПО ЗАПРАВЦІ І ВІДНОВЛЕННЮ КАРТРИДЖІВ ДЛЯ ПРИНТЕРІВ ТА БАГАТОФУНЦІОНАЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ (БФП))» до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «КОД ДК 021:2015 5031000-1 ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТ ОФІСНОЇ ТЕХНІКИ (ПОСЛУГИ ПО ЗАПРАВЦІ І ВІДНОВЛЕННЮ КАРТРИДЖІВ ДЛЯ ПРИНТЕРІВ ТА БАГАТОФУНЦІОНАЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ (БФП))» зазначено, що учаснику потрібно надати "Довідка, складена учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, з інформацією щодо адреси в м. Дніпро, контактних номерів телефонів та електронної пошти сервісного(-их) центру(-ів)/представництва/представника в м. Дніпро, та витратних матеріалів, які планується використовувати при заправці/відновленні картриджів із зазначенням виробника». Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру у м. Дніпро, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В додатку до тендерної документації зазначена вимога про надання довідки, складеної учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, з інформацією щодо адреси в м. Дніпро, контактних номерів телефонів та електронної пошти сервісного(-их) центру(-ів)/ представництва/представника в м. Дніпро, та витратних матеріалів, які планується використовувати при заправці/відновленні картриджів із зазначенням виробника для оперативного вирішення можливих питань: • Екстрена необхідність в послузі заправки картриджу або в послузі його відновлення для критично важливих підрозділів Замовника. • Необхідність в швидкому виконанні послуг на місці матеріально-технічної бази Учасника. • Вирішення спірних питань після виконання послуг за місцем надання послуг, якщо якість послуг не задовольняє Замовника. • Можливість доставити на матеріально-технічну базу Учасника картридж разом з оргтехнікою для вирішення питань якості виконання послуг на місці. • Можливість швидкого прибуття сервісного інженеру Виконавця за адресом знаходження оргтехніки Замовника для виконання послуг або швидкого усунення недоліків.
Статус вимоги: Відхилено