-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою – поточний ремонт огорожі (код ДК 021:2015-45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів).
Торги відмінено
299 363.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 496.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 496.82 UAH
Період оскарження:
30.05.2023 23:39 - 04.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
ac36a786260f49d5b7e099a870072b57
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-30-012659-a.c1
Назва:
Невідповідність вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація містить ряд неточностей та невідповідностей вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема:
1. Згідно з додатком 3 до тендерної документації у переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, присутній критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», проте ВІДСУТНЯ ДЕТАЛІЗОВАНА ІНФОРМАЦІЯ щодо конкретної кількості працівників, а також не конкретизована кваліфікація, необхідна для виконання робіт з поточного ремонту огорож. В свою чергу, формулювання «наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, вказаних в технічному завданні» сприяє участі у тендері підрядників, у яких фактично відсутні працівники відповідної кваліфікації, що ставить під загрозу ефективність та якість виконання робіт та, як наслідок, сприяє нераціональному використанню бюджетних коштів.
2. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 686-21 від 05.10.2021р.)
Відповідно до пункту 14 цьогго Порядку під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Враховуючи це, для предмета закупівлі «Послуги з благоустрою – поточний ремонт огорожі…» доцільніше було б застосувати код ДК 021:2015-45342000-6 - Зведення огорож, в той час як Замовником визначений код ДК за 4 цифрою, а саме: код ДК 021:2015-45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів, що суперечить вимогам законодавства.
3. Окрім цього, інформація, зазначена Замовником у додатку 5 Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації не враховує останні зміни у законодавстві, що в свою чергу унеможливлює виконання підрядником зобов’язань АБО змушує дотримуватись даної форми з порушеннями, а саме: в пунктах 1 та 5 даної форми фігурує пункт 44 Особливостей, який відповідно до змін, внесених згідно з Постановами КМ № 491 від 16.05.2023р., не відповідає тим умовам, які викладені в пункті 1 та пункті 5 додатку 5 до тендерної документації. Умови, відповідно до яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі викладені в пункті 47 Особливостей, а не 44, як зазначив Замовник.
Варто також звернути увагу на пункт 7 додатку 5 Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації, а саме: «При підготовці форми «Тендерна пропозиція» Учасники повинні чітко зазначати назву товару (тип, марка або виробник (в разі відсутності торгової марки), що пропонується для постачання. Ціна включає у себе всі витрати на транспортування, завантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо». Очевидно, що інформація, зазначена в даному пункті не відповідає предмету закупівлі та видам робіт, зазначених у додатку 6 до тендерної документації.
4. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016р. №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» примірна тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги містить додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель ОКРЕМИМИ ФАЙЛАМИ. Замовником завантажена тендерна документація ОДНИМ файлом, що є прямим порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищезазначене, а також відповідно до пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 491 від 16.05.2023р.) Замовник повинен відмінити відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
5. Окрім цього, відповідно до умов договору, кінцевий термін надання послуг – 17 липня 2023 року. Враховуючи всі етапи проведення відкритих торгів (з урахуванням їх граничних термінів) укладення договору з підрядником відбудеться орієнтовно в 20-х числах червня. З урахуванням того, що згідно з проектом договору Виконавець розпочинає надання послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання даного Договору, фактично роботи можуть розпочатися на початку липня, тобто, терміни дуже стислі, а у Підрядника буде орієнтовно 2 тижні на виконання робіт, що ставить під загрозу якість наданих послуг.
Враховуючи вищевикладене, наявність значних порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, необґрунтованість Замовником термінів надання послуг, а також можливість проведення перевірки даної закупівлі контролюючими органами з виявленням даних порушень, ставить під загрозу виконання умов договору та може стати причиною для його розірвання, що є ризиковим для Підрядника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2023 15:31
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякую за уважність, на дану вимогу буде прийняте рішення.
Статус вимоги:
Задоволено