• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

обслуговування (перевірка) димових і вентиляційних каналів (ДК 021:2015 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)

Завершена

451 756.65 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 517.57 UAH
Період оскарження: 01.06.2023 16:39 - 09.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження кваліфікації переможця закупівлі

Номер: 194ac7503e5e4e23b5bf21e72dc0d273
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-01-012764-a.a2
Назва: Оскарження кваліфікації переможця закупівлі
Вимога:
Переможцем за предметом закупівлі: обслуговування (перевірка) димових і вентиляційних каналів (ДК 021:2015 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-01-012764-a, визнано ТОВ "УКРСПЕЦПРОЕ­КТСЕРВІС" про що 22.06.2023 о 17:22 оприлюднено ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 110 відповідної уповноваженої особи. Уважно ознайомившись з пропозицією ТОВ "УКРСПЕЦПРОЕ­КТСЕРВІС", з метою забезпечення рівних умов для всіх учасників даної закупівлі, ми маємо підстави стверджувати, що Замовник, що є комунальним підприємством, не зацікавлений у проведенні закупівлі за найнижчої ціною, оскільки прискіпливо перевіривши на відповідність кваліфікаційним критеріям, пропозицію одного учасника і відхиливши її, замовник прийняв пропозицію ТОВ "УКРСПЕЦПРОЕ­КТСЕРВІС", що має ряд порушень вимог тендерної документації і чинних нормативних актів, а саме: 1. Усі довідки, що подані ТОВ "УКРСПЕЦПРОЕ­КТСЕРВІС" у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам до оформлення документів згідно ДСТУ (не мають номерів, дат, адресатів). Тож, чинність даних довідок сумнівна; 2. Гарантійний лист згідно Додатку 4 не відповідає вимогам до оформлення документів згідно ДСТУ (не має номеру, дати, адресата). Тож, чинність даного листа сумнівна; 3. Гарантійний лист щодо відстрочки платежу не має жодних розпізнавальних відмінностей, не відповідає вимогам до оформлення документів згідно ДСТУ, не відомо має відношення до конкретної закупівлі чи до будь-якої іншої, його чинність невідома; 4. ТОВ "УКРСПЕЦПРОЕ­КТСЕРВІС" надано копію договорів оренди офісних приміщень за №636 та №636А від 1 липня 2022р строком дії по 30 червня 2023 р, хоча замовником у Додатку 1 до тендерної документації у п.1, підпункті 1.1 чітко визначено наступне: «договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на 3 роки і більше». Тож маємо явне порушення вимог тендерної документації і невідповідність кваліфікаційним критеріям, оскільки вищевказані договори діють 1 рік з моменту підписання; 5. ТОВ "УКРСПЕЦПРОЕ­КТСЕРВІС" у довідці про матеріально-технічну базу, зазначено під №17 Автомобіль ЗАЗ ЛАнос Фургон, 2013 р.в., та надано копію технічного паспорту на дане авто, але не надано документу, що підтверджує технічний контроль транспортного засобу, чинний на момент проведення закупівлі, що обов’язковим для комерційного транспорту згідно вимог ПОРЯДКУ проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів затвердженого ПОСТАНОВОЮ КАБІНЕТу МІНІСТРІВ УКРАЇНИ. Тож використання даного транспортного засобу в комерційних цілях є порушенням діючих нормативних актів; 6. ТОВ "УКРСПЕЦПРОЕ­КТСЕРВІС" на підтвердження вимог Додатку 1 до тендерної документації, пункту 2. підпункту 2.1. надав копію диплому про вищу освіту директора та копії його трудової книжки, але не надав жодного документу на підтвердження інженерно-технічного досвіду більше 3-х років, хоча умовами тендерної документації вимагалося наступне: «Щонайменше має бути 2 виконавця робіт (робітники – пічники) та 1 керівник робіт інженерно-технічний працівник або інший працівник з вищою інженерно-технічною освітою з досвідом роботи 3 і більше років». Тож, оскільки директор ТОВ "УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС" не є інженерно-технічним працівником і ніяк не підтвердив наявний інженерно-технічних досвід роботи терміном більше 3-х років, знову маємо явне порушення вимог тендерної документації і невідповідність кваліфікаційним критеріям; 7. ТОВ "УКРСПЕЦПРОЕ­КТСЕРВІС" на підтвердження вимог Додатку 1 до тендерної документації, пункту 2. підпункту 2.2. на підтвердження проходження медичних оглядів працівниками надав копії медичних карток на працівників Раченко В. М. і Ткаченко І.М., а також медичну довідку за формою №086/0 на Яременка В.А., але для надання послуг за предметом закупівлі згідно вимог ПОРЯДКу проведення медичних оглядів працівників певних категорій, що затверджений Наказом МОЗ України від 21.05.2007 №246 (далі за текстом ПОРЯДОК), учасник процедури закупівлі мав надати, на кожного працівника, що задіяні у наданні послуг за предметом закупівлі, медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у Додатку 8 даного ПОРЯДКУ. Більш того, згідно абзацу третього підпункту 2.16 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я N 107 (z0359-12) від 14.02.2012 ПОРЯДКУ: «Картка працівника містить конфіденційну інформацію, зберігається у закладі охорони здоров'я, що проводить медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем протягом трудової діяльності працівника, надається Комісії під час проведення медичних оглядів». Тож, оскільки медичні картки працівників - це не медичні Довідки, згідно вимог чинних нормативних актів, знову маємо явне порушення вимог тендерної документації і невідповідність кваліфікаційним критеріям, а також явне порушення ТОВ "УКРСПЕЦПРОЕ­КТСЕРВІС" вимог законодавчих та нормативних актів про охорону праці. Враховуючи вищевикладене, ми вимагаємо від замовника КП "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, бути неупередженим і об’єктивним та неухильно дотримуватися вимог тендерної документації та чинних вимог законодавчих та інших нормативних актів, що з огляду на військовий стан в країні, дозволить оптимально розпоряджатися бюджетними коштами та забезпечити прозорість у даній процедурі закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації учасника закупівлі

Номер: b9f7311d1d774698935a54012d17bc0a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-01-012764-a.a1
Назва: Оскарження дискваліфікації учасника закупівлі
Вимога:
ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС» звертається до вас із пропозицією переглянути результати Протокольного рішення (протокол) № 104 від 19 червня 2023 р. за предметом закупівлі: для надання послуг за предметом закупівлі: обслуговування (перевірка) димових і вентиляційних каналів (ДК 021:2015 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва). Підставою для розгляду просимо прийняти наступні аргументи: по зауваженню №1 про те, що ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС» не надав «довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника спеціального обладнання для проведення даного виду робіт, а саме: назва, кількість та дата повірки, де це необхідно. (Мало бути дві довідки одна щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і друга щодо наявності в Учасника спеціального обладнання)», уточнюємо: замовником закупівлі не уточнено, що цією довідкою не може бути ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що надано ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС» за вих. № 1406-3 від 14.06.2023 р.; також замовником не надано інформації (переліку, нормативних посилань тощо) щодо «спеціального обладнання для проведення даного виду робіт», тож виходить, що учасник закупівлі на власний розсуд має скласти перелік обладнання. Постає питання, чому даною довідкою не може вважатися ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що надано ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС» за вих. № 1406-3 від 14.06.2023 р., в якій вказано перелік обладнання, що ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС» планує використати для надання послуг за предметом закупівлі? по зауваженню №2 щодо того, що ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС» «Не надав документи щодо повірки спеціального обладнання», уточнюємо: ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС» надало ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо усунення невідповідностей учасника закупівлі кваліфікаційним критеріям за вих. № 1406-5 від 14.06.2023 р. про калібрування вищезазначеного обладнання. Оскільки замовник, як ми можемо зробити висновки з протоколу дискваліфікації, не володіє достовірною інформацією щодо можливості повірки вимірювальних приладів, роз’яснюємо: ДП «Укрметртестстандарт» може повірити лише вимірювальну техніку, яка вже мала сертифікат повірки в минулому чи має його наразі. Техніка, в тому числі іноземного виробництва, щодо якої не має можливості пред’явити попередній сертифікат про повірку підлягає калібруванню в ДП «Укрметртестстандарт» з подальшою видачею сертифікату калібрування. Даний сертифікат калібрування є достовірним підтвердженням того, що обладнання технічно справне і відповідає вимогам Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів. Отримати вичерпну інформацію та заповнити прогалини з даного питання Ви можете, звернувшись у ДП «Укрметртестстандарт» за тел.: 0445260389. Зважаючи на вищевикладене, ми хочемо висловити вам свою вдячність і повагу та просимо уважно розглянути даний лист, оскільки впевнені у Вашій об'єктивності, справедливості і бажанні знайти дійсно гідного виконавця за предметом закупівлі та просимо зауважити, що за результатами трираундового аукціону, ціна, запропонована ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС» є безперечно найнижчою ціною за результатами проведення даної закупівлі. ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС» надає послуги на дійсно високому рівні та дотримуючись усіх нормативно-правових актів і стандартів технології проведення робіт. Також, аби запобігти упередженості на особистій заангажованості, ми звертаємо Вашу увагу на те, що вимоги Додатку 1 до тендерної документації за даним предметом закупівлі ідентичні вимогам Додатку 1 до тендерної документації за предметом закупівлі іншого Замовника: ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-17-008527-a, що не може не викликати стурбованості та занепокоєння.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав: «Відповідно до п.1 Додатку 1 на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. «У Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу, що «Також Учасник надає довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника спеціального обладнання для проведення даного виду робіт, а саме: назва, кількість та дата повірки, де це необхідно. А також копії документів, що підтверджують їх повірку». Дискваліфікуючи Учасника, Замовник при прийнятті даного рішення керувався положеннями підпункту 1 пункту 41 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. А саме: - Окремо Учасником не надано довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника спеціального обладнання для проведення даного виду робіт, а саме: назва, кількість та дата повірки, де це необхідно. Учасник, аргументує відсутність довідки тим, що замовником не надано інформації (переліку, нормативних посилань тощо) щодо «спеціального обладнання для проведення даного виду робіт», але логічною є відповідь, що для перевірки димовентиляційних каналів телефон, рулетка, ноутбук набір сверл, набір коронок не можуть бути спецобладнанням. Відповідно Учасник самостійно визначає перелік спецобладнання у окремій довідці. - Щодо копії документів, що підтверджують повірку. Згідно п.п.1 п. 1 ст. 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» - «повірка засобів вимірювальної техніки - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам». Повірка ЗВТ здійснюється з метою встановлення або підтвердження придатності ЗВТ до застосуванняПовірка приладів здійснюється для приладів, які пройшли оцінку відповідності та відповідають вимогам Технічних регламентів України згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до абз 2 п.1 ст. 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» оцінку відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки вимогам технічних регламентів проводять виробники цих засобів, призначені органи з оцінки відповідності та інші суб’єкти, визначені у відповідних технічних регламентах або передбачених ними процедурах оцінки відповідності. За таких обстави Учасник мав надати технічний паспорт на новий засіб вимірювальної техніки з повірочним тавром або свідоцтвом про повірку. У паспорті на новий законодавчо регульований засіб вимірювальної техніки повинно бути вказано дату проведення повірки (дата виготовлення) та зазначено міжповірочний інтервал, оскільки з видаткової накладної на являється можливим встановити це новий ЗВТ чи бувший у використанні, чи дата його виготовлення (повірки) – минула. Крім того звертаємо Вашу увагу, що повірка та калібрування це різні речі. Відповідно до Державного Стандарту України, тавро має бути нанесено на засіб вимірювання, додатковий пристрій і (або) технічну документацію і засвідчує, що повірка проведена з задовільними результатами, а також призначена для захисту засобів вимірювальної техніки від будь-якого несанкціонованого доступу. Манометр обов’язково повіряється 1 раз на рік відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 374. Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 7 Розділу 1 Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Дана вимога Вами не була дотримана при подачі документів по усуненню невідповідностей. На Ваше зауваження, що вимоги Додатку 1 до тендерної документації за даним предметом закупівлі ідентичні вимогам Додатку 1 до тендерної документації за предметом закупівлі іншого Замовника: ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-17-008527-a, повідомляємо, що використання технічних вимог визначених у тендерних документаціях інших замовників (як аналогів) – не суперечить вимогам чинного законодавства. З огляду на вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню».
Статус вимоги: Відхилено