-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Жалюзі, тканинні ролети
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
Торги не відбулися
65 936.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 659.36 UAH
мін. крок: 1% або 659.36 UAH
Період оскарження:
02.06.2023 09:07 - 07.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Причина відхилення
Номер:
6b06167ed0fa427d93da22a8e7a479d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-02-000821-a.c1
Назва:
Причина відхилення
Вимога:
Доброго дня, шановний представник Замовника!
23.06.2023 року Ви дискваліфікували нашу тендерну пропозицію, зіславшись на порушення пункту 43 особливостей, а саме "Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;".
Прошу пояснити, в чому саме невідповідність тендерної пропозиції конкретно, та у чому була необхідність саме дискваліфікації, а не, наприклад, надання 24 годин для виправлення.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу учасника ТОВ ІПК.pdf 23.06.2023 15:35
Дата подачі:
23.06.2023 13:30
Вирішення:
Доброго дня, шановний учаснику.
Пунктом 46 Особливостей передбачено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати ухвалення рішення. При цьому така інформація має містити підстави для відхилення з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. Відтак уповноваженою особою замовника оприлюднено рішення (Протокол № 126/1 від 23.06.2023), у якому зазначено причину невідповідності Вашої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, зокрема: «у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ якості, який підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, що суперечить вимогам пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації.».
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації учасник повинен надати копію одного з наступник документів про якість: зразок паспорту/сертифікату якості, або керівництва/інструкції з експлуатації, або зразок етикетки, або інший товаросупровідний документ, який підтверджує відповідність технічних та якісних характеристика предмету закупівлі.
У складі Вашої тендерної пропозиції відсутній документ про якість, який підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, що встановлені у Додатку № 1 тендерної документації (колір, ширина ламелі, сторона управління та інше). Варто зауважити, що Сертифікат відповідності № UA.OC-01.0918-23 від 04.04.2023 (далі – Сертифікат відповідності) та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 21.04.2021 № 12.2-18-3/7653 (далі – Висновок) не є документами якості, що підтверджують відповідність технічних та якісних характеристик запропонованої Вами продукції, оскільки Сертифікат відповідності підтверджує відповідність запропонованої до постачання продукції вимогам пунктів ДСТУ EN 13120:2014 та ДСТУ EN 14203:2006, а Висновок підтверджує безпечність тканини для виготовлення штор, жалюзей та штор-плісе. З огляду на вищенаведене, Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації.
Водночас для Вас є незрозумілим той факт, що замовником прийнято рішення відхилити Вашу тендерну пропозицію, не надавши при цьому змоги виправити виявлені невідповідності, відповідно до пункту 43 Особливостей. Зазначене рішення зумовлене позицією уповноваженої особи, згідно якого документи якості не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не має права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених документах. Правомірність даної позиції підтверджена сталою практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), зокрема пунктом 2 рішення №7657-р/пк-пз від 22.12.2022, пунктом 2 рішення № 114-р/пк-пз від 04.01.2023, пунктом 4 рішення №7835-р/пк-пз від 28.12.2022.
Також варто зауважити, що статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлена відповідальність за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. За вчинення зазначеного правопорушення уповноважену особу замовника можуть притягнути до відповідальності у вигляді накладення штрафу у розмірі 1500 - 3000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25 500 – 51 000 грн.). Додатковим наслідком виявлення такого порушення може стати рішення Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ), відповідно до якого замовника зобов’яжуть усунути виявлені порушення шляхом розірвання договору про закупівлю, що матиме негативний фінансовий та репутаційний вплив як на замовника, так і на контрагента за договором.
Варто також зазначити, що надавши Вам можливість виправити виявлені у тендерній пропозиції невідповідності, які не підлягають виправленню, замовник би порушив права та законні інтереси іншого учасника, а також принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Підсумовуючи вищенаведене, повідомляємо, що прийняте уповноваженою особою рішення є виваженим та таким, що базується на нормах Закону, Особливостей, практики АМКУ та ДАСУ.
Статус вимоги:
Відхилено