-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо(15111100-0 Яловичина, 15113000-3 Свинина)
Завершена
641 912.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 419.12 UAH
мін. крок: 1% або 6 419.12 UAH
Період оскарження:
05.06.2023 10:41 - 10.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
До Антимонопольного комітету України
Номер:
b1c1c138fa794dd2bafec6e556e32742
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-05-002785-a.b1
Назва:
До Антимонопольного комітету України
Скарга:
Вих. № 001 від 23.06.2023 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вулиця Митрополита Василя Липківського,
45, м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження:
Повна назва: Фізична особа-підприємець Поронюк Богдан Юрійович
Код в ЄДРПОУ / ІПН 2189819676
Юридична адреса: 79066, м. ЛЬВІВ, ВУЛ. СИХІВСЬКА, 1/11
Телефон: +380676706658
E-mail: poroniuk@ukr.net
Найменування замовника рішення, дії або
бездіяльність якого оскаржуються:
Найменування замовника: КЗ ЛОР "Великомостівський геріатричний пансіонат"
Код в ЄДРПОУ: 03188872
Юридична адреса: 80073, Україна , Львівська обл., Волиця, Львівська область, Сокальський район, с. Волиця, вул Шевченка, 1а
Процедура закупівлі, що оскаржується:
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-06-05-002785-a
ID: 646709c043c146bb93dc73eaa5124d6d
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірне рішення Замовника - 19 червня 2023 року
Скарга
щодо прийнятих рішень замовником
05 червня 2023 року Замовником – КЗ ЛОР "Великомостівський геріатричний пансіонат" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями: М’ясо(15111100-0 Яловичина, 15113000-3 Свинина) (ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-05-002785-a).
Я, фізична особа-підприємець Поронюк Богдан Юрійович, (далі – Скаржник) є учасником процедури відкритих торгів з особливостями: М’ясо(15111100-0 Яловичина, 15113000-3 Свинина) (ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо).
Згідно умов оголошення щодо проведення даних торгів, 13 червня 2023 року 00:00 год завершився кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 13 червня 2023 о 12:34 відбувся аукціон. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП Перетятко Людмила Валеріївна 550 150,00
530 088,00
ФОП Поронюк Богдан Юрійович 566 500,00
530 100,00
Приватне підприємство "Сузір'я" 618 500,00
618 500,00
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є пропозиція ФОП Перетятко Людмила Валеріївна. 16 червня о 15:28 Замовником опубліковано вимогу про усунення невідповідностей для ФОП Перетятко Людмила Валеріївна. 19 червня 2023 Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ФОП Перетятко Людмила Валеріївна.
Вважаємо, що рішення про визначення Учасника ФОП Перетятко Людмила Валеріївна переможцем було прийнято з порушенням норм Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню з наступних причин:
1. Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником була встановлена наступна вимога:
Для підтвердження відповідності приміщення ( складського чи виробничого) Учасника необхідно подати у складі пропозиції оригінал або копію експлуатаційного дозволу, виданого на ім’я Учасника.
Учасником – ФОП Перетятко Людмила Валеріївна на виконання вищенаведеної вимоги Замовника надано Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів №80300/20/27 від 25.10.2012 р. виданий ТзОВ «Альтаір» та Експлуатаційний дозвіл №13-06-58 від 12 червня 2017 р., який виданий ТзОВ «Альтаір» (міститься у файлі «7 реєстрація потужностей ПЛВ.pdf»). Тобто, з наведеного можна стверджувати, що Учасником – ФОП Перетятко Людмила Валеріївна не виконано вимоги Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції експлуатаційного дозволу, виданого на ім’я Учасника, оскільки експлуатаційний дозвіл, який міститься у складі Учасника – ФОП Перетятко Людмила Валеріївна виданий ТзОВ «Альтаір», а не учаснику як вимагалося Замовника.
Всупереч вищенаведених невідповідностей та вимогам, які були чітко встановлені в тендерній документації Замовником прийнято рішення про визнання Учасника – ФОП Перетятко Людмила Валеріївна переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КЗ ЛОР “Великомостівський геріатричний пансіонат” №62 від 19 червня 2023). Тобто, Замовник встановивши в тендерній документації чіткі вимоги про надання експлуатаційного дозволу виданого саме на ім’я Учасника, на етапі кваліфікації Учасників порушив встановлені ним же вимоги в тендерній документації, визначивши переможцем процедури закупівлі ФОП Перетятко Людмила Валеріївна, яка не надала експлуатаційний дозвіл виданий на ім’я Учасника, тим самим Замовник порушив норми закупівельного законодавства та наші праві як учасника процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного
учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Так, відповідно до пункту 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Вважаю, що Замовником було визначено Учасника – ФОП Перетятко Людмила Валеріївна переможцем процедури закупівлі всупереч закупівельному законодавству України, оскільки Учасником – ФОП Перетятко Людмила Валеріївна не виконано встановлені в тендерній документації вимоги Замовника щодо надання експлуатаційного дозволу виданого на ім’я Учасника, тому що наданий в складі тендерної пропозиції Учасника – ФОП Перетятко Людмила Валеріївна експлуатаційний дозвіл виданий ТзОВ «Альтаір».
2. У ч. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником була встановлена наступна вимога, відповідно до якої Учасники процедури закупівлі повинні надати особисті медичні книжки (з чинним медоглядом) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі та копії водійських посвідчень водіїв.
На виконання вищенаведеної вимоги Учасником надано Довідку працівники з вих. № ПЛВ 6-12/0623 від 12.06.2023 р. та Довідку працівники з вих. № ПЛВ 6-16/0623 від 16.06.2023р. та медичні книжки працівників, які зазначені у цих довідках, а саме медичні книжки Зазулькевича Ярослава Михайловича, Кушнір Миколи Степановича, Дикого Василя Йосиповича та Свинчук Володимира Володимировича. Проте в наданих медичних книжках не зазначено назви професій зазначених працівників. Так, Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 затверджено Форму первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (надалі – Форма) та Інструкцію щодо її заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка». Відповідно до даної Форми та Інструкції щодо її заповнення (Наказ доповнено формою первинної облікової документації № 1-ОМК згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 150 від 21.02.2013, міститься у файлі «Особиста медична книжка (Форма первинної облікової документації № 1-ОМК)»):
На титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи.
У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа.
У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок».
Отже, Учасником – ФОП Перетятко Людмила Валеріївна не в повній мірі виконано вимоги Замовника щодо надання в складі тендерної пропозиції особисті медичні книжки (з чинним медоглядом) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, оскільки дані медичні книжки не в повній мірі відповідають формі встановленій в Наказі Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного
учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Так, відповідно до пункту 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Вважаю, що Замовником було визначено Учасника – ФОП Перетятко Людмила Валеріївна переможцем процедури закупівлі всупереч закупівельному законодавству України.
Виходячи з вищенаведеного, пропозиція учасника не відповідала вимогам встановленим в Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи все вищенаведене, обравши переможцем процедури закупівлі Учасника – ФОП Перетятко Людмила Валеріївна, за процедурою відкриті торги з особливостями Замовник – КЗ ЛОР "Великомостівський геріатричний пансіонат" прийняв рішення, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого було грубо порушено мої законні права і інтереси як учасника процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання учасника ФОП Перетятко Людмила Валеріївна переможцем процедури закупівлі.
Додатки:
1. Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КЗ ЛОР “Великомостівський геріатричний пансіонат” №62 від 19 червня 2023.
2. 7 реєстрація потужностей ПЛВ (Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів №80300/20/27 від 25.10.2012 р. виданий ТзОВ «Альтаір» та Експлуатаційний дозвіл №13-06-58 від 12 червня 2017 р., який виданий ТзОВ «Альтаір»)
3. Форма первинної облікової документації № 1-ОМК.
4. Медичні книжки вантажників
5. Довідка працівники та медичні
Фізична особа-підприємець Поронюк Б.Ю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 23.06.2023 16:49
- Скарга 23.06.2023 16:49
- медичні книжки вантажників (1) 23.06.2023 16:49
- 7 реєстрація потужностей ПЛВ (2) 23.06.2023 16:49
- 8 довідка працівники та медичні (4) 23.06.2023 16:49
- Форма первинної облікової документації № 1-ОМК 23.06.2023 16:49
- Переможець мясо 23.06.2023 16:49
- рішення від 27.06.2023 № 9351.pdf 27.06.2023 17:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2023 № 10247.pdf 11.07.2023 15:11
- рішення від 10.07.2023 № 10247.pdf 12.07.2023 10:32
- Пояснення замовника.docx 29.06.2023 10:56
- Пояснення замовника.pdf 29.06.2023 10:56
- Протокол 76 АМКУ.pdf 20.07.2023 14:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.06.2023 17:03
Дата розгляду скарги:
10.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.06.2023 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.07.2023 10:33
Дата виконання рішення Замовником:
20.07.2023 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №76 від 20 липня 2023р. прийнято скасувати рішення від 19 червня року №62