• Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Енергосервіс будівлі Нововолинського ліцею № 1 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 3 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 4 ім. Т.Г. Шевченка Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 6 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 8 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 9 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 2 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 3 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 8 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 9 Нововолинської міської ради

Закупівля проводиться згідно частини 8 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Procurement is carried out in accordance with Part 8 of Article 3 of the Law of Ukraine "On Public Procurement"

Торги відмінено

0.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 30.05.2023 16:15 - 27.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: 78e59beb02d64498a9e2fc1d09d5097a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-30-010443-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Скарга:
Замовник встановив дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Дата розгляду скарги: 10.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.06.2023 17:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.07.2023 16:44
Дата виконання рішення Замовником: 17.07.2023 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: З рішенням №10229-р/пк-пз від 10.07.2023 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник ознайомлений. До тендерної документації за процедурою закупівлі - "Енергосервіс будівлі Нововолинського ліцею № 1 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 3 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 4 ім. Т.Г. Шевченка Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 6 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 8 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського ліцею № 9 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 2 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 3 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 8 Нововолинської міської ради, будівлі Нововолинського закладу дошкільної освіти № 9 Нововолинської міської ради", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-30-010443-a, буде внесено зміни з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА", Чубатенко Андрій 380674630273 ESCOUATENDER@UKR.NET http://escoua.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: fc85e9f0ea754c2a83d4529403ee73d9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-30-010443-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Прошу Вас виключити зі складу тендерної документації вимоги зазначені в: - п.5 розділу 3, а саме, що «учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками».; - п. 2 розділу 5, а саме, що «учасник повинен надати гарантійний лист, що у нього відсутній будь-який негативний досвід щодо виконання енергосервісного договору, відсутність будь-яких нарікань щодо виконання такого досвіду». - п. 2 розділу 5, а саме, що «якщо Замовник отримає інформацію (тобто підтвердження від будь-якого органу чи асоціації, громадської організації ) про наявність інформації будь-якого негативного досвіду, учасник підтверджує, що його пропозиція буде відхилена». Встановивши зазначену умову, Замовник порушив принципи, установлені ст. 3 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, вказані вимоги тендерної документації порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується рішеннями АМКУ по закупівлях енергосервісу будівлі спортивного комплексу "Олімпієць" (UA-2023-05-05-003758-a), енергосервісу будівлі РЦ КНП «Славутицька міська лікарня» СМР (UA-2023-05-08-010031-a). Сподіваємось на розуміння та об’єктивне і неупереджене прийняття рішень, що стосуються публічних закупівель. В іншому випадку будемо змушені подати скарги до АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу по Закупівлі № UA-2023-05-30-010443-a; Шановний Учасник! На Вашу Вимогу про усунення порушення по Закупівлі № UA-2023-05-30-010443-a повідомляємо наступне: Учасник зазначає в своїй вимозі, що пункт 5 розділу 3 тендерної документації містить дискримінаційну вимогу, а саме: «Учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками». Замовник вважає, що дана умова є не дискримінаційною, з дотриманням принципів публічних закупівель та такою, що відповідає усім вимогам законодавства, відповідно до наступного: 1. Заявник жодним чином не надав доказів того, чому він не зможе виконати дану вимогу та яким чином вона є дискримінаційною саме по відношенню до нього. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тобто, Заявник мав би у своїй вимозі вказати, яким саме чином це дискримінує його, чому саме він не зможе підтвердити неможливість виконання такої вимоги, порівняно з іншими учасниками. В чому проявляється не рівне ставлення до учасників. 2. Дана вимога відповідає вимогам законодавства. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Встановивши критерій «відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо)» Замовник дотримується вимоги законодавства, вказуючи який саме досвід потрібен (необхідний). 3. Дана вимога є вкрай важливою для закупівлі енергосервісу. Саме відсутність негативного досвіду гарантує Замовнику, що учасник зможе виконати даний Договір в тому числі. Відсутність даної вимоги ставить під ризик виконання даного Договору та, як наслідок може призвести до значних збитків, чим будуть порушенні такі принципи публічних закупівель, як максимальна економія. Максимальну економію не можливо досягти з ненадійним учасником, тобто таким, що має негативний досвід. 4. Заявник зазначає, що йому не зрозуміло, що є негативним досвідом. Проте, в тендерній документації чітко вказано, що саме є негативним досвідом - відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо). Більше того, в Заявника є право звернутися до Замовника за роз’ясненням. 5. Учасник посилається на практику Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ), яка на сьогодні є неактуальною по причині наявності нової інформації та нової практики АМКУ. В своєму рішенні, на яке посилається Заявник (рішенням Антимонопольного комітету України № 6681-р/пк-пз від 16.05.2023) зобов’язано скасувати рішення замовника енергосервісу про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА") не враховано відповіді від іншого замовника енергосервісу (в зв’язку з її відсутністю на момент винесення рішення). Саме тому воно не може братися до уваги. Натомість, є більш пізнє рішення АМКУ, в якому враховано відповідь щодо негативного досвіду такого учасника та відповідно відхилено його пропозицію. А саме рішення АМКУ № 6857-р/пк-пз від 18.05.2023р., в якому було встановлено, що ТОВ "ЕСКО ЮА" не виконувалася істотна умова договорів (тобто наявний негативний досвід) та відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" у задоволенні його скарги від 01 травня 2023 № UA-2023-03-14-011739-a.c2.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.07.2023 11:24
Скарга
Відхилено

Скарга на відміну

Номер: be6ff456080249c2b17e7d741bc0d269
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-30-010443-a.b3
Назва: Скарга на відміну
Скарга:
Замовник не виконав рішення АМКУ, вказавши в подальшому це як підсатву для відміни торгів
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 10.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.07.2023 18:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.08.2023 14:23
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЦЕНТРАЛЬ", Яковчук Вячеслав Юрійович 380639915257 Eskocentral@gmail.com