-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів за кодом ДК 021-2015 (CPV) 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Завершена
751 488.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 757.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 757.44 UAH
Період оскарження:
31.05.2023 09:11 - 05.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження кваліфікації переможця закупівлі
Номер:
0d64dbe993da4cb7818faa76a7dbca83
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-31-000615-a.a4
Назва:
Оскарження кваліфікації переможця закупівлі
Вимога:
Отримавши, 23.06.2023 р. о 20:17, від замовника КП "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" відповідь у процедурі закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-31-000615-a) на ОСКАРЖЕННЯ кваліфікації переможця закупівлі за вих. № 2206-1 від 22.06.2023 р. ми виражаємо свою стурбованість та занепокоєння тим фактом, що замовник даної закупівлі, який є комунальним підприємством, навмисне та цілком усвідомлено ігнорує вимоги чинних нормативно-правових актів, та упереджено вважає, що може самостійно встановлювати вимоги до медичних оглядів працівників учасників вищевказаної закупівлі, які будуть залучені до виконання робіт підвищеної небезпеки.
Роз’яснимо, що замовник має право вимагати дотримання чинних нормативно-правових актів і контролювати наявність відповідних документів у складі тендерної пропозиції учасників закупівлі, а не самостійно регламентувати, яким чином мають бути підготовлені працівники, що виконують роботи підвищеної небезпеки. Якщо ж замовник не володіє достеменно інформацією з даного питання, то відповіді та роз’яснення з цього приводу надає уповноважений орган, а саме: Державна служба України з питань праці.
Вимагаємо від замовника КП "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" бути неупередженим і об’єктивним та дотримуватися вимог ПОРЯДКу проведення медичних оглядів працівників певних категорій, що затверджений Наказом МОЗ України від 21.05.2007 №246 та, вже ж таки, взяти до уваги той факт, що ТОВ «ЗАУБЕР» не має законних підстав залучати своїх працівників, що вказані в ДОВІДЦІ №20230602-02 від 02.06.2023 року, яка надана ТОВ «ЗАУБЕР» у складі тендерної пропозиції, до надання послуг за предметом закупівлі, оскільки копії медичних карток на працівників - це не медичні Довідки і не можуть бути доказами професійної придатності працівників згідно вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження кваліфікації переможця закупівлі від 24.06.2023 р. 24.06.2023 10:37
Дата подачі:
24.06.2023 10:37
Вирішення:
На вашу вимогу повідомляємо наступне:
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Згідно пункту 2.16. Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, що затверджений Наказом МОЗ України від 21.05.2007 №246, результати попереднього (періодичних) медичного огляду працівників і висновок Комісії про стан здоров'я заносяться до Картки працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду. Звертаємо вашу увагу, що замовником не було встановлено окремих вимог саме до медичних оглядів працівників учасника, а дотримання законодавства зі згаданих питань віднесено до ризиків учасників.
Тому вимогою тендерної документації було надання медичних карток, яке свідчить про проходження працівниками Учасника певних медичних оглядів.
Цю вимогу учасником виконано.
Необхідно зауважити, що якщо учаснику ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС» були не зрозумілі вимоги тендерної документації, або він не погоджувався з формулюванням таких вимог, то згідно пункту 54 Особливостей, він мав право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Як можна бачити у електронній системі, на кінцеву дату періоду уточнень вимог тендерної документації та оскарження вимог тендерної документації, а саме – до 5.06.2023 року, відсутні будь-які звернення до замовника з цього, або інших питань.
Також повідомляємо, що припущення ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС» про те, що наявність у учасника медичних карток проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників свідчить про відсутність будь-яких інших документів стосовно проходження медичного огляду працівниками учасника або підтверджує професійну невідповідність працівників - хибне та не підтверджене.
Зазначаємо, що невідповідність або відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів, які не вимагались тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження кваліфікації переможця закупівлі
Номер:
a1e6e0da81624a7db406f668a2f50fd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-31-000615-a.b3
Назва:
Оскарження кваліфікації переможця закупівлі
Вимога:
Переможцем за предметом закупівлі: Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів за кодом ДК 021-2015 (CPV) 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів, Класифікація за ДК 021:2015: 71315410-6 - Перевірка вентиляційних систем, визнано ТОВ «ЗАУБЕР», про що 21 червня 2023 року оприлюднено ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 2106 відповідної уповноваженої особи. Уважно ознайомившись з пропозицією ТОВ «ЗАУБЕР», та з метою запобігти упередженості та особистій заангажованості Замовника, ми маємо підстави стверджувати, що Замовник обрав переможця всупереч вимог тендерної документації, з порушеннями законодавства в сфері публічних закупівель та вимог чинних нормативних актів, а саме:
Згідно ПОРЯДКУ проведення медичних оглядів працівників певних категорій, що затверджено Наказом МОЗ України від 21.05.2007 №246 (далі за текстом ПОРЯДОК) для виконання робіт за предметом закупівлі, згідно вимог вищевказаного ПОРЯДКУ, а саме його пункту 2.16. учасник процедури закупівлі мав надати, на кожного працівника, що задіяні у наданні послуг за предметом закупівлі, медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у Додатку 8, а також, чинні на момент подання тендерних пропозицій, ДОВІДКИ про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (за формою №100-2/о), згідно Додатку 5 ПОРЯДКУ. Але у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» надано лише Картки працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду. Доводимо до Вашого відома, що дані картки не є підтвердженням професійної придатності працівників для виконання послуг за предметом закупівлі, більш того, згідно абзацу третього підпункту 2.16 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я N107 (z0359-12) від 14.02.2012 ПОРЯДКУ: «Картка працівника містить конфіденційну інформацію, зберігається у закладі охорони здоров'я, що проводить медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем протягом трудової діяльності працівника, надається Комісії під час проведення медичних оглядів».
Тож, враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЗАУБЕР» не має законних підстав залучати своїх працівників, що вказані в ДОВІДЦІ №20230602-02 від 02.06.2023 року, яка надана ТОВ «ЗАУБЕР» у складі тендерної пропозиції, до надання послуг за предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження кваліфікації переможця закупівлі 22.06.2023 15:51
Дата подачі:
22.06.2023 15:51
Вирішення:
На вашу вимогу повідомляємо наступне:
Згідно частини 2 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, вимагалось надати зокрема:
- Копії медичних карток проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (пічників або контролерів пічного господарства або чистильників димоходів, лежаків та топок) певних категорій, вказаних у довідці відповідно п. 2.1, чинні на момент подання тендерних пропозицій.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАУБЕР» містяться зокрема копії медичних карток на працівників, що зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме Корнієнко О.В., Ходченко В.Г., Шевченко А.В., що видані Медичним центром «МЕДКЛАСІК» та містять інформацію про дату проходження медичного огляду, результати огляду окремих спеціалістів та про висновок про проходження медичного огляду, згідно якого вказані працівники придатні для роботи за професією 8131 «Чистильник димоходів, лежаків та топок». Також всі надані картки є чинними на момент подання тендерних пропозицій. Таким чином, учасник ТОВ «ЗАУБЕР» відповідає вимогам тендерної документації.
Припущення ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС», що від учасників процедури закупівлі вимагалось надати довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника або медичні картки за якоюсь іншою формою, не відповідають дійсності та не містяться у вимогах тендерної документації до даної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація учасника
Номер:
bf3a72067bf34c708bfb76e66539ae8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-31-000615-a.b2
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника
Вимога:
ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС» повторно звертається до вас із пропозицією переглянути результати протокольного рішення № 1506 від 15 червня 2023 р. за предметом закупівлі: Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів за кодом ДК 021-2015 (CPV) 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів, Класифікація за ДК 021:2015: 71315410-6 - Перевірка вентиляційних систем.
Підставою для розгляду просимо прийняти наступні аргументи:
1. по зауваженню №1 про відсутність дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах, відсутній у документах тендерної пропозиції Учасника. Звертаємо увагу на те, що згідно Додатку №4 до тендерної документації, а саме п. 5 вимається:
«Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру»,
Зауважимо, що для обслуговування димових і вентиляційних каналів у житлових будинках, що по суті і є предметом закупівлі, законом вимагається, згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки наявність у Виконавця Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за видами робіт, що відповідають предмету закупівлі, а саме:
Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
Обстеження, чищення димарів, повітроводів,
Тож, Замовник не має жодних законних підстав у вимагати від учасника даної закупівлі, документи на ті види діяльності, що не є предметом закупівлі, а саме: газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
2. по зауваженню №2 інформація наведена замовником не відповідає дійсності, оскільки ціною тендерної пропозиції для неплатника ПДВ є ціна, згідно п. 1.2 ФОРМИ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».
На підставі вищевказаного та беручи до уваги те, що замовник, виявивши «невідповідність», не звернувся до ТОВ «ДИМОВЕНТСЕРВІС» з повідомленням про вимогу усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, ми вважаємо, що замовник з умисно дискваліфікував учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією за предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2023 16:50
Вирішення:
Стосовно пункту 1 Протокольного рішення №1506 від 15.06.2023 року.
Згідно з абзацом 2 п.6.1 Розділу V Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 року (далі – Правила), перевірка і прочищення димових та вентиляційних каналів повинні виконуватися спеціалізованою організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю.
Згідно абзацу 14 п. 7.1. розділу VII Правил до газонебезпечних робіт належать, зокрема, роботи у технологічних апаратах, резервуарах, цистернах, колекторах, колодязях, тунелях, приямках тощо.
Відповідно до п.2.1. розділу II правил, газонебезпечні роботи - роботи, під час виконання яких є або може бути виділення в робочу зону вибухо- і пожежонебезпечної або шкідливої пари, газів та інших речовин, здатних викликати вибух, загорання, в кількостях, що перевищують граничнодопустиму концентрацію, а також роботи при недостатньому вмісті кисню (об’ємна частка нижче ніж 20% у повітрі).
Предметом закупівлі виступають «Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів за кодом ДК 021-2015 (CPV) 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва». Під час виконання зазначених робіт, працівники виконавця мають перебувати в місцях, куди можуть виділятися продукти згоряння природного газу, а також аварійний витік газу. Виділення продуктів згорання природного газу відповідає визначеним в п.2.1. розділу II Правил «шкідливим парам газів, здатних викликати вибух, загорання).
Отже, враховуючи можливе виділення в робочу зону шкідливих парів газів, здатних викликати вибух чи загорання, Замовник вважає, що зазначені роботи є газонебезпечними, а тому, відповідно до п.6.1. Правил, мають надаватися спеціалізованою організацією, яка має відповідний дозвіл.
Згідно положень частини 1 статті 23 Закону, Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Спираючись на зазначені вище норми, Замовником у Технічній специфікації встановлено вимогу щодо наявності дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежнонебезпечних зонах.
Вимога про надання Дозволу на газонебезпечні роботи за даним предметом закупівлі нами встановлювалась і раніше у попередніх закупівлях:
- UA-2021-11-09-004465-a
- UA-2021-07-12-000083-b
- UA-2021-05-13-007035-b
Необхідно зауважити, що згадана вимога не є примхою виключно Замовника. Наявність дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме «газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежнонебезпечних зонах», також встановлюється у закупівлях послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів іншими замовниками - комунальними підприємствами м. Києва.
Стосовно пункту 2 Протокольного рішення №1506 від 15.06.2023 року.
Просимо уважно ознайомитись з інструкцією з підготовки тендерної пропозиції !
Відповідно до розділу «ІII. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі цінову пропозицію, згідно з Додатком
№ 8 до тендерної документації.
Згідно з розділом «V. Оцінка тендерної пропозиції» ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією тендерної документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг та з урахуванням наступних роз’яснень для учасників, які є неплатниками ПДВ.
Замовником у розділі «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, з цього приводу, зазначено роз’яснення для учасників, які є неплатниками ПДВ, а саме у разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі у процедурі закупівлі учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками процедури закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%).
1. При поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ.
2. Переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію без ПДВ. У формі цінової пропозиції у додатку № 8 до тендерної документації зазначається ціна в. п.1.1. з ПДВ 20% та в п. 1.2. ціна без ПДВ 20%.
3. Ціною договору в такому випадку вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ (п. 1.2. форми цінової пропозиції в додатку № 8 до тендерної документації).
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації Учасник завантажив файл «Форма Тендерна пропозиція зідно Додатку _8 до тендерної док.pdf».
У складі цього файлу міститься тендерна пропозиція № 230607-11 від 07.06.2023. Відповідно до пункту 1.1. Тендерної пропозиції Учасника, загальна ціна тендерної пропозиції становить 824 148.14 грн з ПДВ, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме 751 488.00 грн з ПДВ.
Враховуючи вищезазначене, також повідомляємо, що Учасник - неплатник ПДВ при поданні тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, фактично зазначив інформацію про ціну без урахування ПДВ, а саме 686 790.12 грн. Враховуючи той факт, що сума закупівлі оголошена з ПДВ. Тому в електронній системі всі пропозиції автоматично розглядаються як із ПДВ, а участь у ній можуть брати учасники як платники так і неплатники ПДВ. Таким чином тендерна пропозиція Учасника (в даному випадку неплатника ПДВ) відображена в електронній системі як з ПДВ, що фактично не відповідає поданій ціновій пропозиції у складі документів.
Проте зазначаємо, що Учасник - неплатник ПДВ, при поданні тендерної пропозиції повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками процедури закупівлі – платниками ПДВ, а саме: така цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам встановленим у тендерній документації відповідно до абз. 3 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до абз. 3 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Підсумовуючи викладене вище, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню з підстав визначених у абзацах 1 та 3 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації учасника, що передує зверненню до АМКУ
Номер:
50d9b8e6aa1b406bbee1c815d46d8f06
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-31-000615-a.c1
Назва:
Оскарження дискваліфікації учасника, що передує зверненню до АМКУ
Вимога:
Звернення до замовника щодо оскарження дискваліфікації учасника закупівлі з вимогою бути неупередженим
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2023 20:15
Вирішення:
Тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню з підстав визначених у абзацах 1 та 3 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено