Заправка та відновлення картриджів принтерів (69 шт.)
Вимоги до Виконавця: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП груп 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. комерційна пропозиція за формою наданої нижче таблиці; 3.4. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки. 4. Наявність досвіду виконання аналогічних замовлень не менше 5 років. 5. Наявність у штаті підприємства фахівців необхідної кваліфікації з відповідною вищою технічною освітою, а також обладнання та інструменту для здійснення заправки, відновлення, ремонту та перевірки картриджів. 6. Копії листів-відгуків про виконання аналогічних замовлень — не менше 2. У випадку наявності досвіду співпраці з КП "Київекспертиза", наявність позитивного відгуку про виконання останнього договору. 7. Час надання послуг не повинен перевищувати один робочий день після надходження заявки від Замовника. 8. Транспортування картриджів (партія від 5 одиниць) виконується за рахунок виконавця і здійснюється за адресою: вул. Кирилівська, 113, м. Київ. 9. Розрахунок за надані послуги здійснюється за підсумками місяця на підставі акту наданих послуг протягом 30 календарних днів з дати його підписання. Докладні вимоги до Виконавця наведені в окремому файлі.
Період оскарження:05.06.2023 14:03 - 09.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо причин дискваліфікації
Номер:6e2a2d685d3f4be4b954eb80bf31b505
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т", UA-EDR 37646151
Ідентифікатор запиту:UA-2023-06-05-008026-a.b1
Назва:Щодо причин дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Просимо надати детальніше обгрунтування щодо причини дискваліфікації нас як переможця. А саме яким умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі наша пропозиція не відповідає.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.06.2023 12:21
Вирішення:КП «Київекспртиза» при здійсненні допорогових закупівель дотримується принципів здійснення публічних закупівель згідно з абзацом 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), керується вимогами пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, зокрема зазначає в умовах закупівлі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, а також зазначає необхідні підприємству якості товару (послуг), не розміщуючи посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, або виробника.
Умови закупівлі «Заправка та відновлення картриджів принтерів (69 шт.)» (UA-2023-06-05-008026-a), викладені у п. 7 «Вимог до постачальника картриджів 2023-ІІ півріччя» передбачають, що час надання послуг не повинен перевищувати один робочий день після надходження заявки від Замовника. Учасник ТОВ «Експерт Сервіс-Т» не може виконати цю вимогу через відсутністю у нього представництва у м. Києві.
Будемо раді бачити ваше підприємство учасником наших закупівель із пропозицією товару (послуг), що відповідатиме їх умовам.