-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Придбання миючих засобів
Завершена
1 446 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 465.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 465.00 UAH
Період оскарження:
31.05.2023 15:09 - 07.06.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
fb5a35fa5c26490286d0b4af76a64983
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-31-008436-a.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Борисполь Победитель.pdf 24.07.2023 23:34
- Скарга Борисполь Победитель.docx 24.07.2023 23:34
- Пояснення на Заперечення Скарга Борисполь Победитель 2.pdf 31.07.2023 12:18
- Пояснення на Заперечення Скарга Борисполь Победитель 2.docx 31.07.2023 12:18
- Рішення №11398 від 26.07.2023.pdf 26.07.2023 16:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2023 № 11996.pdf 03.08.2023 15:39
- рішення від 02.08.2023 № 11996.pdf 07.08.2023 12:23
- Пояснення 28.07.2023_0001.pdf 28.07.2023 16:24
- Пояснення миючі 28.07.2023.doc 28.07.2023 16:24
- пояснення 28.07.2023 16:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2023 23:35
Дата розгляду скарги:
02.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.07.2023 16:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.08.2023 12:24
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
f0d226efa4a0464392d2dfffad91e047
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-31-008436-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Борисполь Победитель.pdf 21.06.2023 21:51
- Скарга Борисполь Победитель.docx 21.06.2023 21:51
- Пояснення на Заперечення Скарга Борисполь Победитель.docx 04.07.2023 22:14
- Пояснення на Заперечення Скарга Борисполь Победитель.pdf 04.07.2023 22:14
- рішення від 23.06.2023 № 9221.pdf 23.06.2023 16:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2023 № 10092.pdf 07.07.2023 16:52
- рішення від 06.07.2023 № 10092.pdf 11.07.2023 16:19
- ПОЯСНЕННЯ Замовника_0001.pdf 27.06.2023 14:38
- 45001 2019.pdf 27.06.2023 14:38
- 9001 2015.pdf 27.06.2023 14:38
- Пояснення миючі.doc 27.06.2023 14:38
- ПОЯСНЕННЯ Замовника_0001.pdf 27.06.2023 14:55
- Протокол_0001.pdf 13.07.2023 12:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.06.2023 21:53
Дата розгляду скарги:
06.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.06.2023 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.07.2023 16:19
Дата виконання рішення Замовником:
13.07.2023 12:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасовано рішення про визначення переможця
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
253ee0a3bc0a49619cd90024f9ccb307
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-31-008436-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно ДОДАТОК 2 до Тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Придбання миючих засобів (ДК 021:2015 (CPV2008) – 39830000-9- Продукція для чищення).
Вимоги:
!!! Засіб повинен бути дозволений для використання в навчальних закладах (дана інформація має бути зазначена у висновку санітарно-гігієнічної експертизи)
Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника, тощо):
Замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника (торгової марки), оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.
Отже, в закупівлі миючих засобів є декілька порушень Закону « Про публічні закупівлі»які виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників прописуючи конкретні назви засобів позиції 10,13,14, без додавання виразу «або еквівалент».
!!! На підтвердження якості та безпечності запропонованої продукції Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи:
3.Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
4.Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоровʼя та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Щодо вимог сертифікація ISO. Це особливий документ, який доводить, що на підприємстві дотримуються міжнародні вимоги і стандарти контролю якості. Сертифікація в обов'язковому порядку потрібно підприємствам, які бажають вийти на інтернаціональні ринки. Результатом її проходження стануть наступні позитивні зміни.Головним завданням стандартизації є створення комплексу нормативних документів, які визначають сучасні вимоги до продукції, до її розробки, виробництва і застосування, а також нагляд за правильним використанням стандартів.
Сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або міжнародному стандарту ISO 9001:2015) – документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг. ISO 9001 – це система управління якістю, сертифікація за якою гарантує, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати. В Україні аналогом цього стандарту є ДСТУ ISO 9001:2015. Робота за принципами ISO 9001 означає, що компанія контролює якість на виробництві.
ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)/ Даний стандарт визначає вимоги до системи менеджменту (управління) і може застосовуватися будь-якими підприємствами, установами та організаціями. Мета стандарту – допомогти організувати ефективний менеджмент на підприємствах, установах, організаціях.
Система менедженту охорони здоров’я та безпеки праці дає можливість організувати наступні переваги:
-зменшити кількість випадків заподіяння шкоди персоналу за рахунок запобігання та контролю за
небезпечними виробничими факторами на робочих місцях;
-поліпшення мотивації персоналу за рахунок задоволення очікувань співробітників;
-зменшення матеріальних збитків, які виникають під час нещасних випадків;
-можливість створення інтегрованої системи управління якістю, екологією, здоров’ям та безпекою.
СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП),
а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з виробництвом, та активно вдосконалюючи свої показники діяльності у сфері ОЗіБП.
Сертифікація по ISO 45001:2018 не є обов’язковою вимогою стандарту, але може бути корисним інструментом, щоб продемонструвати, що організація відповідаєте його вимогам.
Отже, вимоги до стандартів ISO стосуються перш за все виробництва. Вимоги Замовника про надання сертифікатів виробника, які є не обов’язковими є дискримінаційними та такими ,що штучно обмежують велике коло учасників.
Учасник звертається до Замовника з вимогою щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації що обмежують конкуренцію, наполягає на дотриманні замовником усіх принципів здійснення закупівель та внесенні змін до тендерної документації, приведенні її у відповідність до вимог діючого законодавства, дотриманні замовником вимог статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 06.06.2023 09:44
Дата подачі:
06.06.2023 09:44
Вирішення:
Шановний Учаснику дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі та хочемо повідомити наступне:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено конкретної форми обґрунтування, яке обов’язково має містити тендерна документація в разі закупівлі з посиланням на конкретну торгову марку, тип, місце походження тощо стосовно предмета закупівлі.
Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації на «Придбання миючих засобів» (ДК 021:2015 (CPV2008) – 39830000-9- Продукція для чищення) зазначено торгову марку миючих засобів для посудомийних машин та засобів для миття пароконвектоматів, обгрунтовано тим, що Замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника (торгової марки), оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Якщо Учасник вважає, що цього обґрунтування не достатньо то в свою чергу повідомляємо, що посудомийні машини, пароконвектомати придбані Замовником за немалі бюджетні кошти. Інструкціями з використання такого обладнання рекомендовано засоби миття та чищення, які при використанні зберігають та продовжують експлуатацію такого обладнання. За період використання таких засобів заклади освіти, які мають на балансі таке обладнання переконалися в їх ефективності, тому потреба є саме в цих засобах або їх еквіваленту.
Еквівалент (аналог) – продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Замовник безумовно буде розглядати аналоги які відповідають вимогам зазначеним в Додатку 2 до тендерної документації.
Щодо вимог наявності сертифікатів ISO:
Згідно частини 5 статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації, тобто Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника/виробника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг.
Будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника.
Наявність таких сертифікатів в Учасника свідчить про те, що він дбає про свою репутацію і зорієнтований на потреби замовника.
Тому Замовник вважає, що наявність в Учасника сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та
сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоровʼя та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» свідчитиме про надійність учасника як перспективного партнера, який прагне здійснювати свою діяльність у відповідності до міжнародних стандартів якості і бути надійним партнером для нашої установи. Вагомим є те, що миючі засоби, які є предметом закупівлі поставлятимуться протягом 2023 року в заклади освіти, отже мають бути якісними, безпечними, а Постачальник надійний, відповідальний.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.06.2023 15:18
Вимога
Вирішена
Стосовно документів від Учасника
Номер:
b5ba9c09e9ba4f61a94f38785288737f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-31-008436-a.b1
Назва:
Стосовно документів від Учасника
Вимога:
Доброго дня!
Відповідно до умов Тендерної документації до процедури закупівлі за ідентифікатором №UA-2023-05-31-008436-a встановлена вимога щодо надання Довідки ДПС про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) для Учасників: «3.7. Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (видана не раніше 60 календарних днів до дня публікації закупівлі)».
Водночас у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», отримання довідки з ДПС про те, що учасник процедури закупівлі не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, Є НЕМОЖЛИВИМ.
Це також підтверджується і зверненням ДП «Прозорро» до замовників від 28 лютого 2022 року: «Повідомляємо вас, що наразі виникають складнощі з автоматичним отриманням та відображенням довідок щодо відсутності заборгованості, наданих ДПС. Просимо замовників до налагодження взаємодії Prozorro та ДПС користуватися відкритим сервісом ДПС щодо пошуку у базах даних, доступних для публічного використання, інформації про учасників процедур закупівель щодо наявності (відсутності) заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів): https://tax.gov.ua/businesspartner» (https://prozorro.gov.ua/news/uvaga-mozhlyvi-tehnichni-skladnoshchi-shchodo-dovidok-dps).
Просимо Вас видалити вищезазначену вимогу у зв’язку з неможливістю її виконання будь-яким з учасників процедури закупівлі, оскільки Державна податкова служба зараз не видає такі довідки, а також часто не відповідає на запити електронної системи закупівель щодо надання Квитанції №2, яка підтверджує відсутність заборгованості в учасника.
Також, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Постанова) замовники не повинні вимагати довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Натомість Ви можете встановити вимогу щодо надання Гарантійного листа щодо довідки ДПС про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) для Учасника, в якому учасник має гарантувати, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або ж має заборгованість, але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України – рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574).
Додатково учасник може надати видруківку з сервісу ДПС «ДІЗНАЙСЯ БІЛЬШЕ ПРО СВОГО БІЗНЕС-ПАРТНЕРА» (https://tax.gov.ua/businesspartner»), в якій підтверджується, що учасник як платник податків не має податкового боргу.
Просимо Вас внести зміни до Тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2023 14:13
Вирішення:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та хочемо повідомити, що Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено