• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Картриджі та чорнильниці

Завершена

464 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 643.00 UAH
Період оскарження: 01.06.2023 10:50 - 09.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо надання сертифікат походження при поставці товару

Номер: c2c95f9ab8a847e794539cd303b208cb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-01-003352-a.c3
Назва: Щодо надання сертифікат походження при поставці товару
Вимога:
Шановний замовник, вимога про надання "1.4. сертифікат походження (за умови ввозу на територію України з іншої країни)." є дискрімінаційною, так як унеможливлює участь у торгаї учасників які придбають товар в Україні але безпосередньо не займаються імпортом цього товару на митну територію України. Сертифікат походження є документом який необхідний при розмитненні товару і він не є у переліку первичних документів які повинен надати продавець покупцю з гідно Українського законодавства у тому числі й бухгалтерського обліку. Тому імпортер продаючи імпортований товар в Україні не зобовязаний надавати документи які потрібні виключно для розмитнення товару (сертифікат походження). Згідно вище сказаного вимагаємо видалити дискрімінаційну вимогу з тендерної документації, а саме "1.4. сертифікат походження (за умови ввозу на територію України з іншої країни)."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вимога надати сертифікат походження стосується тих учасників процедури закупівлі, які купують запропонований товар за межами України та реалізує одразу ж замовнику. У разі, якщо учасник процедури закупівлі закуповує товар на території України, зазначений документ не є необхідним до подання під час постачання товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискрімінація учасників

Номер: 320ca73854454540915016bcdd67df69
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-01-003352-a.c2
Назва: дискрімінація учасників
Вимога:
Доброго дня. У зв’язку з наявними у Тендерній документації дискримінаційними умовами, просимо внести зміни до Закупівлі:UA-2023-06-01-003352-a а саме до Тендерної документації, виходячи з наступного. У Закупівля:UA-2023-06-01-003352-a у Тендернійї документації вимагається надати «паспорт або сертифікат якості виробника» Зазначена вимога Тендерної документації щодо надання паспорт або сертифікат якості виробника є дискримінаційною стосовно осіб, які не здійснюють прямої взаємодії з виробниками перерахованих груп товарів. Разом з тим, тонер, витратні матеріали та комплектуючі картриджів перебувають у вільному обігу, чинним законодавством не встановлені будь які обмеження щодо кола осіб, які мають право здійснювати продаж даних товарів, а також не передбачено необхідність їх придбання учасниками лише у виробників. Таким чином, учасник, що не є авторизованим партнером чи офіційним представником виробника, та який придбав товар, витратні матеріали чи картриджі у господарюючих суб’єків, що також не є виробниками, позбавлені можливості взяти участь у цих торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), а тому підлягає виключенню з Тендерної документації. Так укладаючи договори з дистриб’юторами, які не є виробниками відповідних товарів, ми позбавлені можливості виконати вимогу про надання оригіналу паспорту виданого виробником. Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведеної вище вимоги, спричиняють порушують положень ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року , якими передбачена недискримінація учасників, а також захист прав та законних інтересів, що пов'язані з участю у процедурі закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Враховуючи викладене вище та керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, вимагаємо: Внести зміни до Закупівлі:UA-2023-06-01-003352-a в Тендерну документацію на закупівлю Картриджі та чорнильниці, шляхом виключення вимоги про надання «паспорт або сертифікат якості виробника»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Зазначениий документ необхідний замовнику для того, щоб переконатися, що задекларовані виробником характеристики товару відповідають тим, які необхідні замовнику в конкретному товарі. Як наслідок, виключити відповідну вимогу з тендерної документації не є можливим, з огляду на вищенаведене. Крім того, наявність офіційних відносин учасника процедури закупівлі з виробниокм/дитриб'ютором є необхідноню умовою, яка підтверджує, що учасник процедури закупівлі пропонує оригінальний товар.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: b56d469b35a9424fa4434bbaf177f351
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-01-003352-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «Оригінал гарантійного листа від виробника/дистриб’ютора/дилера, яким підтверджується оригінальність запропонованої продукції в обсягах, що відповідають обсягу закуповуваного замовником товару, і надання гарантійних зобов’язань замовнику щодо постачання заявлених обсягів товару в необхідні терміни.» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «Оригінал гарантійного листа від виробника/дистриб’ютора/дилера, яким підтверджується оригінальність запропонованої продукції в обсягах, що відповідають обсягу закуповуваного замовником товару, і надання гарантійних зобов’язань замовнику щодо постачання заявлених обсягів товару в необхідні терміни.» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вимога щодо надання вказаного вами документу необхідна для того, щоб підтвердити, що учасник процедури закупівлі пропонує оригінальну продукцію, оскільки в нього є офіційні відносини з виробником/дистриб'ютором. Зазначена вимога ніяким чином не звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки документ, який вимагаається замовником може отримати будь-хто, за умови ведення офіційних відносин з виробником/дистриб'ютором.
Статус вимоги: Відхилено