• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Валики, вали пасажирських вагонів

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-05-31-001384-a 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Валики, вали пасажирських вагонів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі 5 250 980,84 грн (п’ять мільйонів двісті п’ятдесят тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 84 копійки). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.06.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 157 524,00 грн (сто п’ятдесят сім тисяч п’ятсот двадцять чотири гривні 00 копійок). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ

Торги не відбулися

5 250 980.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 509.81 UAH
Період оскарження: 31.05.2023 14:47 - 09.06.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Описка в технічних характеристиках предмета закупівлі

Номер: b652aece3a0a4b5cb053ec74b5dac4dc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-31-007891-a.a2
Назва: Описка в технічних характеристиках предмета закупівлі
Вимога:
Охзнайомившись із умовами тендерної документації та технічними характеристиками на товар, наше підприємство звернуло увагу на описку в технічних характеристиках предмета закупівлі, а саме - позиція 8 - Валик важільної передачі ЦМВ та КВ-5, зазначені наступні розміри 32х11мм. При цьому на це креслення ідуть параметри 32х110мм. Окрім того, в закупівлях, які оголошувалися в минулих роках - розміри цього Валику були зазначені 32х110мм. Просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме - змінити розміри Валику важільної передачі ЦМВ та КВ-5 і зазначити 32х110мм.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне, при оформленні тендерної документації була допущена помилка, Ваше зауваження є доречним, будуть внесені відповідні зміни до ТД. Дякуємо за звернення.»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Виділення Валу 81.30.391 в окремий лот

Номер: 1fdbb86fffc4449ca9b3eef82694f983
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-31-007891-a.b1
Назва: Виділення Валу 81.30.391 в окремий лот
Вимога:
В тендерній документації Замовником були зазначені додаткові вимоги до позиції 18 - Вал 81.30.391; матеріал – сталь 40Х, Вага – 6,3 кг, а саме – надання учасником у складі пропозиції документів на підтвердження надання виробнику умовного номеру. При цьому, інша продукція, оголошена в закупівлі, не потребує вищезазначеного документу. Звертаємо Вашу увагу на те, що отримання умовного номеру на продукцію – це дуже складний та тривалий процес. Окрім того, умовний номер отримується виробником виключно на окрему продукцію. Отже, перелік виробників, які мають умовний номер на Вал 81.30.391 дуже обмежений. Таким чином, об’єднання в один лот продукції, яка потребує підтвердження наявності умовного номеру з продукцією, яка не потребує цих документів призводить до дуже значного звуження конкуренції у цій закупівлі. Частина 4 статті 22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для забезпечення конкурентоспроможних торгів та економії бюджетних коштів, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та виділити Вал 81.30.391 в окремий лот. Це дозволить забезпечити дотримання основних принципів проведення закупівлі та збільшити кількість учасників, які зможуть взяти участь у закупівлі. У разі неможливості в рамках цієї закупівлі виділити в окремий лот Вал 81.30.391, просимо Вас скасувати цю закупівлю та оголосити нову із виділенням позицій, на які вимагається підтвердження отримання виробником умовного номеру для їх виробництва.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, повідомляємо що скасування закупівлі, та внесення змін є недоцільним. Дякуємо за звернення.»
Статус вимоги: Відхилено