-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
інженерні та будівельні роботи
Завершена
865 715.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 328.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 328.57 UAH
Період оскарження:
02.06.2023 13:32 - 07.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірна квалфікація
Номер:
41abee4a1dac451ea3cddc756a3c8e84
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-02-007482-a.c1
Назва:
неправомірна квалфікація
Вимога:
Повідомляємо, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі та підлягає відхиленню.
Відповідно до Додатку 2 Учасник надає сформовану з урахуванням вимог положень «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281 кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5 /інших сумісних з ним ПК, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з:
‒ Договірна ціна (вид – тверда);
‒ Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою;
‒ Локальні кошториси;
‒ Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку;
‒ Розрахунок кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва об'єкту.
Проте у складі пропозиції Переможця відсутня Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку.
Також в пропозиції Переможця відсутні розрахунки інфляційних витрат та витрат пов’язаних з інфляційними ризиками.
Також у Локальному кошторисі наданому Переможцем в позиціях 5, 10, 11 не застосовано коефіцієнт 1,15 до витрат машин та механізмів та робтників, які будуть задіяні на цих роботах.
Також, Додатком 2 вимагався Розрахунок кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва об'єкту. Проте, згідно РЗПК наданого Переможцем у складі його пропозиції зарплата становить 12 594,43 грн., а в пояснювальній записці, файл 36_ДЦ_ССР заробітна плата на 1 працівник становить 12 558, 80 грн.
Крім цього, звертаємо увагу, що у відомості ресурсів вказана накладка ранілова для зашивання труби, проте у інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі дана ранілова накладка відсутня. Таким чином виникає підозра, що Замовник поза системою електронних торгів надав Переможцю проектну документацію, що вказує на те, що Замовник та Переможець є пов’язаними особами.
Враховуючи все вищевказане, пропозиція Переможця підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2023 12:56
Вирішення:
15 червня 2023 року о 12 год. 56 хв. на веб-пораталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено вимогу № ID: UA-2023-06-02-007482-a.c1 учасника відкритих торгів на закупівлю послуг з: «поточного ремонту по заміні вікон на металопластикові та улаштування укосів в актовому та в спортивному залах ДНЗ «Центр професійно-технічної освіти №1 м. Вінниці» - ТОВ «Глорія-В» код ЄДРПОУ:
41716575 (надалі - Учасник), за результатами розгляду якої повідомляю наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Постановою КМУ від 12 жовтня 2022р. № 1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості).
Відповідно до пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Крім цього, згідно з абзацом 2 пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Отже, вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру та вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації подаються згідно з пунктами 46 і 54 Особливостей.
Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
ТОВ «Глорія-В» надіслав замовнику вимогу, в якій, проаналізувавши тендерну пропозицію переможця торгів, стверджує про її невідповідність умовам тендерної документації, у зв’язку з чим приходить до висновку, що тендерна пропозиція переможця закупівлі підлягає відхиленню.
Наведене свідчить, що ТОВ «Глорія-В» фактично звернулося до замовника не з вимогою в розумінні частини 4 статті 33 Закону No 922 -VIII, а зі скаргою,
оскаржуючи процедуру закупівлі. При цьому, порядок оскарження процедур
закупівлі, визначений пунктом 55 Особливостей та передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження з дотриманням умов, передбачених цією нормою.
Статус вимоги:
Не задоволено