• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Ставищанська в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Виконання робіт до 15 грудня 2024 року. Очікувана вартість фінансування на 2023 рік складає- 3000000,00грн. Вартість фінансування може змінюватись.

Завершена

6 717 784.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 600.00 UAH
Період оскарження: 30.05.2023 16:02 - 05.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: 10715e0a1bfe439b8ba4d1b1c003be70
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-30-010019-a.a3
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Вимога щодо визначення переможця закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу (ідентифікатор UA-2023-05-30-010019-a.a3) розміщену в електронній системі закупівель 24 червня 2023 року щодо виявлених порушень законодавства з публічних закупівель під час проведення Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради відкритих торгів щодо закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Ставищанська в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) повідомляємо наступне. Технічне завдання на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Ставищанська в м. Біла Церква Київської області області формувалося спеціалістами ДЖКГ БМР на підставі проєктної документації, виготовленої спеціалістами приватного підприємства «Автобанбудпроект». 17.05.2023 року проєкт отримав позитивний експертний висновок, виданий ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК». Варто зауважити, що проєктною організацією на етапі виконання проєктних робіт в договірній ціні не було враховано витрати виконавця робіт на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що підтверджується зведеним кошторисом. Тим не менше спеціалістами єкспертної установи не надано зауважень щодо кошторисної частини проєктної документації, а отже можна зробити висновок щодо можливості (за певних обставин) виготовлення кошторису, який не містить розрахунку деяких витрат підрядника. Зокрема на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Варто зауважити що абзацом 3 пункту 4.41 розділу «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» Настанови з визначення вартості будівництва встановлено, що розрахований розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Крім того пунктом 4.42 цього ж документу передбачено, що кошти на страхування ризиків замовника будівництва включаються до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва в обґрунтованих випадках за відповідними розрахунками. Аналіз зазначеної норми дає підстави стверджувати, що витрати підрядника на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами можуть бути враховані у договірній ціні лише у обґрунтованих випадках і тільки за погодженням із Замовником. Отже, з урахуванням викладеного можна дійти висновку про те, що кошторис виконання робіт по предмету закупівлі не обов’язково має враховувати витрати виконавця робіт на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Варто зауважити, що з огляду на обставини сьогодення, у тому числі необхідність економії державних коштів під час оголошеного військового стану, пропозиція Учасника що не містить в кошторисі додаткових витрат Учасника може лише вітатися із сторони Замовника. За таких обставин вважаю, що прийняте Уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «ЮРАЙ ЛТД» цілком правомірне та обгрунтоване.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована

Скарга на дії Замовника

Номер: 531cfbf12efe49c59d71a74578f72055
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-30-010019-a.a2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга на дії Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 25.06.2023 00:02
Автор: ТОВ "ДАНКО", Богдан Чумак +380504713580 finance@danko.in http://danko.in
Вимога
Вирішена

Щодо акту огляду

Номер: a5aa0acb4f7a4f7fa7c1ffd1c5472841
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-30-010019-a.a1
Назва: Щодо акту огляду
Вимога:
Відповідно до ТД Задля максимально точного розрахунку цінової пропозиції Учасник обов’язково має оглянути об’єкт Замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника. Це є дискримінація і порушення Закону, про що неодноразово було зазначено в рішеннях АМКУ. порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону. Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель. Є очевидним, що вимога підписанням акту обстеження (огляду) об'єкту про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об'єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника та є такою, що порушує положення даної статті. Також, виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати акт обстеження об'єкту, підписаний Замовником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, з підстав незалежних від учасників процедури закупівлі, Замовник може не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника з причин, що не залежать від нього, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання. Вимагаємо усунути з тендерної документації вимогу про те що «Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають надаватись послуги, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта», як таку що суперечать, основним принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015 №922-VIII, добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено