• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення та встановлення металопластикових вікон

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 30.05.2023 12:11 - 14.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога 2 Скасувати Протокол 5 від 26 06 2023 р

Номер: d9382a63e67b491ca338354b995b2d57
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-30-004393-a.a3
Назва: Вимога 2 Скасувати Протокол 5 від 26 06 2023 р
Вимога:
Вих № 484 від 26.06. 2023 р. Найменування органу оскарження: Солом’янське районне в місті Києві об’єднання підліткових клубів за місцем проживання «Либідь» Суб’єкт оскарження : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРКАДА-ПЛАСТ» 08631,Україна, Київська область, Васильківський Район, смт. Глеваха, вул. Ботанічна, 15-А. Код ЄДРПОУ 21662878 e-mail : info@arkadaplast.com.ua (044) 501-67-71 Інформація про закупівлю : Відкриті торги з особливостями № в ЦБД UA-2023-05-30-004393-a Замовник: Солом’янське районне в місті Києві об’єднання підліткових клубів за місцем проживання «Либідь» ВИМОГА № 2 Про скасування Протоколу № 5 від 26.06.2023 року , щодо прийняття рішення уповноваженою особою « Солом’янське районне в місті Києві об’єднання підліткових клубів за місцем проживання «Либідь» Процедура закупівлі здійснюється у відповідності до вимог Закону України « Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178. Протоколом № 5 від 26.06.2023 року визначено переможцем закупівлі ФОП «Гамарник Руслан Іванович», на що наше підприємство , як Учасник закупівлі не погоджується з даним рішенням Уповноваженої особи замовника закупівлі з наступних причин: 1. Відповідно Розділу № 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» вимагалось надати кошторисну документацію у складі : «Договірна ціна; Зведений кошторисний розрахунок вартості послуг; Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів з обгрунтуванням та посиланням на постачальника.». Учасник закупівлі ФОП «Гамарник Руслан Іванович» не виконав дану вимогу Замовника закупівлі. В відомості на матеріальні ресурси, відсутні обгрунтування та посилання на Постачальника віконних блоків, москітних сіток, та оздоблювальних матеріалів, таким чином не відомо звідки постачається товар та хто є його виробником. Дана вимога до складу Кошторисної документації була обовязковою. 2. Додатком № 2 «Загальна характеристика вікон» згідно вимог ДБН вимагались наступні показники коефіцієнту опору теплопередачі віконних блоків: «Мінімально допустимі показники опору теплопередачі відповідно ДБН В.2.6-31:21». Даним ДБН передбачено , що для 1-ї температурної зони , до якої відноситься місто Київ, коефіцієнт опору теплопередачі з 1 вересня 2023 року, встановлено на рівні не менше 0,9 м2*К/Вт. Такий рівень теплоопору досягається заповненням склопакета 40 мм газом аргон. Замовником закупівлі , для підтвердження якості запропонованих віконних блоків вимагалось надати в складі документів Цінової пропозиції не тільки Сертифікат на віконні блоки, а і Протокол випробувань віконних блоків в якому наявне підтвердження коефіцієнту опору теплопередачі не менше 0,9 м2*К/Вт після випробувань. Учасник закупівлі не виконав дану вимогу Замовника закупівлі, та не підтвердив жодним документом , що запропоновані віконні блоки мають К опору теплопередачі згідно ДБН В.2.6-31:21, всі наявні Сертифікати, як на віконні блоки так і на профіль, фурнітуру.. склопакети - не мають Протоколів випробувань. Передбачений Законом механізм - є способом захисту прав та інтересів учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як : добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість, недискримінація учасника, обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищенаведене, ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» не врахував кількісні та якісні вимоги до предмета закупівлі ПРОСИМО: 1.Прийняти Вимогу № 2 від 26.06.2023 про скасування Протоколу № 5від 26.06.2023 до розгляду; 2. Відмінити рішення про визначення переможця закупівлі на підставі Протоколу № 5 від 26.06.2023 року. Уповноважена особа Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що процедура закупівлі здійснюється у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178. Протоколом № 5 від 26.06.2023 року визначено переможцем закупівлі ФОП «Гамарник Руслан Іванович» тендерна пропозиція котрого повністю відповідає вимогам Замовника та надана у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» так зазначаємо, що відповідно до вимоги Замовника надати «Договірна ціна; Зведений кошторисний розрахунок вартості послуг; Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів з обгрунтуванням та посиланням на постачальника.», Учасником ФОП «Гамарник Руслан Іванович» надана відповідна відомість ресурсів у змісті якої виконана обов’язкова вимога про посилання на постачальника та обґрунтування його використання, що повністю відповідає вимогам Замовника, та встановлює можливість роз’яснення звідки постачається товар та хто є його виробником і які технічні характеристики має відповідні віконні блоки, москітні сітки та оздоблювальні матеріали, котрі відповідають Технічним характеристикам передбаченим Додатком №2 «Загальна характеристика вікон» оскільки згідно вимог ДБН вимагались наступні показники коефіцієнту опору теплопередачі віконних блоків: «Мінімально допустимі показники опору теплопередачі відповідно ДБН В.2.6-31:21». Даним ДБН передбачено , що для 1-ї температурної зони , до якої відноситься місто Київ, коефіцієнт опору теплопередачі з 1 вересня 2023 року, встановлено на рівні не менше 0,9 м2*К/Вт. Так Учасником ФОП «Гамарник Руслан Іванович» надані вироби з відповідними показниками приведеного опору теплопередачі 0,96 м2 К\Вт та 0,94 м2 К\Вт відповідно до даних з посилання на постачальника наведеного в підсумковій відомості що повністю відповідає вимогам Замовника, окрім вищезазначеного, наголошуємо, що Тендерна документація не містила дослівно вимогу на котру ви посилаєтесь «надати в складі документів Цінової пропозиції не тільки Сертифікат на віконні блоки, а і Протокол випробувань віконних блоків в якому наявне підтвердження коефіцієнту опору теплопередачі не менше 0,9 м2*К/Вт після випробувань» натомість формулюванню було у наступній формі «Учасник повинен надати в складі документації сертифікат на віконні блоки, протокол випробовувань до сертифікату та висновок СЕС.» а також що «Учасник гарантує надання документів, які засвідчують якісні, технічні характеристики товару, його походження (сертифікати декларації відповідності, паспорти якості, висновок СЕС, протоколи випробувань тощо).». На виконання даної вимоги ФОП «Гамарник Руслан Іванович» надано файл «4. Довідка Тех.Як.Кільк К» котрим гарантує, що виконання технічних якісних, кількісних та інших умова предмета закупівлі буде здійснено в повному обсязі відповідно до документації та наступним вимогам, встановленим у Додатку №2 до документації та обґрунтування сертифікатів відповідності надано файли «20. Сертифікати відповідності вікна 2023» та «19. Роз'яснення сертифікати», де за змістом останнього, зазначено, що «відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 року № 93 (Зареєстрованого в міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 року №194/31646), втратив чинність наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 р. №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за №466/10746 (зі змінами). А також те, що з 01 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року №46-94 «Про стандартизацію і специфікацію», який визначав правові та економічні основи стандартизації та специфікації. Враховуючи викладене вище, а також те, що на теперішній час в Україні відсутня обов’язкова сертифікація продукції, повідомляємо, що нами у складі тендерної пропозиції надаються сертифікати відповідності лише на те обладнання, яке пройшло добровільну сертифікацію, і виробники якого надали дані сертифікати.» Враховуючи всі вище викладені пункти а також практику розгляду аналогічних за змістом справ АМКУ у Замовника відсутні підстави для задоволення Вимоги в цих частинах.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Скасована

Скарга АМКУ від 23.06.23

Номер: e140c728c6154f00b45eb2d157cd6df1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-30-004393-a.a2
Назва: Скарга АМКУ від 23.06.23
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупі Солом'янське районне в місті Києві об'єднання підліткових клубів за місцем проживання "Либідь" (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо надання послуг з виготовлення та встановлення металопластикових вікон код ДК 021:2015: 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій (далі – Процедура закупівлі). Протоколом засідання уповноваженої особи Замовника № 4 від 22.06.2023 року (далі – Протокол) було прийнято рішення щодо відхилення переможця ТОВ "ІНТЕР-НОРМ". Але ж, ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" (далі – Скаржник) вивчивши Протокол та вивчивши підстави відхилення нашої пропозиції не погоджується з ними. Вважаємо, підстави відхилення пропозиції переможця ТОВ "ІНТЕР-НОРМ", помилковими. Отже, прийняте рішення дискримінують законні права та інтереси Скаржника, як учасника процедури закупівлі. Таким чином, Протоколом Замовника № 4 від 22.06.2023 року, неправомірно відхилена тендерна пропозиція переможця ТОВ "ІНТЕР-НОРМ»", з наступних підстав. Так, предметом закупівлі є Послуги з виготовлення та встановлення металопластикових вікон код ДК 021:2015: 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій. Детальний опис предмету закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі) викладено у Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі). Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі), вимогами до предмету закупівлі є: ПЕРЕЛІК РОБІТ: - Виготовлення металопластикових конструкцій вікон - 15 од. - Встановлення металопластикових конструкцій вікон - 15 од. - Встановлення відливів -8 од. - Встановлення підвіконня – 15 од.: 2000х500 – 1од., 1100х500 – 1од.,1100х700 – 2од.,1100х600 1од., 2000х700 – 2од., 1650х550 – 8од. - Виготовлення москітних сіток – 15 од. Учасник бере на себе обов'язки з перевезення нових конструкцій та будівельних матеріалів, демонтажу старих конструкцій, демонтажу та монтажу встановлених грат, улаштування відкосів та вивезенню сміття. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВІКОН: - Загальна кількість конструкцій — 15 одиниць, орієнтовна площа – 30 кв.м. Профіль: ПВХ 5-ти - 6-ти камерний монтажна глибина від 70 мм, товщина зовнішньої стінки - не менше 2,5 мм. - Колір — білий. - Склопакет: 2-камерний 32 мм: 4-10-4-10-4 - Профіль повинен містити армування в рамі та стулці товщиною 1,5 мм. Мінімально допустимі показники опору теплопередачі відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 - Учасник повинен надати в складі документації сертифікат на віконні блоки, протокол випробовувань до сертифікату та висновок СЕС. - Фурнітура, профіль та склопакети – сертифіковані. Так, по перше, відповідно до Додатку 2 на відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» у складі тендерної пропозиції було завантажено документи що підтверджують відповідність, а саме: 1. Довідку Вих.№ 23/92 від 12 червня 2023 р. про відповідність запропонованого товару технічним та якісним характеристикам з Додатком 2 тендерної пропозиції. 2. На відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі у складі пропозиції завантажено Додаток 2, Додаток 4 та Додаток 5 до тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою. 3. Специфікації на віконні блоки пров. Хомова, 14 А та вул. Шовкуненка, 8/20, де зазначено розміри та формулу склопакетів 4I-14-4-16-4I. 4. Протокол випробувань віконних блоків, де зазначено фактичний опір теплопередачі 0,96 м2 К/Вт, що відповідає вимогам ДБН В.2.6-31:21 для 1-ї кліматичної зони, до якої відноситься місто Київ, коефіцієнт опору теплопередачі з 1 вересня 2023 року, який встановлено на рівні не менше 0,9 м2*К/Вт. Так, по друге, відповідно до Розділу 5 Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації, п.1. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. До ціни включається податок на додану вартість (ПДВ). Ми, ТОВ «ІНТЕР-НОРМ», як учасник закупівлі «Послуги з виготовлення та встановлення металопластикових вікон код ДК 021:2015: 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій», надали свою ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ Вих. № 23/90 від 12 червня 2023 року, найбільш економічно вигідною згідно з технічними вимогами та технічною специфікацією Замовника торгів. Так, по третє, Замовником у складі тендерних пропозицій не було додано ДЕФЕКТНИЙ АКТ з обсягами робіт для складання кошторисної документації в програмному комплексі АВК. Протоколом Замовника № 4 від 22.06.2023 року, неправомірно відхилена тендерна пропозиція переможця ТОВ "ІНТЕР-НОРМ»", відповідно до Додатку №2 тендерної документації Замовником закупівлі було передбачено виготовлення 15 (п'ятнадцять) москітних сіток на віконні блоки. Таким чином вимогу про відхилення тендерної пропозиції через те, що в Дефектному акті та в розрахунках кошторисної документації вказано виготовлення та монтаж 14 шт. (чотирнадцять), а не 15 (п'ятнадцять) москітних сіток, слід вважати формальною помилкою відповідно до п.2 Розділ 5. Враховуючи вище наведені обставини, тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» відповідає умовам тендерної документації, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника – є неправомірним та необґрунтованим. З огляду на вищевказане, на необґрунтованість та безпідставність дій Замовника, щодо яких подається дана скарга, керуючись положенням статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою недопущення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, -
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 28.06.2023 00:05
Автор: ТОВ "ІНТЕР-НОРМ", Павло Лановський +380674475885 tender@vst.net.ua http://www.vst.ua
Вимога
Без відповіді

Вимога 1 скасувати Протокол 3 від 21 06 2023 року

Номер: c8f15398ae3d49adb86a5f33aa2a1dae
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-30-004393-a.b1
Назва: Вимога 1 скасувати Протокол 3 від 21 06 2023 року
Вимога:
Вих № 445 від 21.06. 2023 р. Найменування органу оскарження: Солом’янське районне в місті Києві об’єднання підліткових клубів за місцем проживання «Либідь» Суб’єкт оскарження : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРКАДА-ПЛАСТ» 08631,Україна, Київська область, Васильківський Район, смт. Глеваха, вул. Ботанічна, 15-А. Код ЄДРПОУ 21662878 e-mail : info@arkadaplast.com.ua (044) 501-67-71 Інформація про закупівлю : Відкриті торги з особливостями № в ЦБД UA-2023-05-30-004393-a Замовник: Солом’янське районне в місті Києві об’єднання підліткових клубів за місцем проживання «Либідь» ВИМОГА № 1 Про скасування Протоколу № 3 від 21.06.2023 року , щодо прийняття рішення уповноваженою особою « Солом’янське районне в місті Києві об’єднання підліткових клубів за місцем проживання «Либідь» Процедура закупівлі здійснюється у відповідності до вимог Закону України « Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178. Протоколом № 3 від 21.06.2023 року визначено переможцем закупівлі ТОВ «ІНТЕР-НОРМ», на ше підприємство , як Учасник закупівлі не погоджується з даним рішенням Уповноваженої особи замовника закупівлі з наступних причин: 1. Відповідно Додатку № 2 тендерної документації Замовником закупівлі було передбачено виготовлення та встановлення 15 (п'ятнадцять) москітних сіток на віконні блоки, Учасник ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» не виконав дану вимогу «Переліку робіт» та в Дефектному акті та відповідно в розрахунках кошторисної документації вказав виготовлення та монтаж 14 шт. (чотирнадцяти) москітних сіток. 2. Додатком № 2 «Загальна характеристика вікон» згідно вимог ДБН вимагались наступні показники коефіцієнту опору теплопередачі віконних блоків: «Мінімально допустимі показники опору теплопередачі відповідно ДБН В.2.6-31:21». Даним ДБН передбачено , що для 1-ї температурної зони , до якої відноситься місто Київ, коефіцієнт опору теплопередачі з 1 вересня 2023 року, встановлено на рівні не менше 0,9 м2*К/Вт. Такий рівень теплоопору досягається заповненням склопакета 40 мм газом аргон. ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» в складі документів кошторису вказав формулу склопакету 4і-10-4-10-4і, без заповнення газом аргон, яка не забезпечує даний показник, та не відповідає Сертифікату який учасник надав в складі документів де прописано заповнення аргоном, таким чином ввів в оману Замовника закупівлі. Передбачений Законом механізм - є способом захисту прав та інтересів учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як : добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість, недискримінація учасника, обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищенаведене, ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» не врахував кількісні та якісні вимоги до предмета закупівлі ПРОСИМО: 1.Прийняти Вимогу № 1 від 21.06.2023 про скасування Протоколу № 3 від 21.06.2023 до розгляду; 2. Відмінити рішення про визначення переможця закупівлі на підставі Протоколу № 3 від 21.06.2023 року. Уповноважена особа Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Пов'язані документи: Учасник