-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво зовнішніх мереж питного водопроводу вул. Чкалова, Б. Хмельницького, Центральна, Горького с. Покутинці Хмельницького району Хмельницької області (коригування)
Завершена
3 369 286.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 846.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 846.43 UAH
Період оскарження:
30.05.2023 15:31 - 04.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
9f912a4d07424bf9923f43d220bd8ada
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-30-008845-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
У тексті тендерної документації міститься вимога щодо особистого відвідування та огляду об’єкту будівництва, а саме:
2.1.5. Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.
Вважаємо, що дана вимога Замовника є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та частині четвертій статті 22 Закону України про публічні закупівлі № 922, яка визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
По перше- саме Замовник повинен у документах до закупівлі надати вичерпну інформацію яка буде необхідна всім учасникам для підготовки пропозиції та укладання договору.
По друге- такою вимогою, Замовник заздалегідь звужує коло учасників, тому що відвідування об’єкту в період уточнень, звертаючи увагу на те, що на даний час в Україні введено воєнний стан, є перебої зі світлом та інтернетом, також перебої з транспортною системою, фактично обмежує потенційних учасників по часу , у зв’язку з тим, що компанії, які співпрацюють з державними замовниками – можуть запланувати участь у конкретній закупівлі до кінця прийому пропозицій, а не заздалегідь, і можуть просто побачити її в системі вже коли період уточнень скінчився.
По третє- щодо огляду об’єкту є конкретна позиція АМКУ- в рішенні якого міститься що вимога Замовника щодо огляду об’єкту Учасником в період саме прийому пропозицій є дискримінаційною
Крім того, надання підписаного замовником Акту обстеження не передбачено ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а отже, не може вимагатися Замовником, так як такий документ не є документом який підтверджує кваліфікаційні критерії учасника. Також, Замовник, ще до періоду розкриття пропозицій має бажання познайомитися з учасниками- це суперечить принципам здійснення закупівель та є порушенням Закону.
Для підготовки тендерної пропозиції нам як учаснику, на етапі подачі документів- не потрібно оглядати об’єкт!!! Ми, маючи достатній досвід укладаємо договори з замовниками бюджетної сфери не оглядаючи об’єкти, і виконання робіт здійснюється на рівні, який повністю задовольняє вимоги замовника та закупівлі!
Просимо Замовника, внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо обов'язкового обстеження об'єкту в період уточнень та період подачі пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2023 22:49
Вирішення:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що можливість обстеження будівельного майдансика та ознайомлення із проектною документацією передбачено нормами Настанови з визначення вартості будівництва
Статус вимоги:
Відхилено