• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деталі до поливних систем

Завершена

988 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 940.00 UAH
Період оскарження: 02.06.2023 11:50 - 10.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність

Номер: e7844ff4b52b4604b002e7faf6829bfa
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-02-005113-a.a1
Назва: Невідповідність
Вимога:
Шановний Замовнику! Даному учаснику ви дали змогу виправити невідповідності протягом 24 годин а саме: а саме вимоги встановлені пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: "у разі якщо учасник не є виробником продукції, повинен надати документи, які підтверджують статус офіційного дистриб’ютора, представника, дилера, тощо (або надати документи які підтверджують правовідносини із офіційними виробником, дистриб’ютором, представником, дилером, тощо). На підтвердження Учасник надає копію діючого договору або копію сертифікату або інший документ що підтверджує правовідносини із офіційним виробником продукції, дистриб’ютором, представником, дилером, тощо. У складі тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПЕКУР АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ вказані вище документи відсутні." ПОВІДОМЛЯЄМО ВАМ, що відповідно до пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відсутність документа про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є виключенням, яке не підпадає під розміщення щодо тендерної пропозиції повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), далі – Особливості, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Також просимо ознайомитися з практикою АМКУ https://radnuk.com.ua/voiennyj-stan/tse-te-choho-vy-khotily-16-rishen-amku-ta-6-vysnovkiv-monitorynhu-shchodo-nadannia-24-hodyn-na-vypravlennia-nevidpovidnostej-u-tekhnichnij-chastyni/. Вимога дискваліфікувати пропозицію ФОП Пекур А.М., в іншому випадку чекайте звернення в АМКУ. Окрім того як уважніше розглянути виправлення які надав учасник, вони не відповідають вимогам, оскільки надані листи лише на торгові марки Unidelta,Irritec, VSPLAST, HUNTER, Honeywell і Unipak. Не надано листи на муфти, заглушки латунні труби ПЕ позиція 8-23, на прямий фітинг позиція 98-99, труба торгової марки Wite Line, позиції 102-114, на каналізаційні вироби позиція 128-148 і на торгові марки Mixxen, ′ Baspar, SPRINT Вимога детальніше розглянути пропозицію ФОП Пекур А.М., яка не відповідає вимогам і дискваліфікувати
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У комунальному підприємстві по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва опрацьовано вимогу Учасника ФОП Бурим Сергій Леонідович від 19.06.2023 щодо закупівлі: код 44160000-9 за ДК 021:2015 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (деталі до поливних систем). За результатами опрацювання повідомляємо наступне. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва, під час проведення закупівель, неухильно дотримується норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Дискваліфікація переможця закупівлі Замовником на підставі вимоги іншого учасника згідно норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель не передбачено. Разом з тим відповідно до пункту 43. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наголошуємо, що Замовником було розміщено вимогу до ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПЕКУР АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ про усунення порушення шляхом надання документів, які підтверджують статус офіційного дистриб’ютора, представника, дилера, тощо (або надати документи які підтверджують правовідносини із офіційними виробником, дистриб’ютором, представником, дилером, тощо). На підтвердження Учасник надає копію діючого договору або копію сертифікату або інший документ що підтверджує правовідносини із офіційним виробником продукції, дистриб’ютором, представником, дилером, тощо. Дані документи підтверджують якісні характеристики та не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У наданому ФОП ПЕКУР АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ листі (Представництво Пропекс.pdf) міститься інформація, що Фізична особа-підприємець Пекур Андрій Миколайович (ЄДРПОУ 2903521299) є офіційним партнером ТОВ «ПРОПЕКС», та вповноважена здійснювати підбір та реалізацію всієї продукції ТОВ «ПРОПЕКС», на території України, в тому числі для тендеру на закупівлю 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (згідно технічної специфікації закупівлі UA-2023-06-02-005113-a) на закупівлю 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (деталі до поливних систем), що проводить КП УЗН Шевченківського району. Наголошуємо, що під час проведення закупівлі Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність. ФОП ПЕКУР АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ надано найбільш економічну пропозицію (за результатами аукціону), що дає змогу зекономити використання бюджетних коштів. Враховуючи вище викладене, підстави для задоволення вимоги Учасника ФОП Бурим Сергій Леонідович від 19.06.2023 у Замовника відсутні.
Статус вимоги: Відхилено