-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт – утеплення фасаду (з дотриманням вимог по енергозбереженню) Ясенівської гімназії Ярмолинецької селищної ради по вул. Грушевського, 2 в с. Ясенівка Хмельницького району Хмельницької області, (відповідно до заходів по енергозбереженню обєктів комунальної власності Ярмолинецької територіальної громади на 2022-2023 роки) (код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
5 921 285.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 606.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 606.43 UAH
Період оскарження:
30.05.2023 12:44 - 08.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення та дії Замовника щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ ТБС-ПРОФ
Номер:
68ab5ff54edd46198e2bc43c7f824ef1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-30-005620-a.b7
Назва:
Скарга на рішення та дії Замовника щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ ТБС-ПРОФ
Скарга:
Скарга на рішення та дії Замовника щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ ТБС-ПРОФ
Пов'язані документи:
Учасник
- звіт за 2023 ТОВ_ТБС_ПРОФ_45001.pdf 14.08.2023 15:03
- Протокол відхилення ТБС (повторний).doc 14.08.2023 15:03
- СКАРГА2 .docx 14.08.2023 15:03
- СКАРГА2 .docx.p7s.zip 14.08.2023 15:03
- Атестат ФАКТУМ 03.10.2021.pdf 14.08.2023 15:03
- Акт огляду завірена копія.PDF 14.08.2023 15:03
- 80095_сфера акредитації Фактум 03.10.2021.pdf 14.08.2023 15:03
- ISO 9001 оригинал.jpg 14.08.2023 15:03
- сертифікат ISO14001 тов тбс-проф.pdf 14.08.2023 15:03
- звіт за 2023 ТОВ_ТБС_ПРОФ_14001.pdf 14.08.2023 15:03
- звіт за 2023 ТОВ_ТБС_ПРОФ_9001.pdf 14.08.2023 15:03
- Акт огляду оригінал.PDF 14.08.2023 15:03
- сертифікат ТБС-ПРОФ_45001.pdf 14.08.2023 15:03
- Договір на вивіз сміття і відходів.PDF 14.08.2023 15:03
- рішення від 16.08.2023 № 12812.pdf 16.08.2023 15:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2023 № 13526.pdf 29.08.2023 13:20
- рішення від 28.08.2023 № 13526.pdf 31.08.2023 10:20
- Лист - заперечення.doc 18.08.2023 18:59
- Лист - заперечення.pdf 18.08.2023 19:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.08.2023 16:15
Дата розгляду скарги:
28.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.08.2023 15:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.08.2023 10:21
Дата виконання рішення Замовником:
06.09.2023 17:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13526-р/пк-пз від 28.08.2023 року рішення прийняте Уповноваженою особою від 19.06.2023 Протокол №100 та від 04.08.2023 №126/5 залишено без змін
Вимога
Є відповідь
вимога щодо скасування неправомірної дискваліфікації Учасника ТОВ "ТБС-ПРОФ"
Номер:
d26bb2ab8ff0431a9b33ab0dcd083bdc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-30-005620-a.a6
Назва:
вимога щодо скасування неправомірної дискваліфікації Учасника ТОВ "ТБС-ПРОФ"
Вимога:
Заперечуємо щодо неправомірної дискваліфікації Учасника ТОВ "ТБС-ПРОФ". У разі нереагування нами буде подана Скарга в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Замовнику.pdf.p7s.zip 11.08.2023 16:56
- вимога Замовнику.pdf 11.08.2023 16:56
Дата подачі:
11.08.2023 16:56
Вирішення:
повноваженою особою розглянуто Вашу вимогу № UA-2023-05-30-005620-a.a6.
За результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТБС-ПРОФ" (Протокол №127 від 09.08.2023) не може бути скасоване Замовником.
Ще раз наголошуємо, що Замовник не має технічної можливості самостійно скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції будь-якого учасника. Тому Ваша вимога містить у собі прохання яке неможливо виконати.
Крім того, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТБС-ПРОФ" (Протокол №127 від 09.08.2023) є законним, Ваша вимога не може бути задоволена.
Вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга ТОВ "ТБС-ПРОФ"
Номер:
18a01a1f3fb54f0191b34ae3fd89616f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-30-005620-a.c5
Назва:
Скарга ТОВ "ТБС-ПРОФ"
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ ТБС-ПРОФ
Пов'язані документи:
Учасник
- 29.Кошторис капремонт утеплення фасаду Ясенівська гімназія (1).pdf 30.06.2023 16:30
- 103.pdf 30.06.2023 16:30
- СКАРГА .docx.p7s.zip 30.06.2023 16:30
- СКАРГА .docx 30.06.2023 16:30
- рішення від 11.06.22021 №13240 з аналогічного питання.pdf 30.06.2023 16:30
- рішення від 04.07.2023 № 9792.pdf 04.07.2023 22:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2023 № 10758.pdf 18.07.2023 16:00
- рішення від 17.07.2023 № 10758.pdf 20.07.2023 16:12
- ЛИСТ ЗАПЕРЕЧЕННЯ 06.07.2023 22:10
- Лист - заперечення.doc 06.07.2023 22:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2023 16:47
Дата розгляду скарги:
17.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2023 22:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.07.2023 16:12
Дата виконання рішення Замовником:
04.08.2023 15:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Антимонопольного комітету виконано.
Вимога
Є відповідь
незаконне відхилення пропозиції ТОВ "ТБС-ПРОФ"
Номер:
d19677b405e54fa3987fca06daa40dd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-30-005620-a.a4
Назва:
незаконне відхилення пропозиції ТОВ "ТБС-ПРОФ"
Вимога:
повідомляємо, що пропозиція ТОВ "ТБС-ПРОФ" була безпідставно відхилена Замовником, оскільки у договірній ціні учасника міститься розрахунок №12 "Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами у розмірі - "0" (нуль). Враховуючи наведене, Учасником ТОВ "ТБС-ПРОФ" було включено до розрахунку кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами у розмірі "0" (нуль гривень), у звязку з чим відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ТБС-ПРОФ". Аналогічної позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема аналогічна ситуація розглянута у Рішенні №13240-р/пк-пз від 11.06.2021(додається до вимоги). Повідомляємо, що з цього питання практика АМКУ є сталою, у разі включення учасником коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами у розмірі - "0" - Колегія АМКУ визначає, що пропозиція такого учасника відповідає умовам Документації та Настанови (раніше ДСТУ БД.1.1-1:2013). Окремо повідомляємо, що рішення АМКУ, які Замовник наводить як приклад у протоколі відхилення пропозиції учасника ТОВ "ТБС-ПРОФ" не можна застосовувати для учасника, оскільки у них розглянуто випадки, коли учасниками вказано у розрахунку №12 "Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами у розмірі - "-" (прочерк), а значить, такі учасники не врахували ці кошти у своїй договірній ціні. Просимо замовника не плутати ці поняття та, враховуючи рішення №13240-р/пк-пз від 11.06.2021, скасувати незаконне рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "ТБС-ПРОФ". У разі нереагування ми змушені будемо звернутись зі скаргою в Антимонопольний комітет України для захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 11.06.22021 №13240.pdf 29.06.2023 09:14
Дата подачі:
29.06.2023 09:14
Вирішення:
Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу № UA-2023-05-30-005620-a.a4.
За результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТБС-ПРОФ" (Протокол №103 від 26.06.2023) не може бути скасоване Замовником.
Ще раз наголошуємо, що Замовник не має ТЕХНІЧНОЇ МОЖЛИВОСТІ САМОСТІЙНО СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ БУДЬ-ЯКОГО УЧАСНИКА. Тому Ваша вимога містить у собі прохання яке неможливо виконати.
Окрім того, Ваша вимога не підлягає задоволенню з інших причин:
- по-перше, ДСТУ БД.1.1-1:2013 та Кошторисні норми в будівництві що затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281, в тому числі, Настанова з визначення вартості будівництва – є різними документами, Ваше посилання на ДСТУ БД.1.1-1:2013 як мінімум некоректне, адже відмінності між документами доволі суттєві;
- по-друге, Ви посилаєтесь за застарілу практику розгляду скарг Антимонопольним комітетом, рішення №13240-р/пк-пз від 11.06.2021 прийняте на основі ДСТУ БД.1.1-1:2013, а не чинної Настанови з визначення вартості будівництва. ДСТУ БД.1.1-1:2013 втратив чинність в листопаді 2021 року;
- по-третє, на даний час існує інша практика розгляду скарг, де будь яка неточність при розрахунках допущена Учасниками трактується як підстава для відхилення тендерної пропозиції Учасника, тому Замовник не може собі дозволити свідомо піти на порушення чинного законодавства при розгляді тендерних пропозицій Учасників;
- по-четверте, Замовник не погоджується, що зазначення «0» гривень замість «-» гривень, вважається врахуванням підрядником у договірній ціні коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, адже 0 гривень є вартісним показником, який підтверджує, що підрядник занизив ціну своєї тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення учасника
Номер:
42f6176094d946499b98227acb87c8f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-30-005620-a.a3
Назва:
Незаконне відхилення учасника
Вимога:
Шановний, Замовнику! За результатами аналізу питання розгляду Вашої відповіді на нашу вимогу 22.06.2023 08:04 повідомляємо що, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначаються Законом України «Про публічні закупівлі».
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Стаття 5. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та РІВНЕ ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях НА РІВНИХ УМОВАХ.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У Протокольному рішенні (протокол) уповноваженої особи №100 від 19 червня 2023 року стосовно визначення пропозиції ТОВ «Компанія «Галеон» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації, зазначено, що відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ» та вимог Тендерної документації, ми як учасник не надали копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт (Підпункт 3.6.7. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації).
Однак у складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Галеон» надано:
1. договір №17 про надання послуг з поводження з побутовими відходами від 15.06.2023 року, укладеного із Комунальним підприємством «Віньковецький комунсервіс» Віньковецької селищної ради, згідно якого передбачається однією із послуг вивезення твердих відходів!
2.договір про надання послуг з захоронення побутових відходів від 08.05.2023 року, укладеного із Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс», згідно умов даного договору, а саме пункт 2: «Виконавець надає споживачеві послуги з захоронення побутових відходів ТА ВІДХОДІВ ІІІ ТА IV КЛАСІВ НЕБЕЗПЕКИ, ЯКІ МОЖУТЬ БУТИ ЗАХОРОНЕНІ НА ПОЛІГОНІ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ».
Отже, відхилення тендерної пропозиції Учасника є НЕПРАВОМІРНИМ, оскільки:
1. У тендерній документації зазначено, що Учасник має надати: копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт.
Стосовно яких саме відходів (твердих, рідких, побутових), стосовно форми, змісту договору, назви договору, не зазначено жодної вимоги. Учасник має лише підтвердити чинним договором вивезення відходів , які утворюватимуться в процесі виконання робіт!
Ваші домисли про те, що наші договора не відповідають певній класифікації у відповідності до пункту 26 частини першої статті 1 Закону України «Про управління відходами» є НЕЗАКОНИМИ, та такими що піддають сумніву саме кваліфікацію Уповноваженої особи, оскільки Замовник штучно відхилив нашу пропозицію поставивши у нерівне становище з іншими учасниками, вигадуючи собі різні підстави для відхилення нашої пропозиції, а саме:
1. Замовник роз’яснює у рішенні про дискваліфікацію класифікація відходів: «Відповідно до пункту 26 частини першої статті 1 Закону України «Про управління відходами» побутові відходи - змішані та/або роздільно зібрані відходи від домогосподарств, включаючи відходи паперу, картону, скла, пластику, деревини, текстилю, металу, упаковки, біовідходи, відходи електричного та електронного обладнання, відходи батарей та акумуляторів, небезпечні відходи у складі побутових, великогабаритні та ремонтні відходи, а також змішані та/або роздільно зібрані відходи з інших джерел, якщо ці відходи подібні за своїм складом до відходів домогосподарств.» однак ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, затвердженою РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Протокол №63 від 06 червня 2023 року, НЕ ЗАЗНАЧЕНО ТИП ВІДХОДІВ, лише ідеться мова про відходи у процесі виконання робіт, а чи то тверді, рідкі, чи то відходи життєдіяльності працівників підрядної організації тощо, НЕ ЗАЗНАЧЕНО.
2. Посилання Уповноваженої особи на нормативно –правовий акт, який не набрав законної сили!
ЗНІМОК ЕКРАНУ, ЯКИЙ ВКАЗУЄ НА НЕЧИННІСТЬ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ!
3. Посилання на більш ранню редакцію також Є НЕЗАКОННИМ, оскільки попередня редакція закону також не є чинною!
ЗНІМОК ЕКРАНУ, ЯКИЙ ВКАЗУЄ НА НЕЧИННІСТЬ НОРМАТИВНО -ПРАВОВОГО АКТУ
4. За загальновизнаним принципом права закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Цей принцип закріплений у частині першій статті 58 Конституції України, за якою дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.
Станом на сьогоднішній день, чинним та дійсним є Закон України «Про відходи», який передбачає що побутові відходи - відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (тверді, великогабаритні, РЕМОНТІ, рідкі, крім відходів, пов'язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення.
Зважаючи на Тендерну документацію Учасник має надати договір, який передбачає вивезення відходів на ВЛАСНИЙ РОЗСУД.
5. Звертаємо увагу УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ на відповідальність у сфері публічних закупівель:
За статтею 164-14 КпАП адміністративна відповідальність може застосовуватися до посадових осіб (в розумінні Закону № 922) замовника. Оскільки тендерні комітети припинили своє існування, з 2022-го відповідальність у сфері державних закупівель передбачена для уповноваженої особи (далі — УО) та керівника замовника.
Уповноважені особи несуть відповідальність за одними частинами статті 164-14 КпАП, а керівники — за іншими. Тож до них застосовують й різні штрафи.
Кримінальна відповідальність може поширюватися на всіх фізичних осіб, які були причетними до злочину.
Найпоширенішими статтями КК для таких порушень є:
ст. 191 — «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем»;
ст. 366 — «Службове підроблення».
ст. 367 — «Службова недбалість».
Враховуючи, вищевикладене, вимагаємо повторно самостійно скасувати незаконно прийняте рішення про дискваліфікацію нас – ТОВ «Компанія «Галеон», скасувати Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №100 від 19 червня 2023 року ТА ОБРАТИ НАС ПЕРЕМОЖЦЕМ!
У зворотньому випадку, ми звертатимемось до АМКУ та правоохоронних органів за захистом своїх прав!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику2.pdf 22.06.2023 13:03
Дата подачі:
22.06.2023 13:03
Вирішення:
Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу № UA-2023-05-30-005620-a.a3.
За результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Галеон» (Протокол №100 від 19.06.2023) не може бути скасоване Замовником.
Ще раз наголошуємо, що Замовник не має технічної можливості самостійно скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції будь-якого учасника. Тому Ваша вимога містить у собі прохання яке неможливо виконати.
Крім того, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Галеон» (Протокол №100 від 19.06.2023) є законним, Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення Учасника, недотримання чинного законодаства України!
Номер:
cbb0c36e631445dea01f2ca61042073f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-30-005620-a.c2
Назва:
неправомірне відхилення Учасника, недотримання чинного законодаства України!
Вимога:
Шановний, Замовнику! За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі: «Капітальний ремонт – утеплення фасаду (з дотриманням вимог по енергозбереженню) Ясенівської гімназії Ярмолинецької селищної ради по вул. Грушевського, 2 в с. Ясенівка Хмельницького району Хмельницької області, (відповідно до заходів по енергозбереженню обєктів комунальної власності Ярмолинецької територіальної громади на 2022-2023 роки) (код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» ТОВ «Компанія «Галеон» не відповідає тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню з наступних підстав:
«Підпунктом 3.6.7. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу до учасників: «Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт».
Учасник 06.06.2023 року у складі тендерної пропозиції надав копію договору про надання послуг з захоронення побутових відходів від 08.05.2023 року, укладеного із Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс».
Відповідно до пункту 26 частини першої статті 1 Закону України «Про управління відходами» побутові відходи - змішані та/або роздільно зібрані відходи від домогосподарств, включаючи відходи паперу, картону, скла, пластику, деревини, текстилю, металу, упаковки, біовідходи, відходи електричного та електронного обладнання, відходи батарей та акумуляторів, небезпечні відходи у складі побутових, великогабаритні та ремонтні відходи, а також змішані та/або роздільно зібрані відходи з інших джерел, якщо ці відходи подібні за своїм складом до відходів домогосподарств. Побутові відходи не включають відходи промисловості, сільського і лісового господарства, рибальства та аквакультури, резервуарів для септиків, каналізаційних мереж та відходи їх оброблення, включаючи осад стічних вод, транспортні засоби, строк експлуатації яких закінчився, відходи будівництва та знесення, вуличний змет, медичні відходи. Відповідно до пункту 8 частини першої статті 1 Закону України «Про управління відходами» відходи будівництва та знесення - відходи, що утворилися внаслідок діяльності з капітального ремонту, будівництва або знесення будівель і споруд. Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт, Учасник не надав копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт, адже побутові відходи не є будівельними. На виконання вимоги щодо усунення невідповідностей, учасником ТОВ "Компанія "Галеон" надано Договір №17 про надання послуг з поводження з побутовими відходами від 15.06.2023 року, укладеного із Комунальним підприємством «Віньковецький комунсервіс» Віньковецької селищної ради. Відповідно до розділу «Перелік послуг» договору встановлено, що: «2. Виконавець надає споживачеві послуги з поводження з твердими відходами. 3. Послуги з вивезення твердих відходів надаються за контейнерною схемою. 4. Для вивезення твердих відходів за контейнерною схемою використовуються технічно справні 1 контейнер місткістю 1 куб. метрів, що належить виконавцеві» Враховуючи, що предметом закупівлі є «Капітальний ремонт», відходи які будуть утворюватись в процесі виконання робіт є відходами будівництва та знесення, адже відповідно до положень Закону України «Про управління відходами» відходи будівництва та знесення - відходи, що утворилися внаслідок діяльності з капітального ремонту, будівництва або знесення будівель і споруд.
Водночас як уже зазначалося, побутові відходи - змішані та/або роздільно зібрані відходи від домогосподарств, включаючи відходи паперу, картону, скла, пластику, деревини, текстилю, металу, упаковки, біовідходи, відходи електричного та електронного обладнання, відходи батарей та акумуляторів, небезпечні відходи у складі побутових, великогабаритні та ремонтні відходи, а також змішані та/або роздільно зібрані відходи з інших джерел, якщо ці відходи подібні за своїм складом до відходів домогосподарств.
Побутові відходи не включають відходи промисловості, сільського і лісового господарства, рибальства та аквакультури, резервуарів для септиків, каналізаційних мереж та відходи їх оброблення, включаючи осад стічних вод, транспортні засоби, строк експлуатації яких закінчився, відходи будівництва та знесення, вуличний змет, медичні відходи.
Таким чином побутові відходи не можуть включати в себе відходи будівництва та знесення.
А надані нами Договір №17 про надання послуг з поводження з побутовими відходами від 15.06.2023 року, укладеного із Комунальним підприємством «Віньковецький комунсервіс» та договір про надання послуг з захоронення побутових відходів від 08.05.2023 року, укладеного із Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» СТОСУЮТЬСЯ САМЕ ПОСЛУГ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ.»
Не погоджуючись з даним рішенням, виходячи з такого:
1. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Галеон», надала договір про надання послуг з захоронення побутових відходів від 08.05.2023 року, укладеного із Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс», згідно умов даного договору, а саме пункт 2: «Виконавець надає споживачеві послуги з захоронення побутових відходів ТА ВІДХОДІВ ІІІ ТА IV КЛАСІВ НЕБЕЗПЕКИ, ЯКІ МОЖУТЬ БУТИ ЗАХОРОНЕНІ НА ПОЛІГОНІ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ».
2. Звертаю Вашу увагу, що клас небезпеки відходів встановлюється залежно від вмісту в них високотоксичних речовин розрахунковим методом або згідно з переліком відходів, наведених у Державному класифікаторі відходів. На всі види відходів розробляється технічний паспорт згідно з Міждержавним стандартом ДСТУ-2195-93, дія якого поширюється на 10 країн СНД.
Перший клас небезпеки
1. Відпрацьовані лампи люмінесцентні
Другий клас небезпеки
2. Батареї акумуляторні свинцеві некондиційні
3. Акумулятори лужні, у т. ч. кадмій-нікелеві, некондиційні
4. Батареї свинцеві зіпсовані або відпрацьовані (автотранспорт)
Третій клас небезпеки
5. Масла та мастила моторні, трансмісійні інші зіпсовані або відпрацьовані
6. Відходи піску, забрудненого нафтопродуктами
7. Матеріали обтиральні зіпсовані, відпрацьовані чи забруднені (Промащене ганчір'я)
8. Матеріали фільтрувальні зіпсовані, відпрацьовані чи забруднені (автомобільні фільтри)
9. Лакофарбувальні відходи
Четвертий клас небезпеки
10. Шини, зіпсовані перед початком експлуатації, відпрацьовані, пошкоджені чи забруднені під час експлуатації
11. Відпрацьовані накладки гальмових колодок автомашин
12. Брухт чорних металів (у т.ч. списане обладнання)
13. Брухт кольорових металів (у т.ч. списане обладнання, що вміщує кольорові метали, кабельна продукція)
14. Макулатура
15. Брухт абразивного інструменту
16. Пил абразивно – металевий
17. Відходи зварювальних електродів
18. Використаний спецодяг
19. Взуття зношене чи зіпсоване
20. Одяг захисний зіпсований, відпрацьований чи забруднений
(рукавиці брезентові, діелектричні, костюми брезентові)
21. Вироби та матеріали гумові зіпсовані або відпрацьовані
(рукавички гумові, діелектричні коврики)
22. Матеріали та вироби з пластмаси зіпсовані (кабіни таксофонні, каски захисні)
23. Списане обладнання, деталі, у т.ч. комп’ютерне обладнання, крім джерел безперебійного живлення, акумуляторів
24. Відходи деревини
25. Будівельні відходи
26. Інші відходи.
3. Згідно пункту 2 вищезазначеного Договору, зазначено, що вивезення відходів здійснюється транспортом Споживача, тобто транспортом ТОВ «Компанія «Галеон».
Також у складі тендерної пропозиції нами надано інформаційний лист №6-06Я від 06 червня 2023 року, у якому зазначено що, «вивезення будівельного сміття регулюється Законом України "Про відходи", та одночасно доводимо, що сортування, складування та вивезення даного виду будівельного сміття буде здійснюватись автотранспортом ТОВ «Компанія «Галеон», який має у своєму користуванні достатньо будівельної техніки та механізмів (договір оренди транспортних засобів №3 від 06 квітня 2023 року та договір №7 про надання послуг від 06 квітня 2023 року).
Юридичні особи та фізичні особи-підприємці не зобов’язані мати ліценцію на вивіз відходів, однак, коли ми говоримо про подальшу долю вивезених відходів, а саме про їх перероблення та захоронення та місце складування, то вже для цих видів діяльності встановлена обов’язкова норма щодо ліцензування (п. 31, 32 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»).
На виконання умов закупівлі та вищевикладеного нами надається договір про надання послуг із захоронення побутових відходів від 08 травня 2023 року.»
Також на виконання умов тендерної документації, а саме підпункту 3.6.7. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, яким встановлено вимогу до учасників: «Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт» нами, як учасником надано копію договору №17 про надання послуг з поводження з побутовими відходами від 15.06.2023 року, укладеного із Комунальним підприємством «Віньковецький комунсервіс» що стосується вивезення твердих відходів. А отже усі вимоги тендерної документації нами дотримано!
4. ОДНОЧАСНО ЗВЕРТАЮ УВАГУ ЗАМОВНИКА ТА УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ, ЩО ПОСИЛАННЯ НА ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ» НЕ Є МОЖЛИВИМ, ОСКІЛЬКИ ДАНИЙ ЗАКОН ЩЕ НЕ НАБРАВ ЗАКОННОЇ СИЛИ!
5. Станом на сьогоднішній день, є чинним та дійсним є Закону України «Про відходи», який передбачає що побутові відходи - відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (тверді, великогабаритні, РЕМОНТІ, рідкі, крім відходів, пов'язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення.
Враховуючи вищевикладене, необхідно враховувати умови саме Закону України «Про відходи», який є чинним станом на сьогоднішній день!
Оскільки, Закон України «Про управління відходами» НЕ НАБРАВ ЗАКОННОЇ СИЛИ, тому керуватися нормами НЕ МОЖНА, так, як лише після набрання чинності усі комунальні підприємства, які займаються відходами приведуть свої договора про надання послуг у відповідність із ним.
Враховуючи, вищевикладене, вимагаємо самостійно скасувати незаконно прийняте рішення про дискваліфікацію нас – ТОВ «Компанія «Галеон», скасувати Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №100 від 19 червня 2023 року ТА ОБРАТИ НАС ПЕРЕМОЖЦЕМ!
У зворотньому випадку, ми звертатимемось до АМКУ!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику.pdf 19.06.2023 19:20
- Відповідь на вимогу.docx 22.06.2023 08:04
Дата подачі:
19.06.2023 19:20
Вирішення:
Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу № UA-2023-05-30-005620-a.c2.
За результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Галеон» (Протокол №100 від 19.06.2023) не може бути скасоване Замовником.
Крім того, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Галеон» (Протокол №100 від 19.06.2023) є законним, Ваша вимога не може бути задоволена з ряду причин, а саме:
1) ваша вимога містить недостовірну інформацію, щодо не чинності Закону України «Про управління відходами», адже відповідний нормативний документ чинний (зміни до закону набирають чинності 01.07.2023 року, проте попередня редакція Закону на була припинена чи скасована);
2) тендерною документацією встановлена вимога, згідно якої: «Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт». Передбачено наявність саме договору на вивезення відходів, а не їх захоронення. Вами відповідна вимога тендерної документації не виконана;
3) Замовник 15.06.2023 року надав Вам як учаснику можливість усунути наявну невідповідність та надати коректні документи у складі тендерної пропозиції. Проте, Ви своїм правом не скористалися надаючи документи які також не відповідають вимозі тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо неправомірно встановленого критерію щодо наявності покрівельників та неправомірна вимога щодо надання посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою на кожного зазначеного в довідці про наявність кваліфікованих працівників покрівельника.
Номер:
c3fab6c4833a4a268e6ce5fcaa985ef7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-30-005620-a.b1
Назва:
щодо неправомірно встановленого критерію щодо наявності покрівельників та неправомірна вимога щодо надання посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою на кожного зазначеного в довідці про наявність кваліфікованих працівників покрівельника.
Вимога:
шановний Замовнику, технічним завданням передбачено виконання робіт з утеплення фасаду будівлі. Враховуючи вид робіт, що вимагається до виконання , а саме роботи по утепленню фасаду будівлі, не передбачається залучати працівників професії "покрівельник", оскільки виконання покрівельних робіт не передбачено технічним завданням. Враховуючи викладене вище, просимо внести зміни у тендерну документацію і вилучити вимогу щодо наявності в Учасника покрівельників (не менше 3х) та вимогу щодо надання посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою на кожного покрівельника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2023 10:17
Вирішення:
Добрий день! Дякуємо за увагу до огололошеної закупівлі . У технічному завданні до процедури закупівлі наявні роботи що виконуються працівниками за посадою покрівельникв тому числі роботи по улаштуванню рулонного покриття тому Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.06.2023 00:01