• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги

Торги відмінено

342 475.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 424.75 UAH
Період оскарження: 30.05.2023 11:39 - 04.06.2023 00:00
Скарга
Відхилено

порушення процедури закупівлі. неправомірна дискваліфікація

Номер: 70b82803037442c38066fa2fe17c1cc1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-30-004312-a.a2
Назва: порушення процедури закупівлі. неправомірна дискваліфікація
Скарга:
Вих. № 132 від 21.07.2023 року Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Охоронна фірма «Еліт» Код ЄДРПОУ 41252635 Юридична адреса: вул. Шовковична, 34-В, місто Київ, 01034, Фактична адреса: вул. Горлівська, 124/2, місто Київ, 02091 електронна пошта : securiti.elite@gmail.com телефон: (044) 338-89-01, тел. моб.: (063)649-17-55, (067) 557-21-50 Замовник: Національний історико-архітектурний музей «Київська фортеця» Код ЄДРПОУ 02224229 Адреса : вул. Госпітальна, 24-А, місто Київ, Інформація про закупівлю: Код згідно ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги ( Послуги з охорони Башти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2 ) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-30-004312-a ID: 5aa14ee7808d4b6488933456a5a6f290 30.05.2023 Національним історико-архітектурним музеєм «Київська фортеця» (далі-Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-30-004312-a, згідно предмету закупівлі: послуги з охорони Башти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2, код за ДК 021-2015 79710000-4: Охоронні послуги (ДК 021-2015 79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони). 08 червня 2023 року відбулися торги з проведенням електронного аукціону, в якому відповідно до протоколу розкриття прийняло участь 5 учасників: 1. ТОВ «Охоронна фірма «Еліт» -(СКАРЖНИК) 2. ТОВ «Гуард-Охорона» 3. ТОВ «Безпека К9» 4. ПП «Конгрес Технології Безпеки» 5. ПП «Комсервіс Безпека» 6. ПП «СБ Грізлі» За результатами аукціону Скаржник надав найбільш економічно вигідною пропозицію, за результатами розгляду якої Замовником на електронному майданчику було розміщено повідомлення з вимогою до Скаржника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. На виконання вимоги Замовника, скаржник довантажив документи, що вимагались, однак 14.06.2023 Замовником оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14-06/1 від 14 червня 2023 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна фірма «ЕЛІТ» в зв’язку з тим, що Скаржник протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Скаржник являючись сумлінним учасником процедури закупівлі, зважаючи на позицію Замовника, щодо наданих ним, на усунення виявлених недоліків документів, особливо що стосується наявності спеціальних засобів згідно кожного пункту постанови КМУ № 97 від 11.02.2013 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», прийняв принципову позицію останнього, тому в відведений термін не оскаржував рішення Замовника. 20.06.2023 в електронній системі закупівель Замовник розмістив оголошення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА» ( надалі- Переможець) тендерна пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією в закупівлі. Скаржник ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця виявив невідповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника, в тому числі й невідповідність в наявності спеціальних засобів згідно кожного пункту постанови КМУ № 97, що безпосередньо вимагалось Замовником (п.п. 1.1, пункту 1 додатку 2 до тендерної документації). Зважаючи на вибіркове ставлення Замовника до дотримання учасниками вимог тендерної документації, вважаючи рішення прийняте ним безпідставним, протиправним, прийнятим з порушенням принципів закупівель визначених ст. 5 та з порушенням ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Скаржник 21.06.2023 подав скаргу на дії Замовника до АМКУ. 06.07.20203 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) подану скаргу було частково задоволено, в частині невідповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника, та зобов’язано останнього відмінити протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 20-06/1 від 20 червня 2023 року про визначення ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА» переможцем закупівлі. 14.07.2023 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокол рішення уповноваженої особи № 14-07/1 від 14 липня 2023 року яким затверджено виконання рішення Комісії в зв’язку з чим перебіг процедури закупівлі було поновлено та розпочато розгляд тендерних пропозицій учасників. 18.07.2023 Замовник розміщує протокол уповноваженої особи № 18-07/1 від 18 липня 2023 з рішенням про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, мотивуючи його тим, що Скаржник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: Учасник документально не підтвердив відповідність встановленому Замовником кваліфікаційному критерію: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині відповідності матеріально-технічної база Учасника Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» в т.ч. наявності спецзасобів в кількості не менше зазначених працівників шляхом надання одного з наступних документів: видаткова накладна, договір оренди обладнання, договір купівлі-продажу з актом прийому-передачі. Учасник документально не підтвердив наявність бронежилетів, захисних касок, газових пістолетів і револьверів та патронів до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, гумові кийки, наручники пластикові (текстильні) одноразового використання. Одночасно Замовником розміщено на електронній площадці повідомлення з вимогою про усунення виявлених недоліків до ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА», з зобов’язанням останнього виправити недоліки, зазначені Скаржником, як невідповідність тендерної пропозиції Переможця у попередній скарзі. Замовник після поновлення перебігу процедури закупівлі під час розгляду тендерних пропозицій учасників у період з 14 по 18 липня 2023 року, в електронній системі закупівель, не розміщував повідомлення з вимогою до Скаржника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах виявлених під час розгляду тендерної пропозиції останнього, а тому рішення Замовника є протиправним, прийнятим з порушенням вимог пункту 1 частини 16 статті 29, статей 5 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Виходячи з вищевикладеного, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ,- ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури/закупівлі з боку Замовника: Охоронні послуги. Послуги з охорони Башти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2 . 3. Скасувати рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 18-07/1 від 18.07.2023 про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна фірма «ЕЛІТ»; 4. Зобов’язати Замовника провести процедуру закупівлі в відповідності до вимог Закону та Особливостей. Додатки: - протокол № 18-07/1 від 18.07.2023
Дата розгляду скарги: 08.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.07.2023 20:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.08.2023 13:14
Автор: ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ", Полончук Віктор Володимирович 380634161399 securiti.elite@gmail.com https://securityelite.com.ua
Скарга
Виконана замовником

неправомірне рішення замовника

Номер: 2d19c45e43734e8faeb68528b5973d1a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-30-004312-a.a1
Назва: неправомірне рішення замовника
Скарга:
Вих. №_141_від _21.06.2023_ Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Охоронна фірма «Еліт» Код ЄДРПОУ 41252635 Юридична адреса: вул. Шовковична, 34-В, місто Київ, 01034, Фактична адреса: вул. Горлівська, 124/2, місто Київ, 02091 електронна пошта : securiti.elite@gmail.com телефон: (044) 338-89-01, тел. моб.: (063)649-17-55, (067) 557-21-50 Замовник: Національний історико-архітектурний музей «Київська фортеця» Код ЄДРПОУ 02224229 Адреса : вул. Госпітальна, 24-А, місто Київ, 01133 Інформація про закупівлю: Код згідно ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги ( Послуги з охорони Башти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2 ) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-30-004312-a ID: 5aa14ee7808d4b6488933456a5a6f290 Плата за подання скарги – 2 054,85 грн. Національним історико-архітектурним музеєм «Київська фортеця» (далі-Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-30-004312-a. Процедура електронних закупівель здійснюється на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) (далі по тексту-Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту-Особливості) Товариством з обмеженою відповідальністю «Охоронна фірма «ЕЛІТ» (надалі –Скаржник) згідно вимог Тендерної документації подано тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Охоронні послуги. Послуги з охорони Башти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2 . 08 червня 2023 року відбулися торги з проведенням електронного аукціону, в якому відповідно до протоколу розкриття прийняло участь 5 учасників: 1. ТОВ «Охоронна фірма «Еліт» -(СКАРЖНИК) 2. ТОВ «Гуард-Охорона» 3. ТОВ «Безпека К9» 4. ПП «Конгрес Технології Безпеки» 5. ПП «Комсервіс Безпека» 6. ПП «СБ Грізлі» За результатами електронного аукціону ТОВ «Охоронна фірма «ЕЛІТ» було запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію. 12.06.2023 Замовником за результатами розгляду Пропозиції на електронному майданчику розміщено повідомлення з вимогою до Скаржника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 13.06.2023 Скаржником через електронну систему закупівель було довантажено зазначені в повідомленні документи. 14.06.2023 Замовником оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14-06/1 від 14 червня 2023 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна фірма «ЕЛІТ» в зв’язку з тим, що Скаржник протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Замовник зазначає, що Скаржник : а) дозавантажив файл: ««Матеріально технічна база. Pdf» який містить зокрема Довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази в якій зазначено, що наступне обладнання: пістолет «Форт- 17Р», пістолет пневматичний, наручники одноразові текстильні, наручники одноразові пластикові, бронежилет, шолом захисний буде використовуватися на умовах субпідряду. Проте обладнання, матеріально технічна база може використовуватися на умовах власності або на підставі договору оренди. Відповідно до тлумачення, значення слова «субпідряд» за академічним словником: «СУБПІДРЯ́Д, у, чол., спец. Договір з певною організацією на часткове виконання нею якихось робіт, який укладає основний підрядник». Не надав інформацію та документальне підтвердження про наявність газових пістолетів і револьверів та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії.» Таке рішення Замовника є безпідставним, протиправним, прийнятим з порушенням принципів закупівель визначених ст. 5 та з порушенням ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) з огляду на наступне - Скаржник керуючись частиною 3 статті 16 Закону за умови, що для даної закупівлі Замовником встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, використав своє право для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучивши спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В завантажених, на повідомлення Замовника про усунення недоліків, матеріалах надано лист від субпідрядника про згоду на залучення його в якості субпідрядника при наданні послуг охорони на об’єкті Замовника та безпосереднього використання Скаржником його матеріальної бази, тобто використання спеціальних засобів та іншого майна при наданні послуг охорони, в зв’язку з чим у довідці щодо наявності матеріально-технічної бази було визначено форму використання майна, як субпідряд. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб’єкт охоронної діяльності має право (а не зобов’язання) для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 11.02.2013. Даний Перелік встановлює можливість суб’єкта охоронної діяльності на придбання, а в подальшому зберігання та використання того чи іншого спеціального засобу й також не встановлює зобов’язання з його придбання. Відповідно до ч. 2 ст. 67 Господарського кодексу України - підприємства вільні у виборі предмета договору, визначенні зобов'язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України. Скаржник здійснює свою господарську діяльність у сфері надання послуг охорони, в тому числі з залученням транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження, що передбачає використання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (безпосередньо визначено постановою КМУ № 97 від 11.02.2013). Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії можуть використовуватись для відстрілу шумових набоїв, газових набоїв, патронів для запуску сигнальних ракет за допомогою холостого патрону, що повністю задовольняє вимоги Тендерної документації. Підозріло принципове ставлення Замовника до питання наявності в учасників саме газової зброї, яка за технічними характеристиками значно поступається пристроям травматичної дії що використовуються Скаржником, - вказує на бажання замовника кваліфікувати як переможця заздалегідь визначеного учасника. б) дозавантажив файл: ««Довідка виконання аналог. Договорів Pdf» яка містить інформацію про аналогічний договір, а саме: №15-03/22 ДБ від 15.03.2023 проте на підтвердження інформації зазначеної в Довідці надав договір №15-03/22 ДБ від 18.03.2023.» Дане рішення Замовника також є безпідставним, протиправним, прийнятим з порушенням принципів закупівель визначених ст. 5 та з порушенням ст. 31 Закону так, як згідно п. 2, розділу «Формальні несуттєві помилки» розбіжність між датою зазначеною в довідці про виконання аналогічного договору 15-03/22ДБ ( файл: «Довідка виконання аналог. договорів Pdf») та датою зазначеною в копії даного договору є несуттєвою та формальною, як помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Тому твердження Замовника про порушення Скаржником вимог тендерної документації в цій частині не відповідає дійсності. Таким чином Скаржник виконав вимогу тендерної документації Замовника в повному обсязі, але його Тендерна пропозиція була неправомірно відхилена. Замовник відхиливши Пропозицію Скаржника порушив принципи не дискримінації учасників при розгляді та неупередженості при визначенні переможця. 20.06.2023 Замовник розмістив на електронній площадці повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ГУАРД-ОХОРОНА» (надалі-ПЕРЕМОЖЕЦЬ), цінова пропозиція якого є наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією в закупівлі. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА», Скаржник зазначає, що надана ним тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оприлюдненої Замовником при оголошенні закупівлі, з наступних причин. Підпунктом 2.2, пункт 2, Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників - надати документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пп. 2.1., що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 1 року до кінцевої дати подання пропозицій. Переможець в своїй тендерній пропозиції ( від 06.06.2023) надав документ, файл «Документи на персонал охорони ч.2.pdf». де на охоронників Зінченко В.О. та Лебединець В.І. надано Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника термін дійсності яких закінчився 01.06.2023 року. Відносно охоронника Ремпуль А.В. надано Медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника з терміном дійсності до 31.05.2023. Підпунктом 1.1, пункту 1, Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу - Матеріально-технічна база Учасника повинна відповідати кожному пункту Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Переможець в складі своєї тендерної пропозиції на виконання даної вимоги надав Довідку № 107 від 06.06.2023, про наявність матеріально-технічної бази, в складі файлу «Пропозиція, pdf» в якій не вказав наявність у нього пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони, що передбачено Постановою КМУ № 97. Не підтверджено наявність даного виду спецзасобів і в документі, файл «Матеріальне забезпечення + радіостанції.pdf» в якому Переможець завантажив, на підтвердження наявності в нього матеріально-технічної бази, видаткові накладі. Таким чином ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА» не надало всіх відповідних документів, що передбачені тендерною документацією Замовника, в зв’язку з чим його тендерна пропозиція повинна була бути відхилена Замовником, який в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» не виявив порушення та визнав ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА» переможцем. Виходячи з вищевикладеного, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ,- ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури/закупівлі з боку Замовника: Охоронні послуги. Послуги з охорони Башти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2 . 3. Скасувати рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 20-06/1 від 20.06.2023 про визнання ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА» переможцем та Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14-06/1 від 14.06.2023 про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна фірма «ЕЛІТ»); 4. Визнати тендерну пропозицію ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА» такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним Замовником в тендерній документації по закупівлі; 5. Зобов’язати Замовника провести процедуру закупівлі в відповідності до вимог Закону та Особливостей. Додатки: - протокол № 14-06/1 від 14.06.2023, - файл «Матеріально технічна база. Pdf», - файл «Довідка виконання аналогічних договорів. Pdf», - файл «Договір аналогічних послуг Биківня», - протокол № 20-06/1 від 20.06.2023, - тендерна документація 30.05.2023, - файл «Документи на персонал охорони ч.2.pdf», - файл «Пропозиція, pdf». . З повагою, Генеральний директор Віктор ПОЛОНЧУК «21» червня 2023 р.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.06.2023 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.07.2023 16:51
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2023 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ГУАРДОХОРОНА" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги", UA-2023-05-30-004312-a Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20 червня 2023 р. №20-06/1 скасовано
Автор: ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ", Полончук Віктор Володимирович 380634161399 040282v@gmail.com https://securityelite.com.ua