-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з повірки лічильників комерційного обліку теплової енергії у населення
Торги відмінено
572 908.46
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 729.08 UAH
мін. крок: 1% або 5 729.08 UAH
Період оскарження:
31.05.2023 11:58 - 10.06.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕКСТУ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ТОВ СУМИТЕПЛОЕНЕРГО
Номер:
c61391e8a6b144eea00d6206328fc57f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-31-004778-a.c1
Назва:
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕКСТУ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ТОВ СУМИТЕПЛОЕНЕРГО
Вимога:
ЗАУВАЖЕННЯ ДО ТЕКСТУ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ТОВ СУМИТЕПЛОЕНЕРГО:
1. Вузол обліку теплової енергії не відноситься до законодавчо регульованих ЗВТ згідно ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Постанови Кабміну України від 04.06.2015 року № 374. Згідно вищевказаної Постанови повірці підлягають лише ЗВТ, що входять до складу вузла обліку теплової енергії, а саме теплолічильники, теплообчислювачі, лічильники води та термометри. Решта обладнання вузла обліку теплової енергії не відноситься до ЗВТ і повірці не підлягає.
2.Термін повірки вузла обліку встановлений 4 календарних дні, що суперечить чинному законодавству. Граничний термін повірки законодавчо регульованих ЗВТ складає 15 робочих днів згідно нормативно-правового акту - Наказ Мінекономрозвитку України від 08.02.2016 року №193, зареєстрований в Мінюсті України 24.02.2016 року за №278/28408 із змінами.
3. Якщо за результатами складання дефектного акту виявиться, що ЗВТ вузла обліку потребують ремонту, то термін повірки повинен бути подовжений на термін проведення ремонту і ця ситуація має бути відображена в тексті договору.
4. Розмір штрафу у 100% вартості договору за порушення строку надання послуг не відповідає чинному законодавству. Згідно ч.2 ст. 231 ГКУ за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня в розмірі 0,1 % вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості.
5. В проекті договору відсутній перелік адрес по м. Суми, де встановлені тепло лічильники. Таким чином, перелік Додатку 1 є неповним.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 08.06.2023 17:55
Дата подачі:
02.06.2023 14:34
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога не підлягає задоволенню з таких підстав:
1. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 1 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», вузол комерційного обліку - вузол обліку, що забезпечує загальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлі, її частині (під’їзді), обладнаній окремим інженерним вводом.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», вузол обліку - комплекс пристроїв (у тому числі засобів вимірювальної техніки, що відповідають вимогам технічних регламентів), допоміжного обладнання та матеріалів до них, призначений для вимірювання спожитої теплової енергії та води, а також технічної реєстрації результатів такого вимірювання, включаючи засоби дистанційної передачі результатів вимірювання (за наявності).
Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», засоби вимірювальної техніки - засоби вимірювань, вимірювальні системи, матеріальні міри, стандартні зразки та будь-які частини засобів вимірювань або вимірювальних систем, якщо ці частини можуть бути об’єктом спеціальних вимог та окремого оцінювання відповідності.
Відповідно до пункту 16 Порядку оснащення будівель вузлами комерційного обліку та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 09 серпня 2018 року № 206, вузол комерційного обліку послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води складається із: засобу вимірювальної техніки, призначеного для вимірювання кількості теплоти, що відповідає Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 163, що містить обчислювач, перетворювач(і) витрат, комплект перетворювачів температури.
З урахуванням вищевикладеного, зазначені у технічних вимогаг до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) складові вузлів обліку підлягають повірці.
2. У своїй діяльності в частині надання послуг з теплопостачання ТОВ "Сумитеплоенерго" керується Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» від 22 червня 2017 року. Відповідно до статті 6 вищезазначеного Закону, у разі виходу з ладу вузла обліку він підлягає заміні на справний та прийняттю на абонентський облік протягом п’яти робочих днів з дня виявлення факту виходу з ладу. При цьому не визначений період дії: опалювальний або між опалювальний період.
3. Предметом закупівлі є Послуги з повірки лічильників комерційного обліку теплової енергії у населення, з огляду на вищевикладене, проведення ремонту не є предметом договору, що буде укладено з переможцем процедури закупівлі.
4. Штрафні санкції, згідно ч. 2 ст. 231 ГКУ, застосовуються до суб'єктів господарювання, які належать до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту. ТОВ "Сумитеплоенерго" не відноситься до підприємства державного сектора економіки, розрахунки за послуги будуть проводитися за рахунок коштів підприємства.
5. Згідно п. 1.2 проекту договору загальна кількість і перелік вузлів обліку теплової енергії зазначини у Додатку 1 до проекту договору. З огляду на вищевикладене, Додаток 1 до проекту договору заповнений повністю».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.06.2023 00:02