-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А95, дизельне паливо та нафтовий газ скраплений
Завершена
6 568 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 688.80 UAH
мін. крок: 1% або 65 688.80 UAH
Період оскарження:
30.05.2023 17:35 - 05.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
9c3ad84acdd54bbe93c826531793d6bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-30-011854-a.a1
Назва:
Невідповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації інших учасників - суб’єктів господарювання.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Управління поліції охорони у Київській області.pdf 02.06.2023 15:56
Дата подачі:
02.06.2023 15:56
Вирішення:
Відповідно до першого питання (кваліфікаційні критерії): у разі якщо у потенсіного учасника у довідці в довільній формі буде зазначено 1 договір про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору та і на виконаня пункту 1.2 та 1.3 цього розділу потрібно надати по 1-й копії. У разі якщо в довільній формі буде зазначено 2 договіри про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та і на виконаня пункту 1.2 та 1.3 цього розділу потрібно надати по 2-й копії.
Відповідно до другого питання Додатку 3 Тендерної документації:шановний, потенційний Учасник, дійсно в своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин із продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС.»
Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Дана вимога зумовлена службовою необхідністю та специфікою роботи нашої організації, що є ініціатором даної закупівлі.
Відповідно, наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника.
Також хочемо зазначити, що учасникам не забороняється розробити та ввести в обіг талони/смарт-картки власного зразка, які діятимуть на АЗС різних торгових марок з якими існують партнерські (договірні відносини) в Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено