• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення містобудівної документації (генеральних планів, звітів про стратегічну екологічну оцінку (СЕО) сіл Борохів, Лище), код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування)

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Період оскарження: 30.05.2023 09:51 - 08.06.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга стосується дій Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій

Номер: 5e07040d39fc4d268e9eb5954f80a0af
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-30-001414-a.a2
Назва: Скарга стосується дій Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій
Скарга:
Скарга, що стосується дій Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Підгайцівською сільською радою (далі також – «Замовник») оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг «Розроблення містобудівної документації (генеральних планів, звітів про стратегічну екологічну оцінку (СЕО) сіл Борохів, Лище), код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування», ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-30-001414-a (далі – «Закупівля»). Скаржник виявив бажання взяти участь у Закупівлі, у зв’язку з чим подав свою пропозицію. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, тендерні пропозиції на участь у Закупівлі подали наступні Учасники: №з/п Учасник Ціна за результатом електронного аукціону (грн, з ПДВ) 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕО-ЛЕНДС" ЄДРПОУ 42856260 800 000,00 2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" ЄДРПОУ 41686750 909 313,00 За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС», Замовником відповідно до Протокольного рішення від 13.06.2023 року №56 визнано ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» та не погоджується з рішенням про намір укласти договір з переможцем. ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» вважає, що зазначенні рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне. На виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник пунктом 4 розділу 1 Додатку №1 Тендерної документації встановив вимогу щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: «Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за 2022 рік, зокрема: - баланс (звіт про фінансовий стан); - звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід)». Відповідно до статті 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», метою ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Згідно статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», фінансова звітність підписується керівником (власником) підприємства або уповноваженою особою у визначеному законодавством порядку та бухгалтером або особою, яка забезпечує ведення бухгалтерського обліку підприємства. Відповідальність за своєчасне та у повному обсязі подання та оприлюднення фінансової звітності несе уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством, або власник відповідно до законодавства та установчих документів. Фінансова звітність подається органам, до сфери управління яких належать підприємства, трудовим колективам на їх вимогу, власникам (засновникам) відповідно до установчих документів, а також згідно із законодавством - іншим органам та користувачам, зокрема органам державної статистики (пункт 2 «Порядку подання фінансової звітності», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419). Датою подання фінансової звітності для підприємства вважається день фактичної її передачі за належністю, а у разі надсилання її поштою - дата одержання адресатом звітності, зазначена на штемпелі підприємства зв'язку, що обслуговує адресата. Датою подання фінансової звітності в єдиному електронному форматі вважається дата одержання електронного повідомлення про одержання центром збору фінансової звітності такої фінансової звітності (пункт 4 «Порядку подання фінансової звітності», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419). Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком (пункт 4 «Порядку подання фінансової звітності», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419). ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» у складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності фінансової спроможності надано заповнений Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (Додаток №1.1) на якому відсутні підписи керівника (власника) та бухгалтера. Крім того, відсутня відмітка про прийняття органом до сфери управління якого належать підприємство яке визнано переможцем Закупівлі, не надано жодних підтверджуючих документів про подання та прийняття Фінансового звіту за 2022 рік, зокрема: - баланс (звіт про фінансовий стан); - звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід). Враховуючи норми чинного законодавства України що стосується складання та подання фінансової звітності, вимоги Тендерної документації, ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» не надано документально підтверджувальної інформації на відповідність кваліфікаційному критерію про наявність фінансової спроможності, що підтверджується фінансовою звітністю за 2022 рік. Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» заповнений Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» не є належним чином оформлений та поданий/прийнятий Фінансовий звіт мікропідприємства за 2022 рік, відповідно до положень Податкового кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Порядку подання фінансової звітності», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419. Разом з тим, ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» звернулося з листом від 15 червня 2023 року №62 до Головного управління статистики у Волинській області, щодо надання інформації та документів стосовно подання Фінансової звітності мікропідприємства ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» за 2022 рік (Додаток №1.2.). Додатково повідомляємо, що Скаржником через веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель подано Вимогу на рішення Замовника від 15.06.2023 №1 щодо надання аргументованої відповіді стосовного прийнятого рішення щодо визнання переможцем Закупівлі ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» (Додаток №1.3.). На дату подання Скарги, статус Вимоги «Розглядається Замовником». Враховуючи вищенаведене, прийняте Замовником рішення про визнання переможцем процедури закупівлі учасника відкритих торгів з особливостями – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕО-ЛЕНДС», ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі (Протокольне рішення від 13.06.2023 року №56) є необґрунтованими та безпідставними, суперечить умовам тендерної документації, порушує принципи здійснення публічних закупівель, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та свідчить про необ’єктивний та упереджений розгляд тендерних пропозицій учасників. Замовник визначив переможцем процедури закупівлі UA-2023-05-30-001414-a учасника, який не відповідає умовам тендерної документації. Прийняте Замовником рішення про визнання переможцем процедури закупівлі учасника відкритих торгів з особливостями – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕО-ЛЕНДС», ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі (Протокольне рішення від 13.06.2023 року №56) суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і, як наслідок, порушує законні інтереси (права) Скаржника, так як визначено переможця торгів з недотриманням вимог тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, а саме – прийнявши тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕО-ЛЕНДС», Замовник порушив законні інтереси (права) Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій всіх учасників процедури закупівлі UA-2023-05-30-001414-a. Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі учасника відкритих торгів з особливостями – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕО-ЛЕНДС», ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі (Протокольне рішення від 13.06.2023 року №56). Додатки: 1.1. Заповнений Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС», що визнаний переможцем Закупівлі. 1.2. Лист від 15.06.2023 №62 до ГУС Волинської області. 1.3. Вимога на рішення Замовника від 15.06.2023 №1.
Дата розгляду скарги: 04.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.06.2023 18:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.07.2023 13:34
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ", Тетяна Мазур +380667837224 iotp.office@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення Замовника

Номер: 9aa1ab1869d149f58a671124ee8b6c39
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-30-001414-a.c1
Назва: Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Вимога на рішення Замовника Підгайцівською сільською радою (далі також – «Замовник») оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг «Розроблення містобудівної документації (генеральних планів, звітів про стратегічну екологічну оцінку (СЕО) сіл Борохів, Лище), код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування», ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-30-001414-a (далі – «Закупівля»). ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» виявив бажання взяти участь у Закупівлі, у зв’язку з чим подав свою пропозицію. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, тендерні пропозиції на участь у Закупівлі подали наступні Учасники: №з/п Учасник Ціна за результатом електронного аукціону (грн, з ПДВ) 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕО-ЛЕНДС" ЄДРПОУ 42856260 (далі – Учасник 1) 800 000,00 2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" ЄДРПОУ 41686750 (далі – Учасник 2) 909 313,00 За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника 1, Замовником відповідно до Протокольного рішення від 13.06.2023 року №56 визнано ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Учасник 2 не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» та не погоджується з рішенням про намір укласти договір з переможцем. ТОВ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" вважає, що зазначенні рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне. На виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник пунктом 4 розділу 1 Додатку №1 Тендерної документації встановив вимогу щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: «Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за 2022 рік, зокрема: - баланс (звіт про фінансовий стан); - звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід)». Відповідно до статті 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», метою ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Згідно статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», фінансова звітність підписується керівником (власником) підприємства або уповноваженою особою у визначеному законодавством порядку та бухгалтером або особою, яка забезпечує ведення бухгалтерського обліку підприємства. Відповідальність за своєчасне та у повному обсязі подання та оприлюднення фінансової звітності несе уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством, або власник відповідно до законодавства та установчих документів. Фінансова звітність подається органам, до сфери управління яких належать підприємства, трудовим колективам на їх вимогу, власникам (засновникам) відповідно до установчих документів, а також згідно із законодавством - іншим органам та користувачам, зокрема органам державної статистики (пункт 2 «Порядку подання фінансової звітності», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419). Датою подання фінансової звітності для підприємства вважається день фактичної її передачі за належністю, а у разі надсилання її поштою - дата одержання адресатом звітності, зазначена на штемпелі підприємства зв'язку, що обслуговує адресата. Датою подання фінансової звітності в єдиному електронному форматі вважається дата одержання електронного повідомлення про одержання центром збору фінансової звітності такої фінансової звітності (пункт 4 «Порядку подання фінансової звітності», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419). Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком (пункт 4 «Порядку подання фінансової звітності», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419). ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» у складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності фінансової спроможності надано заповнений Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (Додаток №1) на якому відсутні підписи керівника (власника) та бухгалтера. Крім того, відсутня відмітка про прийняття органом до сфери управління якого належать підприємство яке визнано переможцем Закупівлі, не надано жодних підтверджуючих документів про подання та прийняття Фінансового звіту за 2022 рік, зокрема: - баланс (звіт про фінансовий стан); - звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід). Враховуючи норми чинного законодавства України що стосується складання та подання фінансової звітності, вимоги Тендерної документації, ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» не надано документально підтверджувальної інформації на відповідність кваліфікаційному критерію про наявність фінансової спроможності, що підтверджується фінансовою звітністю за 2022 рік. Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» заповнений Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» не є належним чином оформлений та поданий/прийнятий Фінансовий звіт мікропідприємства за 2022 рік, відповідно до положень Податкового кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Порядку подання фінансової звітності», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419. Враховуючи вищенаведене, ПРОСИМО: - надати аргументовану відповідь стосовного прийнятого рішення щодо визнання переможцем Закупівлі ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС». Додатки: Додаток №1. Заповнений Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС», що визнаний переможцем Закупівлі.
Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику – ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ». На вашу вимогу в рамках конкурентної процедури закупівлі UA-2023-05-30-001414-a, повідомляємо наступне. Пунктом 4 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію – наявності фінансової спроможності, зокрема: «4.1. Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за 2022 рік, зокрема: - баланс (звіт про фінансовий стан); - звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід)». Разом з тим, Замовник не встановлював вимогу щодо надання документів, які підтверджують подання та/або прийняття уповноваженим органом фінансової звітності. Також, Замовник не зобов’язаний встановлювати та перевіряти факт подання відповідної фінансової звітності учасниками закупівель. Підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зобов’язані подавати річну фінансову звітність, можуть її подати уповноваженим органам в електронному форматі (без фізичного підпису уповноваженої особи). Відповідно, зазначений сформований документ може надаватись учасниками на підтвердження наявності фінансової спроможності. ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» у складі тендерної пропозиції надало файл «17. Фін. звітність 070080042856260S011100610000002122022.pdf». Відповідний файл містить фінансову звітність мікропідприємства, зокрема інформацію про баланс на 31.12.2022 та звіт про фінансові результати. Відтак, Учасником ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» дотримано вимоги тендерної документації пунктом 4 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису й базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. В п.12 ст. 1 вказаного вище Закону, наведено визначення електронного підпису — це електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. В даному випадку, уповноваженою особою учасника ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» накладено електронний підпис на всі документи, подані у складі тендерної пропозиції. Дана ситуація описана в пункті 6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, що відносить її до формальних помилок, які не можуть впливати на рішення про визначення Переможця відкритих торгів. Крім того, до платників податків у випадку неподання або несвоєчасного подання фінансової звітності передбачено адміністративну відповідальність. Згідно зі ст. 164 прим. 2 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х зі змінами та доповненнями (далі – КУпАП) внесення неправдивих даних до фінансової звітності, неподання фінансової звітності тягнуть за собою накладення штрафу від восьми до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне з зазначених порушень, тягнуть за собою накладення штрафу від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Положеннями ст. 234 прим.1 КУпАП встановлено, що органи державного фінансового контролю розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням законодавства з фінансових питань ст. 164 прим. 2 КУпАП. Органи державного фінансового контролю мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення на підставі ст. 164 прим. 2 КУпАП у випадках неподання або несвоєчасного подання фінансової звітності. Згідно з даними Єдиного державного реєстру судових рішень, жодним із судів різних інстанцій за місцем обслуговування Учасника, як платника податків, протягом 2021-2023р.р. не розглядалися протоколи про притягнення до адміністративної відповідальності посадових осіб ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» за ст. 164 прим. 2 КУпАП, що свідчить про своєчасне подання фінансової звітності учасником. Одночасно повідомляю, що статті Закону України «Про публічні закупівлі» та пункти Особливостей регламентують вичерпні випадки відхилення тендерних пропозицій. При цьому, відповідно до частини третьої ст.31 Закону та п.46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Згідно частини четвертої статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. В рамках конкурентної процедури закупівлі UA-2023-05-30-001414-a, тендерна пропозиція ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» не розглядалась та не відхилялась. Оскільки остання, за результатом оцінки електронною системою закупівель, є найбільш економічно не вигідною за ціновим критерієм (до слова, єдиним критерієм оцінки конкурентної процедури закупівлі UA-2023-05-30-001414-a Замовником було визначену ціну (питома вага критерію – 100%). Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» не є правомочним суб’єктом звернення щодо висування вимог в порядку статті 31 (ч.3) Закону та п.46 Особливостей, статті 33 (ч.4) Закону. Можливість подання учасниками та порядок (необхідність) розгляду замовником вимог щодо скасування прийнятого рішення про визначення переможця процедури закупівлі (перекваліфікація), після оцінки та розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, Законом не передбачені.
Статус вимоги: Відхилено