• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з заправки та відновлення картриджів

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-05-31-004483-b 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50310000-1. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 129 469,92 грн (три мільйони сто двадцять дев’ять тисяч чотириста шістдесят дев’ять гривень дев’яносто дві копійки) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.06.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуга - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Завершена

3 129 469.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 294.70 UAH
Період оскарження: 31.05.2023 16:43 - 05.06.2023 00:00
Скарга
Скасована

Скарга на рішення Замовника

Номер: 75f7b8f644d844f48d620f6878499853
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-31-010626-a.b2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скаржник не погоджується з прийнятими Замовником рішеннями про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСІТІ», що викладене у вигляді Протоколу, вважає, що воно незаконне, неправомірне, порушує права, інтереси інших учасників закупівлі, а також положення Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року внаслідок дискримінації та не забезпечення об'єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року), виходячи з наступних підстав.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 23.06.2023 15:53
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Єрмолович Олеся Сергіївна 380503889817 Tender@vm.ua http://vm.ua/
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення, яке викладене у вигляді Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8 - 19/06-23 від 19.06.2023 року

Номер: 504655bdb9794d038ee3a0005e3ec9e8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-31-010626-a.b1
Назва: Вимога про скасування рішення, яке викладене у вигляді Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8 - 19/06-23 від 19.06.2023 року
Вимога:
Шановний Замовнику! Враховуючи прийняте Вами рішення, що викладене у вигляді Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8 - 19/06-23 від 19.06.2023 року (далі- Протокол) щодо визнання ТОВ «УКРСІТІ» переможцем закупівлі UA-2023-05-31-010626-a, вимушені звернутися до Вас з вимогою. Проаналізувавши тендерну пропозицію переможця, можна зробити висновки, що ним не дотримано вимог тендерної документації Замовника, виходячи з наступного: 1. Розділом ІІ Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачене надання учасником Сертифікату на систему управління якістю, який підтверджує відповідність ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданий Учаснику стосовно заправки та відновлення картриджів. ТОВ «УКРСІТІ» долучає до матеріалів власної тендерної пропозиції cканкопію Сертифікату ECS.UA.02.3412 від 21.02.2023 р. (ISO 14001:2015) та сертифікату ECS.UA.02.3411 від 21.02.2023 р.(ISO 9001:2015) а також Додаток до сертифікату ECS.UA.02.3411 від 21.02.2023 р. стосовно розширення сфери сертифікації, а саме: ремонт електронного устаткування, такого як комп'ютери, рахункові машини та інше периферійне устаткування; заправлення, відновлення та ремонт картриджів, виданий "CERTSYSTEMS" (Товариством з обмеженою відповідальністю «СЕРТСИСТЕМС»). Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на НАЦІОНАЛЬНІ АКРЕДИТОВАНІ УСТАНОВИ, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Відповідно до Статті 6 Розділу 2 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», акредитація здійснюється національним органом України з акредитації – Національним агентством з акредитації України (НААУ). Слід зазначити, що основними функціями агентства є: - акредитація органів з оцінки відповідності (ООВ); - контроль за відповідністю акредитованих органів вимогам акредитації. Акредитація - це процедура, у ході якої національний орган з акредитації засвідчує компетентність юридичної особи чи відповідного органу з оцінки відповідності (ООВ) виконувати певні види робіт (випробування, калібрування, сертифікацію, контроль). НААУ проводить акредитацію відповідно до Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”. Реєстр органів з оцінки відповідностей, акредитовані НААУ представлений на платформі НААУ за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov Відповідно до відомостей розділу «Реєстр акредитованих ООВ», станом на 19.06.2023 року, в файлі «Органи з сертифікації систем менеджменту» відсутній Орган сертифікації "CERTSYSTEMS" (ТОВ «СЕРТСИСТЕМС»). Тобто, вищевказані сертифікати ТОВ «УКРСІТІ» не мають жодної юридичної сили, адже видані вони органом, котрий не акредитований згідно чинного законодавства України. ТОВ "УКРСІТІ" не підтвердив відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним та міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату виданого акредитованою установою є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. Тому тендерна пропозиція переможця підлягає відхиленню. 2. Пунктом 3.2.1. Додатку 2 тендерної документації передбачена обов’язкова наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з обслуговування та/або ремонту офісної техніки у кількості не менше 5 осіб. Для підтвердження наявності працівників учасник надає документ (ти), що підвереджують трудові відносини учасника (субпідрядників у випадку його залучення) з працівниками, зазначеними в Довідці. Переможцем надана «Довідка про працівників відповідної кваліфікації», де в тому числі вказані наступні фахівці: Васильєв Денис Геннадійович, Кайстренко Ольга Валеріївна, Кропивницький Артур Валерійович, діяльність котрих якраз і заключається у наданні послуг із заправки та відновленні картриджів. Підтвердженням трудових відносин з вказаними працівниками є: Договір про надання послуг № 3 від 01.06.2023р Договір про надання послуг № 1 від 01.06.2023р Договір про надання послуг № 2 від 01.05.2023р. Проте у підписаних Договорах термін надання послуг у ВСІХ вказаних працівників закінчується 30.06.2023р., а термін надання послуг згідно Договору – весь 2023й рік. Отже, у липні 2023 року переможець буде не в змозі надавати послуги через відсутність кваліфікованого персоналу. Отже, пропозиція переможця підлягає відхиленню. 3. У п.3.1.1. Додатку 2 тендерної документації вказано, що в Учасника має бути наявне виробниче приміщення для заправки картриджів. Переможець надав Договір оренди нежитлових приміщень № 2623НФ від 01.01.2023р підписаний між ТОВ «УКРСІТІ» та ТОВ «НОМЕР ОДИН». В договорі чітко вказано, що призначенням приміщення є його використання в якості сервісного центру. А в разі використання приміщення не за призначенням, слідує розірвання вищевказаного Договору. Зазначаємо, що виробниче приміщення (наявність якого вимагає Замовник) -замкнутий простір в спеціально призначених будинках та спорудах, в яких постійно (по змінах) або періодично (протягом частини робочого дня) здійснюється трудова діяльність людей. Тобто, у переможця немає підтвердження, що свою діяльність він здійснює у спеціальному виробничому приміщенні, не надано доказів володіння/користування таким приміщенням, отже, робимо висновок, що у переможця немає можливості якісно та вчасно надавати послуги згідно Договору закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що Ви акцептували пропозицію ТОВ «УКРСІТІ», учасника, котрий більшість документів, про котрі йде мова у пункті 2 та 3 цієї Вимоги, зробив формально, лише задля виграшу у закупівлі, адже це помітно в першу чергу по датам вищевказаних Договорів (надання послуг та оренди). А як же переможець виконуватиме обов’язки Договору, сума якого складатиме близько 2х мільйонів гривень, адже мова йде про дуже великі об’єми надання послуг. Хочемо попередити Вас, шановний Замовнику - ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" – та вказати на видимі недоліки тендерної пропозиції ТОВ «УКРСІТІ». Тендерна пропозиція та її подача має відповідати умовам тендерної документації, Закону про закупівлі та Постанові № 1178. Переможцем процедури закупівлі вважається учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації. Враховуючи перелічене вище, а також той факт, що ТОВ «УКРСІТІ» не виконало всі вимоги тендерної документації Замовника, вимагаємо скасувати рішення, яке викладене у вигляді Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8 - 19/06-23 від 19.06.2023 року, відхилити пропозицію ТОВ «УКРСІТІ» та почати розгляд наступної тендерної пропозиції, тобто учасника ТОВ «В.М.». В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Стосовно пункту першого вимоги. ТД Замовника не встановлено вимоги щодо підтвердження компетентності органу з оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України. Учасником ТОВ «УКРСІТІ» надано Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» № ECS.UA.02.3411 від 21.02.2023 р. виданий органом сертифікації "CERTSYSTEMS" (Товариством з обмеженою відповідальністю «СЕРТСИСТЕМС»). Законодавством передбачено процедуру нотифікації. Нотифіковані органи є органами з оцінки відповідності, які були офіційно призначені своїм національним органом влади на здійснення процедур оцінки відповідності у виконують завдання, що стосуються процедур оцінки відповідності, які встановлені в застосовному технічному гармонізованому законодавстві, коли вимагається залучення третьої сторони. Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕРТСИСТЕМС» є нотифікованим органом, тому підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРСІТІ» в цій частині у Замовника відсутні. Стосовно пункту другого вимоги. ТД Замовника не встановлено вимоги щодо терміну дії трудових договорів з залученими учасником ТОВ «УКРСІТІ» працівниками (Васильєв Денис Геннадійович, Кайстренко Ольга Валеріївна, Кропивницький Артур Валерійович). Скаржником не доведено неможливість пролонгації Договорів про надання послуг (Договір про надання послуг № 3 від 01.06.2023р; Договір про надання послуг № 1 від 01.06.2023р; Договір про надання послуг № 2 від 01.05.2023р) між ТОВ «УКРСІТІ» з залученими до надання послуг працівниками (Васильєв Денис Геннадійович, Кайстренко Ольга Валеріївна, Кропивницький Артур Валерійович). Стосовно пункту третього вимоги. Підпунктом 3.1.1. пункту 3 Додатку 2 ТД встановлено вимогу щодо підтвердження наявності в учасника виробничого приміщення для заправки картриджів шляхом надання завіреної кольорової копії витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно/свідоцтва про реєстрацію права власності та копію договору, на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається, якщо право власності реєструвалося на підставі договору) або копії договору оренди; або копії договору про співпрацю; або копії договору користування чи надання послуг. Учасником ТОВ «УКРСІТІ» надано договір оренди № 2623НФ від 01 січня 2023 року, яким передбачено передачу в оренду нежитлового приміщення загальною площею 43,0 кв.м. Скаржником не доведено неможливість використання зазначеного орендованого нежитлового приміщення в якості сервісного центру для заправки картриджів. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено