• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тракторний самоскидний причіп

Торги не відбулися

630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Період оскарження: 31.05.2023 10:42 - 05.06.2023 00:00
Вимога
Вирішена

щодо дискримінаційних вимог

Номер: 12faef5c9d1d4dfdab1b02d23091f060
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-31-002686-a.a1
Назва: щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених ПКМУ №1178 від 12.10.22р., передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни в додаток №3 тендерної документації в частині підтвердження наявності на території Черкаської області сервісного центру для здійснення технічного нагляду, гарантійного та сервісного обслуговування техніки так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників які мають сервісні центри в інших містах України, а не в м. Черкаси або в Черкаській області та мають виїздну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку. Вказана дискримінаційна вимога повністю звужує коло потенційних учасників, які є реальними офіційними виробниками тракторних причепів на території України та мають сервісну базу в інших регіонах України. Наявність в потенційного учасника, який є українським виробником тракторних причепів, сервісного центру в іншому регіоні та наявність у нього виїзної сервісної служби ніяк не впливає на зручність обслуговування техніки, наявність мобільної сервісної служби не означає, що гарантійний ремонт буде проводитись в польових умовах чи на базі вашого підприємства, а відповідно буде проводитись мобільною службою у вашому регіоні на відповідному сервісному центрі, з яким учасник може укласти договір обслуговування, згідно Цивільного кодексу України та не означає, що витрати з доставки до такого сервісного центру для гарантійного ремонту будуть покладені на замовника (такі витрати повністю несе постачальник товару, згідно ЦК України). При цьому, небезпека можливої втрати майна під час гарантійного обслуговування, у зв’язку з військовими діями на території України, покладена повністю на постачальника, який у свою чергу замінить втрачений товар на новий аналогічний. Також повідомляємо, що відповідно до ст. 68 Конституції України: кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, а тому при внесенні змін до тендерної документації замовник зобов’язаний враховувати позицію Антимонопольного комітету України (рішення №10445-р/пк-пз від 10.10.2018), яким встановлено порушення замовника в аналогічній ситуації, що додано до вимоги. У випадку ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутися до ДАСУ чи АМКУ за захистом своїх прав.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: внесено зміни до додатку 3
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так