-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Кушетка процедурна з регульованим підголовником КРП, столик інструментальний СІ-5, шафа металева ШМ-1, стіл пеленальний СПЛ, стілець для збору крові СД-2, стерилізатор повітряний ГП-20)
Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», та здійснює допорогову закупівлю з використанням електронної системи з метою відбору постачальника товару (товарів), для укладення договору
Завершена
57 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 30.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 30.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2018 14:29 - 16.02.2018 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга щодо дій замовника!
Номер:
3e315d2f7b294982ae17664f1e9c1a8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-12-001161-a.c1
Назва:
Скарга щодо дій замовника!
Вимога:
Суб’єкт оскарження: ФЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ «СЛИЗЧЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» (код ЄДРПОУ 3537312474)
Адреса: Київська обл., Ставищенський р-н., смт. Ставище, вул. С.Цимбала 13-А, кв.36
електронна пошта: mednovaigor@ukr.net
телефон 067-354-23-30
Замовник:
Нововолинська центральна міська лікарня (код ЄДРПОУ 01983016)
Адреса: 45400, Україна, Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Перемоги, будинок 7.
електронна пошта: cml@nov-rada.gov.ua
телефон: Галас Олімпіада Миколаївна
+380334449198
Інформація про закупівлю
ID: UA-2018-02-12-001161-a
Ідентифікатор закупівлі: ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
27.02.2018 року.
СКАРГА
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-02-12-001161-a. Фізична особа-підприємець «Слизченко Ігор Володимирович» (надалі - Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні згідно ДК 021:2015: 33190000-8 , що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємця, Замовником було прийнято рішення про визнання пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 87/2018 від 23.02.2018).
Підставою для визнання переможцем ТОВ «Волинфарм» зазначено наступне –
«Тендерна пропозиція Учасника - ТОВ Фірма "Волиньфарм" відповідає умовам тендерної документації.. Відтак, пропоную: визнати переможцем по Лоту 1 (код ДК 021:2015: 33192000-2- Меблі медичного призначення (Кушетка процедурна з регульованим підголовником КРП, столик інструментальний СІ-5, шафа металева ШМ-1, стіл пеленальний СПЛ, стілець для збору крові СД-2)) допорогової закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення різних (код ДК 021:2015: 33190000-8) Учасника 1 - ТОВ Фірма "Волиньфарм" з ціновою пропозицією 40 870 (сорок тисяч вісімсот сімдесят) грн 00 коп. з ПДВ; у кількості 17 шт. (Кушетка процедурна з регульованим підголовником КРП, столик інструментальний СІ-5, шафа металева ШМ-1, стіл пеленальний СПЛ, стілець для збору крові СД-2)) з оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з переможцем.» (відповідно до протоколу)
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави ухвалення повідомляємо наступне – Заявленого Замовником забезпечення про гарантійний термін використання продукції протягом 12 місяців, що забезпечується гарантійним листом виробника, ТОВ «Волиньфарм» не було надано, що є порушенням виконання медико-технічного завдання, що є порушенням тендерної документації згідно п.6.2. Розділу VІ. Підготовка та подання пропозицій. (опис чому було неправомірне визнання переможцем).
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. (наприклад)
Крім того Замовник порушив наступні норми законодавства ч.4, ст. 28 ЗУ « Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Волиньфарм», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визнання пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ "Волиньфарм".
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Замовник не відхилив поданоу учасником ТОВ «Волиньфарм» пропозиції зігдно пп.4, ч.1, ст. 30 Відхилення тендерних пропозицій ЗУ « Про публічні закупівлі»
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Скасувати протокол №87/2018р замовника про визнання пропозиції ТОВ «Волиньфарм» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № від «87» 2018 року .
4. Визнати ФОП «Слизченка Ігоря Володимировича» переможцем в закупівлі за ID: UA-2018-02-12-001161-a.
5. Повідомити про результати прийняті тендерним комітетом в письмовому вигляді за адресою: м. Київ, вул. Північно-Сирецька,3, оф.413., та в електронній формі за адресою mednovaigor@ukr.net
Додатки:
1. Срін-фото про момент визнання ТОВ «Волиньфарм» переможчем.
2. Оригінали завантажені з сайту Уповноваженого Органу, документів тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- doc072.pdf 27.02.2018 11:26
- Безымянный.png 27.02.2018 11:26
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2018.doc 27.02.2018 11:26
- тех характ.docx 27.02.2018 11:26
- Рішення 01.03.2018 15:31
Дата подачі:
27.02.2018 11:26
Вирішення:
Суб’єкту оскарження:
Фізичній особі-підприємцю
Слизченко Ігорю Володимировичу
Адреса місця знаходження:
Київська обл., Ставищенський р-н,
смт. Ставище, вул. С.Цимбала 13-А,
кв. 36
Поштова адреса:
м. Київ, вул. Північно-Сирецька, 3
оф. 413
mednovaigor@ukr.net
Допорогова закупівля:
UA-2018-02-12-001161-a
Лот 1 – Меблі медичного призначення (Кушетка процедурна з регульованим підголовником КРП, столик інструментальний СІ-5, шафа металева ШМ-1, стіл пеленальний СПЛ, стілець для збору крові СД-2)
(код ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
РІШЕННЯ
по скарзі від 27.02.2018
Допорогові закупівлі проводяться відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок).
Частиною першою ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно п. 6.2 Порядку Замовники, під час здійснення допорогових закупівель, повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Під час оголошення допорогової закупівлі за ID: UA-2018-02-12-001161-a, для лоту 1(Меблі медичного призначення (Кушетка процедурна з регульованим підголовником КРП, столик інструментальний СІ-5, шафа металева ШМ-1, стіл пеленальний СПЛ, стілець для збору крові СД-2), в «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (додаток 1 до тендерної документації) містились вимоги, що «гарантійний термін не повинен бути меншим 12 місяців, що забезпечується гарантійним листом виробника». Проте замовником, у тендерній документації (в п. 6.3), не встановлювалась вимога, що зазначений гарантійний лист має надаватись учасниками саме у складі пропозиції, оскільки обов'язок для суб’єктів господарювання щодо наявності гарантійних листів від виробників товарів, що пропонуються ними до реалізації, не передбачений чинним законодавством.
Як приклад, гарантійний лист від виробника може бути отриманий переможцем торгів пізніше, та наданий безпосередньо з постачанням товару, чи гарантія виробника може міститись у технічній документації на продукцію.
За розглядом скарги ФОП Слизченко І.В. від 27.02.2018 тендерний комітет Нововолинської центральної міської лікарні одноголосно вирішив:
1. Протокольне рішення від 23.02.2018 № 87/2018 про визнання переможцем торгів за лотом 1 ТОВ Фірму «Волиньфарм» – законне, прийняте на основі принципів публічних закупівель установлених Законом та Порядком.
2. Юридично-обгрунтовані правові підстави для скасування протокольного рішення від 23.02.2018 № 87/2018 – відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено