-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, код НК 024:2019: 56669 — Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD, стаціонарний (Біохімічний аналізатор) – 1 комплект, код НК 024:2019 35476 - Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний (Аналізатор гематологічний) – 1 комплект
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Період оскарження:
01.06.2023 16:27 - 06.06.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі
Номер:
cfa1f6372f8045e994dff558a477d8a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-01-012403-a.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі
Вимога:
Скарга, вимога
01.06.2023 року, Замовник Чернелицька селищна рада оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015: 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Код закупівлі UA-2023-06-01-012403-a.
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку «Технічне завдання» до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматичний гематологічний аналізатор та напівавтоматичний біохімічний аналізатор із термостатом, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток «Технічне завдання») дискримінаційними є наступні вимоги:
Вимога щодо Технології, що використовуються в приладі – Імпульсна технологія відстеження базової лінії, технологія дискримінації форми сигналу та інтелектуальна технологія флотуючого порогу. Дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною. Адже у більшості гематологічних аналізаторів класу 3-діф, використовується технологія вимірювання спектрофотометрична (колориметрична) та імпедансу (вимірювання опору). Виробники аналізаторів не зазначають в інструкції до приладів такої інформації, дана характеристика є дуже індивідуальною та специфічною. Дана інформація зазначається лише виробником обладнання Dymind, офіційним представником якого в Україні є компанія «Укрдіагностика». Тож наполеглива вимога до уповноваженої особи Замовника прибрати цю вимогу, оскільки вона покликана лише обмежити коло учасників процедури закупівлі.
Також дискримінаційною вимогою є зазначення в медико-технічних вимогах зокрема і фізичних параметрів аналізатора та ваги самого приладу. Тобто вимоги до пунктів – Розміри аналізатор повинен мати розміри не більше 270 мм (Ш) × 375 мм (В) × 350 мм (Д), Вага – Не більше 16 кг. Дані вимоги є необґрунтованими, які не підтверджуються реальними потребами замовника, а лише покликані суттєво обмежити коло потенційних учасників процедури закупівлі. Адже вказують на конкретний прилад, а саме автоматичний гематологічний аналізатор Dymind DH26, виробництва компанiї Dymind, офіційного представника ТОВ «Укрдіагностика» в Україні. Адже кожен аналізатор має свої в більшості специфічні показники, і вага та габарити є саме такими вимогами, притаманними конкретній моделі аналізатора. Тому наполеглива вимога прибрати ці вимоги з медико-технічних вимог щодо обладнання, оскільки вага та габарити аналізатора на роботу самого приладу та його характеристики не впливають.
Вимога до пункту: Введення/виведення даних – USB не менше 4 шт., LAN, Wi-Fi (опція), вбудований термопринтер з шириною паперу не менше 57 мм. Зрозумілими є вимоги зокрема щодо наявності не менше 4 USB портів, для підключення пристроїв, також опційно підключення модулю Wi-Fi, LAN. Проте необґрунтованою є вимога щодо ширини паперу термопринтера, яка повинна бути не менше 57 мм. Вибачте, виникає запитання, а ширина паперу для друку результатів впливає безпосередньо на роботу самого аналізатора? Можливо на якість аналізів? НІ, НЕ ВПЛИВАЄ, а покликана лише обмежити коло потенційних учасників процедури закупівлі, тим більше, що дана вимога в сукупності з іншими медико-технічними вимогами до предмета закупівлі вказує на приналежність до гематологічного аналізатора DH-26, виробництва Dymind.
Зокрема вимоги до пунктів – Діапазони показників – Діапазони лінійності: – вмісту лейкоцитів (WBC) – 0 - 300×109/л; – вмісту еритроцитів (RBC) – від 0 – 8,5×1012/л; – вмісту тромбоцитів (PLT) –0-4000 ×109/ л; – вмісту гемоглобіну (HGB) –0 – 250 г/л; – гематокрит (HCT) – 0 – 75 %, Та Відтворюваність (СV) – кількість лейкоцитів (WBC) ≤ 2,0% – кількість еритроцитів (RBC) ≤ 1,4 % – середній об’єм еритроцита (MCV) ≤0.5% – кількість тромбоцитів (PLT) ≤ 4 % – вмісту гемоглобіну (HGB) ≤ 1,4 % – гематокрит (HCT) ≤ 1,5 % – є дискримінаційними та необґрунтованими. Оскільки є такими що не притаманні більшості гематологічних аналізаторів, які є доступні на ринку та суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це зокрема такі показники як: вмісту лейкоцитів (WBC) – 0 - 300×109/л, гематокрит (HCT) – 0 – 75 %, кількість еритроцитів (RBC) ≤ 1,4 %, вмісту гемоглобіну (HGB) ≤ 1,4 %. Наполеглива вимога розширити ці показники, або прибрати взагалі дані вимоги.
Також дискримінаційними є вимоги, щодо перемішувача для пробірок. Змішувач повинен складатися з блоку управління, основи і рак-тримача.
Змішувач повинен бути сумісним із різними варіантами рак-тримачів,
відповідно до кількості місць для пробірок, включно можливості
використовувати спеціальний рак-тримач для "Western blotting",
коливальну платформу, мікс-рак
Панель управління повинна бути на передній частині блоку управління
Гніздо двигуна для установки рак-утримувача повинно бути
розташованим у правій частині блоку управління
Панель управління повинна відображати наступні функції: індікатор
програми, вибір програми, індікатор швидкості обертання, регулювання
швидкості обертання, індікатор частоти струшування, регулювання
частоти струшування
Швидкість обертання повинна бути програмованою в межах 1-99 об/хв.
Крок дискретності обертання не гірше за 1 об/хв
Режимів роботи на вибір повинно бути не менше 25
Змішувач повинен підтримувати на вибір користувача обертання на себе
та від себе, з програмуванням кутів 90, 110, 135, 180, 360о , із зупинкою
та безперервне, з не менше ніж 2 швидкостями
Змішувач повинен підтримувати на вибір користувача струшування з
малою та великою амплітудами, безперервне та за часом, рак-тримач
встановлюється під
будь-яким кутом
Змішувач повинен підтримувати на вибір користувача обертання на себе і
від себе без зупинки, на кут гойдання, вказаний на індикаторі. Кути
гойдання повинні бути обираними: 2, 4, 6, 8, 10, 12, 15, 30, 45, 60, 90, 99 °
Повинні бути програми, які можуть створюватися користувачем.
Повинні бути програми зі спеціально створеним режимом для "Western
blotting"
Вимоги щодо даного перемішувача чітко вказують на конкретну модель лабораторного міксера, а саме який продає компанія «Укрдіагностика», модель Rotamix RM-1. Посилання на обладнання: https://ukrdiagnostika.ua/ua/preparation-ua/mixers/rotamix-rm-1.html. Дане обладнання продає лише вищезгаданий постачальник, відповідно жоден інший потенційний учасник даної процедури закупівлі не зможе забезпечити поставку обладнання, яке б відповідало повністю всім вимогам. Ідентично як і всім сукупним вимогам щодо гематологічного аналізатора – https://ukrdiagnostika.ua/ua/laboratory-equipment-ua/hematology/3-diff-analyzers/dh26.html. Всі медико-технічні вимоги, які зазначені Замовником, чітко вказують саме на прилад – автоматичний гематологічний аналізатор DH-26, виробництва Dymind, а вортекс додали у комплект для того щоб взагалі унеможливити участь будь=яких конкурентів учасників в процедурі відкритих торгів.
Теж саме стосується і напівавтоматичного біохімічного аналізатора, та сукупних вимог до даного обладнання.
Вимога до пункту 5. Стандартні оптичні фільтри 340, 405, 500, 546, 578, 620, 670 нм (можливість встановлення інших оптичних фільтрів за вимогою Замовника). Дана вимога є необгрунтованою а тому дискримінаційною. Адже має місце чітке зазначення довжин хвиль аналізатора. Проте, як сам аналізатор, так і реагенти, які на ньому використовуються можуть працювати і на інших довжинах хвиль, без втрати у точності результатів аналізів. Тим паче у самому фотометрі аналізатора можлива певна похибка у довжині хвилі, і таке відхилення можливе в декілька нанометрів. Тому наполеглива вимога розширити дані параметри – зазначити в діапазоні від 340 нм до 670 нм. (можливість встановлення інших оптичних фільтрів за вимогою Замовника).
Вимога до пункту 9. Проточна кювета: Не більше 30 мкл, кварцева. Дана вимога є дискримінаційною та необгрунтованою. Адже чітко вказує на конкретний біохімічний аналізатор знову ж таки офіційного представника компанії «Укрдіагностика» модель RT-1904C. https://ukrdiagnostika.ua/ua/laboratory-equipment-ua/biochemistry/biochemical-analyzers-semi-automatic/rt-1904c.html. Адже різниця в декілька мікролітрів в об’ємі кювети, не відіграє великої ролі ні для економії реагенту, ні для проведення оптичного зчитування в реакційній кюветі. Тому прохання до замовника розширити дану вимогу, виклавши в новій редакції: Проточна кювета: Не більше 33 мкл, кварцева.
Дискримінаційними є вимоги до аналізатора біохімічного, які стосуються інкубатора-термостата, а саме починаючи з пункту 24.
24. Кроки встановлення температури повинні бути не гіршими за 25-30-37-45
25. Точність встановлення температури повинна бути не гірше ± 0,5° C
26. Температурна однорідність повинна бути не гірше ± 0,3° C
27. Час нагріву від кімнатної температури (+25 °C) до +37 °C не повинен перевищувати 6 хвилин
28. Місткість вічок не менше 13 мм х 20 місць, 15 мм х4 місця, глибина 33 мм
29. Дисплей Цифровий LED
30. Клавіша керування повинна бути розташованою на передній панелі приладу Наявність
Дані вимоги чітко вказують на прилад RTA-19, який постачає компанія «Укрдіагностика», що чітко спостерігається за посиланням – https://ukrdiagnostika.ua/preparation/thermostats/rta-19.html. Всі характеристики один в один відповідають медико-технічним вимогам зазначеним на офіційному сайті представника.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія ТОВ «Укрдіагностика», яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Dymind, зокрема гематологічного аналізатора DH-26, та напівавтоматичного біохімічного аналізатора RT-1904C. тим паче з прописаними додатковим обладнанням – термостатом-інкубатором та лабораторним міксером, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Так, вами в Додатку «Технічне завдання» вказано, що можлива подача «еквіваленту» товару, проте наявність описаних вище сукупних дискримінаційних вимог не дає можливості подачі еквіваленту запитуваного товару, адже звужує перелік обладнання лише до моделі аналізатора, вказаного Замовником, а саме гематологічного аналізатора DH-26 та напівавтоматичного біохімічного аналізатора RT-1904C.
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015 – 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-01-012403-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-06-01-012403-a.
3. Внести зміни або прибрати зазначені вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Замовнику 05.06.2023 23:44
Дата подачі:
05.06.2023 23:44
Опис причини скасування:
повторно завантажили
Дата скасування:
05.06.2023 23:45
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі
Номер:
29bfc24ee14a471a8c4d05a8713203e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-01-012403-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі
Вимога:
Скарга, вимога Замовнику щодо дискримінаційних вимог до предмета закупівлі
01.06.2023 року, Замовник Чернелицька селищна рада оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015: 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Код закупівлі UA-2023-06-01-012403-a.
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку «Технічне завдання» до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматичний гематологічний аналізатор та напівавтоматичний біохімічний аналізатор із термостатом, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток «Технічне завдання») дискримінаційними є наступні вимоги:
Вимога щодо Технології, що використовуються в приладі – Імпульсна технологія відстеження базової лінії, технологія дискримінації форми сигналу та інтелектуальна технологія флотуючого порогу. Дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною. Адже у більшості гематологічних аналізаторів класу 3-діф, використовується технологія вимірювання спектрофотометрична (колориметрична) та імпедансу (вимірювання опору). Виробники аналізаторів не зазначають в інструкції до приладів такої інформації, дана характеристика є дуже індивідуальною та специфічною. Дана інформація зазначається лише виробником обладнання Dymind, офіційним представником якого в Україні є компанія «Укрдіагностика». Тож наполеглива вимога до уповноваженої особи Замовника прибрати цю вимогу, оскільки вона покликана лише обмежити коло учасників процедури закупівлі.
Також дискримінаційною вимогою є зазначення в медико-технічних вимогах зокрема і фізичних параметрів аналізатора та ваги самого приладу. Тобто вимоги до пунктів – Розміри аналізатор повинен мати розміри не більше 270 мм (Ш) × 375 мм (В) × 350 мм (Д), Вага – Не більше 16 кг. Дані вимоги є необґрунтованими, які не підтверджуються реальними потребами замовника, а лише покликані суттєво обмежити коло потенційних учасників процедури закупівлі. Адже вказують на конкретний прилад, а саме автоматичний гематологічний аналізатор Dymind DH26, виробництва компанiї Dymind, офіційного представника ТОВ «Укрдіагностика» в Україні. Адже кожен аналізатор має свої в більшості специфічні показники, і вага та габарити є саме такими вимогами, притаманними конкретній моделі аналізатора. Тому наполеглива вимога прибрати ці вимоги з медико-технічних вимог щодо обладнання, оскільки вага та габарити аналізатора на роботу самого приладу та його характеристики не впливають.
Вимога до пункту: Введення/виведення даних – USB не менше 4 шт., LAN, Wi-Fi (опція), вбудований термопринтер з шириною паперу не менше 57 мм. Зрозумілими є вимоги зокрема щодо наявності не менше 4 USB портів, для підключення пристроїв, також опційно підключення модулю Wi-Fi, LAN. Проте необґрунтованою є вимога щодо ширини паперу термопринтера, яка повинна бути не менше 57 мм. Вибачте, виникає запитання, а ширина паперу для друку результатів впливає безпосередньо на роботу самого аналізатора? Можливо на якість аналізів? НІ, НЕ ВПЛИВАЄ, а покликана лише обмежити коло потенційних учасників процедури закупівлі, тим більше, що дана вимога в сукупності з іншими медико-технічними вимогами до предмета закупівлі вказує на приналежність до гематологічного аналізатора DH-26, виробництва Dymind.
Зокрема вимоги до пунктів – Діапазони показників – Діапазони лінійності: – вмісту лейкоцитів (WBC) – 0 - 300×109/л; – вмісту еритроцитів (RBC) – від 0 – 8,5×1012/л; – вмісту тромбоцитів (PLT) –0-4000 ×109/ л; – вмісту гемоглобіну (HGB) –0 – 250 г/л; – гематокрит (HCT) – 0 – 75 %, Та Відтворюваність (СV) – кількість лейкоцитів (WBC) ≤ 2,0% – кількість еритроцитів (RBC) ≤ 1,4 % – середній об’єм еритроцита (MCV) ≤0.5% – кількість тромбоцитів (PLT) ≤ 4 % – вмісту гемоглобіну (HGB) ≤ 1,4 % – гематокрит (HCT) ≤ 1,5 % – є дискримінаційними та необґрунтованими. Оскільки є такими що не притаманні більшості гематологічних аналізаторів, які є доступні на ринку та суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це зокрема такі показники як: вмісту лейкоцитів (WBC) – 0 - 300×109/л, гематокрит (HCT) – 0 – 75 %, кількість еритроцитів (RBC) ≤ 1,4 %, вмісту гемоглобіну (HGB) ≤ 1,4 %. Наполеглива вимога розширити ці показники, або прибрати взагалі дані вимоги.
Також дискримінаційними є вимоги, щодо перемішувача для пробірок. Змішувач повинен складатися з блоку управління, основи і рак-тримача.
Змішувач повинен бути сумісним із різними варіантами рак-тримачів,
відповідно до кількості місць для пробірок, включно можливості
використовувати спеціальний рак-тримач для "Western blotting",
коливальну платформу, мікс-рак
Панель управління повинна бути на передній частині блоку управління
Гніздо двигуна для установки рак-утримувача повинно бути
розташованим у правій частині блоку управління
Панель управління повинна відображати наступні функції: індікатор
програми, вибір програми, індікатор швидкості обертання, регулювання
швидкості обертання, індікатор частоти струшування, регулювання
частоти струшування
Швидкість обертання повинна бути програмованою в межах 1-99 об/хв.
Крок дискретності обертання не гірше за 1 об/хв
Режимів роботи на вибір повинно бути не менше 25
Змішувач повинен підтримувати на вибір користувача обертання на себе
та від себе, з програмуванням кутів 90, 110, 135, 180, 360о , із зупинкою
та безперервне, з не менше ніж 2 швидкостями
Змішувач повинен підтримувати на вибір користувача струшування з
малою та великою амплітудами, безперервне та за часом, рак-тримач
встановлюється під
будь-яким кутом
Змішувач повинен підтримувати на вибір користувача обертання на себе і
від себе без зупинки, на кут гойдання, вказаний на індикаторі. Кути
гойдання повинні бути обираними: 2, 4, 6, 8, 10, 12, 15, 30, 45, 60, 90, 99 °
Повинні бути програми, які можуть створюватися користувачем.
Повинні бути програми зі спеціально створеним режимом для "Western
blotting"
Вимоги щодо даного перемішувача чітко вказують на конкретну модель лабораторного міксера, а саме який продає компанія «Укрдіагностика», модель Rotamix RM-1. Посилання на обладнання: https://ukrdiagnostika.ua/ua/preparation-ua/mixers/rotamix-rm-1.html. Дане обладнання продає лише вищезгаданий постачальник, відповідно жоден інший потенційний учасник даної процедури закупівлі не зможе забезпечити поставку обладнання, яке б відповідало повністю всім вимогам. Ідентично як і всім сукупним вимогам щодо гематологічного аналізатора – https://ukrdiagnostika.ua/ua/laboratory-equipment-ua/hematology/3-diff-analyzers/dh26.html. Всі медико-технічні вимоги, які зазначені Замовником, чітко вказують саме на прилад – автоматичний гематологічний аналізатор DH-26, виробництва Dymind, а вортекс додали у комплект для того щоб взагалі унеможливити участь будь=яких конкурентів учасників в процедурі відкритих торгів.
Теж саме стосується і напівавтоматичного біохімічного аналізатора, та сукупних вимог до даного обладнання.
Вимога до пункту 5. Стандартні оптичні фільтри 340, 405, 500, 546, 578, 620, 670 нм (можливість встановлення інших оптичних фільтрів за вимогою Замовника). Дана вимога є необгрунтованою а тому дискримінаційною. Адже має місце чітке зазначення довжин хвиль аналізатора. Проте, як сам аналізатор, так і реагенти, які на ньому використовуються можуть працювати і на інших довжинах хвиль, без втрати у точності результатів аналізів. Тим паче у самому фотометрі аналізатора можлива певна похибка у довжині хвилі, і таке відхилення можливе в декілька нанометрів. Тому наполеглива вимога розширити дані параметри – зазначити в діапазоні від 340 нм до 670 нм. (можливість встановлення інших оптичних фільтрів за вимогою Замовника).
Вимога до пункту 9. Проточна кювета: Не більше 30 мкл, кварцева. Дана вимога є дискримінаційною та необгрунтованою. Адже чітко вказує на конкретний біохімічний аналізатор знову ж таки офіційного представника компанії «Укрдіагностика» модель RT-1904C. https://ukrdiagnostika.ua/ua/laboratory-equipment-ua/biochemistry/biochemical-analyzers-semi-automatic/rt-1904c.html. Адже різниця в декілька мікролітрів в об’ємі кювети, не відіграє великої ролі ні для економії реагенту, ні для проведення оптичного зчитування в реакційній кюветі. Тому прохання до замовника розширити дану вимогу, виклавши в новій редакції: Проточна кювета: Не більше 33 мкл, кварцева.
Дискримінаційними є вимоги до аналізатора біохімічного, які стосуються інкубатора-термостата, а саме починаючи з пункту 24.
24. Кроки встановлення температури повинні бути не гіршими за 25-30-37-45
25. Точність встановлення температури повинна бути не гірше ± 0,5° C
26. Температурна однорідність повинна бути не гірше ± 0,3° C
27. Час нагріву від кімнатної температури (+25 °C) до +37 °C не повинен перевищувати 6 хвилин
28. Місткість вічок не менше 13 мм х 20 місць, 15 мм х4 місця, глибина 33 мм
29. Дисплей Цифровий LED
30. Клавіша керування повинна бути розташованою на передній панелі приладу Наявність
Дані вимоги чітко вказують на прилад RTA-19, який постачає компанія «Укрдіагностика», що чітко спостерігається за посиланням – https://ukrdiagnostika.ua/preparation/thermostats/rta-19.html. Всі характеристики один в один відповідають медико-технічним вимогам зазначеним на офіційному сайті представника.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія ТОВ «Укрдіагностика», яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Dymind, зокрема гематологічного аналізатора DH-26, та напівавтоматичного біохімічного аналізатора RT-1904C. тим паче з прописаними додатковим обладнанням – термостатом-інкубатором та лабораторним міксером, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Так, вами в Додатку «Технічне завдання» вказано, що можлива подача «еквіваленту» товару, проте наявність описаних вище сукупних дискримінаційних вимог не дає можливості подачі еквіваленту запитуваного товару, адже звужує перелік обладнання лише до моделі аналізатора, вказаного Замовником, а саме гематологічного аналізатора DH-26 та напівавтоматичного біохімічного аналізатора RT-1904C.
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015 – 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-01-012403-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-06-01-012403-a.
3. Внести зміни або прибрати зазначені вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога, скарга 05.06.2023 23:43
Дата подачі:
05.06.2023 23:43
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що технічні характеристики та комплектація сформовані в залежності від потреби Замовника. Замовником не зазначено конкретну марку товару, посилання на виробника тощо, тому Учасники можуть подавати аналізатори, які відповідають технічним вимогам. Стосовно розмірів і ваги то Замовником передбачено фразу не більше ніж _____ тому Учасник може пропонувати товар який є менший за габаритами і вагою, але відповідає вимогам техзавдання. Зазначені вимоги не є дискримінаційними бо стосуються всіх учасників закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначені вимоги документації.
Статус вимоги:
Відхилено