-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень Макарівської дитячо-юнацької спортивної школи імені Симоненка Василя Михайловича Макарівської селищної ради – заходи з усунення аварій в закладі освіти за адресою: вул. Димитрія Ростовського, 27, смт. Макарів Бучанського р-ну Київської обл.
Завершена
1 490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
02.06.2023 17:24 - 07.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів.
Номер:
04c3c44532b2447bbeded8f17cf7d052
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-02-012694-a.c1
Назва:
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів.
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД:
UA-2023-06-02-012694-a
№ ЛОТу (назва):
---
Найменування Замовника:
Відділ освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради
(далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону:
«відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі):
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ
НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА
(далі по тексту – Скаржник)
Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК ОЛЕГ МАРТИНОВИЧ
(далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ)
ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
протокол.pdf
16.06.2023 15:47
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№
ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1.
Додаток № 3
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«Учасники процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) повинні надати у складі тендерних пропозиціи? інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерноі? пропозиціі? учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієі? тендерноі? документаціі?, а саме:
…
…
- перелік та обсяги послуг відповідно до технічноі? специфікаціі?, встановленоі? у тендерніи? документаціі? (згідно з Додатком 3 до цієі? тендерноі? документаціі?), без зазначення вартості окремих складових послуг (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) та із зазначенням згоди на і?х виконання»(цитата).
Переможець проігнорував вимоги тендерної документації та не надав - перелік та обсяги послуг відповідно до технічноі? специфікаціі?.
В той же час Замовник торгів не мав права звертатись з вимогою про усунення порушень оскільки дані документи прямо відносяться до документів які підтверджують технічні та якісні характеристики закуповуваних робіт.
Хочемо наголосити, що Замовник торгів не мав права надавати вимогу про усунення порушень відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
2.
Додаток № 1 пункт 3 тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме:
В складі пропозиції переможець надає файл «Довідка про аналог робіт» в якому міститься 3 договори.
Проте відгук до договору файл «Лист відгук» надає тільки один і то даний відгук не містить інформації щодо номеру та дати договору відносно якого він надається, інформація попросту відсутня.
Таким чином Переможець не надав відгук на договори визначені в пункті 3.1 Додатку 1 та наданий відгук не містить інформації відносно якого договору він наданий.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
? принцип добросовісної конкуренції;
? принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
? принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ФОП КРАВЦОВА Н.Я.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА МАКАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА_20230621_0001.pdf 21.06.2023 13:19
- пояснення_20230628_0001.pdf 28.06.2023 17:41
- рішення від 23.06.2023 № 9224.pdf 23.06.2023 16:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.07.2023 № 10003.pdf 06.07.2023 17:20
- рішення від 05.07.2023 № 10003.pdf 10.07.2023 16:50
- пояснення.docx 27.06.2023 13:44
- пояснення.pdf 27.06.2023 13:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.06.2023 14:15
Дата розгляду скарги:
05.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.06.2023 16:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.07.2023 16:51
Дата виконання рішення Замовником:
12.07.2023 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ ознайомлений.