-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95 (талони) (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Місце поставки товару: 03083, місто Київ, вул. Пирогівський шлях, 50. Номенклатурна позиція – 09132000-3 – Бензин.
Завершена
705 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 525.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 525.00 UAH
Період оскарження:
30.05.2023 17:17 - 04.06.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
внесення змін до проекту договору
Номер:
a3fcfa94168845079e0115ef2c087f30
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-30-011723-a.c1
Назва:
внесення змін до проекту договору
Вимога:
Просимо внести зміни до проекту договору Додаток 5 тендерної документації, а саме;
" п 3.17. За безпідставну відмову у передачі Покупцю талонів на Товар, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 10 (десяти) % від ціни Договору." а "п. 6.3. За порушення Продавцем строків передачі Товару передбачених цим Договором, з Продавця стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка ціни (вартості) Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної ціни (вартості). " дані пункти по суті дублюють відповідальність . Пропонуємо п. 3.17 викласти в редакції " 3.17. За безпідставну відмову у передачі Покупцю талонів на Товар, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 0,1 % від ціни Договору." .
п 3.16 " 3.16. За безпідставну відмову від відвантаження Товару по талонах на АЗС частково або повністю, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 10 (десяти) % від ціни Договору." пропонуємо викласти в наступній редакції " 3.16. За безпідставну відмову від відвантаження Товару по талонах на АЗС частково або повністю, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 0,1 % від ціни Договору." та передбачити яким чином можуть бути підтверджені підстави про від мову від відвантаження Товару по талонах на АЗС (складання акту і т.п.).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2023 13:57
Вирішення:
Доброго дня, шановний учаснику! Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
З тексту звернення вбачається, що учасник звернувся з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Вказана вимога не підлягає задоволенню на підставі наступного.
Відповідно до п.17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями.
Згідно п.1 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Відповідно до ст.627 Цивільного кодексу України зазначено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Статтею 230 Господарського кодексу України передбачено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Звертаємо увагу що відповідно до ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Частиною 5 статті 231 Господарського кодексу України передбачено, що у разі недосягнення згоди між сторонами щодо встановлення та розміру штрафних санкцій за порушення зобов'язання спір може бути вирішений в судовому порядку за заявою заінтересованої сторони відповідно до вимог Господарського кодексу України.
Окрім того, ст. 218 Господарського кодексу України передбачено що, підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення. У разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності. Не вважаються такими обставинами, зокрема, порушення зобов'язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов'язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів.
В тексті Вимоги не зазначено які саме пункти та/або статті Закону та/або Особливостей порушено Замовником пунктами 3.16 та 3.17 проєкту договору про закупівлю.
Отже наведені вище умови тендерної документації, не є дискримінаційними, не протирічать ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не порушують права та законні інтереси Учасника, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.06.2023 00:00