• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шприц 2 мл,15000 шт, шприц 5 мл, 90000 шт., шприц 5 мл., 15500 шт.,шприц 20 мл., 8500 шт., системи ПР, 18000 шт., система ВК 10-01, 150 шт.,вата гігієнічна медична гігроскопічна нестерильна 100 г, 640 шт., бинт медичний марлевий нестерильний 7м х 14см, 1150 шт., бинт мерлевий стерильний 3м х 10 см, 200 шт., мерлевий відріз 500х90 см, 250 шт., рукавички оглядові латексні нестерильні (S) пар, 10000 шт., рукавички оглядові латексні нестерильні (М) пар, 9200 шт., лейкопластир в котушці 1 см х 500 см, 1400 шт., лейкопластир медичний 2см х 500 см на шовковій основі, 100 шт., пов'язка пластирна 8см х 15 см, 300 шт.

Завершена

520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 50.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2018 12:41 - 25.02.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: af45c441a14b4b5db2d65dc417cb4142
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-13-000617-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Державному закладу «Всеукраїнський клінічний медико-реабілітаційний кардіохірургічний центр Міністерства охорони здоровя України Вимога про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2119190, номер тендеру у UA-2018-02-13-000617-c) 01.03.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: Назва Одиниця виміру Кількість Шприц 2 мл шт. 15 000 Шприц 5 мл шт. 90 000 Шприц 10 мл шт. 15 500 Шприц 20 мл шт. 8 500 Системи ПР шт. 18 000 Система ВК 10-01 шт. 150 Вата гігієнична медична гігроскопічна нестерильна 100 гр шт. 640 Бинт медичний марлевий нестерильний 7м х14см шт. 1150 Бинт марлевий стерильний 3мх10см шт. 200 Марлевий відріз 500х 90см шт. 250 Рукавички оглядові латексні нестерильні (S) пар 10 000 Рукавички оглядові латексні нестерильні (M) пар 9200 Лейкопластир в котушці 1см х 500см шт. 1400 Лейкопластир медичний 2см х 500см на шовковій основі шт. 100 Пов'язка пластирна 8см х 15см шт. 300 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц 2 мл шт. 15 000 Шприц 5 мл шт. 90 000 Шприц 10 мл шт. 15 500 Шприц 20 мл шт. 8 500 Системи ПР шт. 18 000 Система ВК 10-01 шт. 150 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2119190, номер тендеру у UA-2018-02-13-000617-c шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний потенційний Учаснику! Тендерний комітет Державного закладу Всеукраїнський клінічний медико-реабілітаційний кардіохірургічний центр Міністерства охорони здоров’я України» на Вашу вимогу від 14.02.2018р. про внесення змін до тендерної документації (закупівля товару № 2119090 № тендеру UA-2018-02-13-000617-c) повідомляє наступне. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням». Відповідно до ст. 5 зазначеного Закону: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». Твердження, що в даній процедурі закупівлі є обмеження конкуренції та Замовник призводить до дискримінації учасників, вважаємо недоцільним, адже вимогами тендерної документації не передбачено постачання товару виключно виробниками. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 зі (змінами і доповненнями, внесеними наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.06.2016р. № 1052, від 19.12.2016р. № 2092), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому, п.1 розділу ІІ Порядку визначено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Таким чином, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом, а не обов’язком Замовника. Усі позиції предмету даної закупівлі, а саме: шприци, системи та перев’язувальні матеріали, відповідають показнику четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, за кодом CPV - 33140000 – 3 Медичні матеріали. Також зазначаємо, що Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг на яке ви посилаєтесь у своїй вимозі, не є нормативним актом і має виконуватись виключно замовником, дії якого оскаржувались. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація на закупівлю Код по ДК 021:2015: 33140000 – 3 Медичні матеріали (шприци, системи, перев’язувальні матеріали), оголошення UA-2018-02-13-000617-c цілком відповідає вимогам Закону, оскільки не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретну торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників які здійснюють господарську діяльність в сфері торгівлі виробами медичного призначення. Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції може пропонувати ті медичні вироби, які мають реєстрацію (реєстраційне свідоцтво або сертифікат / декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Також звертаємо Вашу увагу, що технічні можливості сайту державних закупівель не передбачають поділ вже оголошеної однолотової закупівлі на окремі частини-лоти. Враховуючи викладене, керуючись Законом, тендерний комітет Державного закладу Всеукраїнський клінічний медико-реабілітаційний кардіохірургічний центр Міністерства охорони здоров’я України» відмовляє Вам у задоволенні вимоги внести зміни до тендерної документації та поділити предмет закупівлі на лоти.
Статус вимоги: Не задоволено