-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Закупівля здійснюється у порядку, встановленому нормами Закону України "Про публічні закупівлі" для задоволення потреби в даному товарі протягом 2018 року.
Завершена
2 750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Період оскарження:
13.02.2018 13:18 - 25.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
95811408335d40a39fdd91d09ceacf0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-13-000710-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Центральному госпіталю Міністерства внутрішніх справ України.
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2119497, номер тендеру у UA-2018-02-13-000710-c)
13.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№
Назва предмету закупівлі або еквівалент Кількість, шт
1 Шприц інсуліновий одноразового використання, 1,0 мл. 30000
2 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл. 82000
3 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл. 185000
4 Шприц ін'єкційний одноразового використання 10,0 мл. 120000
5 Шприц ін'єкційний одноразового використання 20,0 мл. 68000
6 Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання місткістю 50 мл катетерний тип без голки 100
7 Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання місткістю 100 мл катетерний тип без голки 200
8 Сільфон - гармошка для аспірації 50 мл 50
9 Рукавички оглядові латексні нестерильні не припудрені L 35000
10 Рукавички оглядові латексні нестерильні не припудрені M 47000
11 Рукавички оглядові латексні нестерильні не припудрені S 2500
12 Рукавички хірургічні нестерильні припудрені №8 1000
13 Рукавички хірургічні стерильні не припудрені №7 1600
14 Рукавички хірургічні стерильні не припудрені №8 17000
15 Рукавички хірургічні стерильні не припудрені №8,5 1100
16 Рукавички хірургічні стерильні не припудрені №9 1200
17 Рукавички хірургічні стерильні з антимікробним покриттям №7 150
18 Рукавички хірургічні латексні стерильні, ортопедичні, текстуровані, без пудри № 6,5 500
19 Рукавички хірургічні латексні стерильні, ортопедичні, текстуровані, без пудри № 7,5 200
20 Рукавички оглядові нітрилові, підвищеного ризику, не припудрені, нестерильні S 900
21 Рукавички оглядові нітрилові, підвищеного ризику, не припудрені, нестерильні M 900
22 Бинт не стерильний 7 м х14 см 3 600
23 Бинт гіпсовий 10 см*2,7м 600
24 Бинт гіпсовий 15 см*2,7м 600
25 Бинт гіпсовий 20 см*2,7м 300
26 Відріз марлевий 10000см*90см 350
27 Пластир 9,14м x 1,25cм 3000
28 Пластир 9,14м x 2,5cм 700
29 Катетер Фолея двухходовий №16 370
30 Катетер Фолея двухходовий №18 120
31 Катетер Фолея двухходовий №20 120
32 Катетер Фолея двухходовий №22 120
33 Катетер Фолея двухходовий №24 120
34 Катетер Фолея трьохходовий №20 120
35 Катетер Фолея трьохходовий №22 120
36 Катетер Фолея трьохходовий №24 120
37 Катерер урологічний Нелатона №14 120
38 Катерер урологічний Нелатона №16 120
39 Катерер урологічний Нелатона №18 120
40 Сечоприймач 2,0л. З зливним клапаном 360
41 Венфлон № 18 40
42 Венфлон № 20 480
43 Венфлон № 22 600
44 Лезо для скальпеля № 11 400
45 Лезо для скальпеля № 23 5000
46 Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, з антибактеріальним покриттям, розмір 5см*5см. 25
47 Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, з антибактеріальним покриттям, розмір 2,5см*2,5см. 30
48 Хірургічний колагеновий матеріал для тимчасового заміщення твердої мозкової оболонки, що розсмоктується, розмір 10 см х 10 см. 1
49 Хірургічний колагеновий матеріал для тимчасового заміщення твердої мозкової оболонки, що розсмоктується, розмір 2,5 см х 2,5 см. 8
50 Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, розмір 7см*3см. 10
51 Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, розмір 9см*7см. 10
52 Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, розмір 1,8см*3,6см. 10
53 Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 2, у відрізках 150cм, фіолетовий. 600
54 Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 1, у відрізках 150cм, фіолетовий. 504
55 Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 1, колюча голка 48 мм, 1/2 кола, довжина 90см, фіолетовий. 312
56 Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 1, колюча голка 35 мм, 1/2 кола, довжина 90см, фіолетовий. 216
57 Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 1, колюча голка 40 мм, 1/2 кола, довжина 90см, фіолетовий. 216
58 Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 0, ріжуча зворотна голка 35мм, 1/2 кола, довжина 70см, фіолетовий. 408
59 Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 2/0, колюча голка 35 мм, 1/2 кола, довжина 90см, фіолетовий. 360
60 Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 2/0, ріжуча зворотна голка 35 мм, 1/2 кола, довжина 70см, фіолетовий. 360
61 Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 6/0, колюча голка 12 мм, 1/2 кола, довжина 70см, фіолетовий. 24
62 Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 4/0, колюча голка 22 мм, 1/2 кола, довжина 70см, фіолетовий. 96
63 Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 2/0, колюча голка 27 мм, 1/2 кола, довжина 70см, фіолетовий. 216
64 Шовний матеріал, що не розсмоктується (з поліпропілену) монофіламентний, стерильний USP 2-0, ріжуча зворотна голка 27 мм, 1/2 кола, довжина 75см, синій. 108
65 Шовний матеріал, що не розсмоктується (з поліпропілену) монофіламентний, стерильний USP 3-0, ріжуча зворотна голка 24 мм, 3/8 кола, довжина 75см, синій. 360
66 Капрон (поліамід) кручений білий USP 1, 10шт*80см 100
67 Капрон (поліамід) кручений білий USP 2/0, 10шт*80см 100
68 Капрон (поліамід) плетений чорний USP 1, ріжуча голка 40мм, 1/2, 75см. 500
69 Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 5-0, колюча голка з ріжучим вістрям 12 мм, 3/8 кола, довжина 45см, фіолетовий. 24
70 Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 6-0, колюча голка з ріжучим вістрям 12 мм, 3/8 кола, довжина 45см, фіолетовий. 24
71 Шовний матеріал, що не розсмоктується (з поліпропілену) монофіламентний, стерильний USP 5-0, колюча голка з ріжучим жалом 18 мм, 1/2 кола, довжина 75см, синій. 36
72 Шовний матеріал, що не розсмоктується (з поліпропілену) монофіламентний, стерильний USP 6-0, колюча голка 10 мм, 1/2 кола, довжина 45см, синій. 36
73 Капрон кручений в мотках, USP 2/0 (М3), в упаковці 50м*10шт 50
74 Капрон кручений в мотках, USP 0 (М3,5), в упаковці 50м*10шт 60
75 Капрон (поліамід) чорний плетений USP 0, колюча голка 35 мм 1/2, 90см, стерильний 150
76 Хірургічний шовний матеріал, що розсмоктується з кополімера молочної кислоти та е-капролактона з покриттям), монофіламентний, стерильний USP 5-0, колюча голка 17 мм, 1/2 кола, довжина 70см, фіолетовий. 12
77 Кетгут без голки, стерильний, USP 2(М6) довжина 1,5 м. 400
78 Голка типу Куліковського 10
79 Голка хірургічна ріжуча 1/2 кола 30мм 1500
80 Голка хірургічна ріжуча 1/2 кола 32мм 1000
81 Голка хірургічна ріжуча 3/3 кола, 36мм 1000
82 Голка хірургічна колюча 1/2кола, 35мм 500
83 Голка хірургічна ріжуча 3/8кола, 50мм 300
84 Сечовий катетер (стент) 6 Fr 72
85 Сечовий катетер (стент) 8 Fr 24
86 Сечовий катетер 6 Fr 120
87 Сечовий катетер 8 Fr 36
88 Дренажна трубка пряма №14 100
89 Дренажна трубка пряма №15 100
90 Дренажна трубка пряма №18 100
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц інсуліновий одноразового використання, 1,0 мл. 30000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл. 82000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл. 185000
Шприц ін'єкційний одноразового використання 10,0 мл. 120000
Шприц ін'єкційний одноразового використання 20,0 мл. 68000
Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання місткістю 50 мл катетерний тип без голки 100
Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання місткістю 100 мл катетерний тип без голки 200
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2119497, номер тендеру у UA-2018-02-13-000710-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:
Шприц інсуліновий одноразового використання, 1,0 мл. 30000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл. 82000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл. 185000
Шприц ін'єкційний одноразового використання 10,0 мл. 120000
Шприц ін'єкційний одноразового використання 20,0 мл. 68000
Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання місткістю 50 мл катетерний тип без голки 100
Шприц ін'єкційний трьохкомпонентний одноразового використання місткістю 100 мл катетерний тип без голки 200
, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2018 10:53
Вирішення:
Щодо процедури закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-02-13-000710-c) з предмету Медичні матеріали (код ДК 021:2015 33140000-3), повідомляємо:
Під час здійснення закупівлі виробів медичного призначення предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі.
При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами, Замовник керується, перш за все, не інтересами бізнесу (які представляє Учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення лікування невідкладних станів пацієнтів відповідно до затверджених галузевих стандартів МОЗ одномоментно цілісною номенклатурою.
Поділ предмета закупівлі на лоти надасть можливість Учаснику вибрати лише ті позиції, які для нього є фінансово привабливі, мають великі об’єми. При цьому лікувальний заклад ризикує залишитись недоукомплектованим переліком необхідних виробів медичного призначення, які Учасників не цікавлять, бо є для них не рентабельними.
Замовник в своїй закупівлі жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, зазначивши лише найменування виробу медичного призначення. При цьому, нема жодного посилання на торгову марку, конкретного виробника, тощо, що надає можливість усім потенційним учасникам прийняти участь у закупівлі.
Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.
Статус вимоги:
Відхилено