• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії

Закупівля у тому числі для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури

Завершена

30 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 304.20 UAH
Період оскарження: 29.05.2023 21:18 - 12.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

На рішення уповноваженої особи з тендерних закупівель Офісу Генерального прокурора Стосовно рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРМО» у процедурі закупівлі за предметом: ДК 021:2015-71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії).

Номер: 45b3ce8f01d04158a5ca44de184e6d31
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-29-013850-a.b1
Назва: На рішення уповноваженої особи з тендерних закупівель Офісу Генерального прокурора Стосовно рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРМО» у процедурі закупівлі за предметом: ДК 021:2015-71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії).
Вимога:
На рішення уповноваженої особи з тендерних закупівель Офісу Генерального прокурора Стосовно рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРМО» у процедурі закупівлі за предметом: ДК 021:2015-71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії). 1. У відповідності до п. 1 Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У складі тендерної документації Учасника, визнаного Переможцем, відсутнє документальне пітвердження наявності матеріально-технічної бази, зокрема, приміщень (власних чи орендованих), де розташована обладнана технічна база або інші приміщення з умовами, які відповідають вимогам зберігання засобів комерційного обліку, придатні для накопичення після проведення демонтажу, перед проведенням повірки та після проведення повірки перед монтажем приладів на місце експлуатації. Також документально не підтверджено наявність лабораторії або іншого приміщення з відповідними умовами, де буде виконуватися заміна елементів автономного живлення теплообчислювачів теплолічильників. Таким чином, Учасник, визнаний Переможцем, не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Технічними вимогами Додатку 2 тендерної документації процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015-71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії). 2. . У відповідності до п. 2 Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі кваліфікованих працівників (штатних працівників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пройшли спеціалізоване навчання з отримання посвідчення), що будуть залучені до безпосереднього виконання договору, Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: 1) документи підтверджуючі трудові відносини, зокрема копії наказів про призначення на роботу / цивільно-правових договорів (у повному обсязі) / трудових договорів, тощо. У складі тендерної документації Учасника, визнаного Переможцем, надано інформацію, що до безпосереднього виконання договору буде залучений лише один працівник, а саме: директор. Тобто, директор самотужки буде надавати повний перелік послуг у відповідності до ТЗ Замовника, а саме : 1) демонтаж теплових лічильників за вищезазначеними адресами; 2) заміну елементів автономного живлення теплообчислювачів на нові з гарантією на 4 роки роботи; 3) повірку теплових лічильників з наданням замовнику свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки; 4) монтаж повірених лічильників; 5) пусконалогоджувальні роботи та здача представникам КП “Київтеплоенерго” з їх опломбуванням; 6) отримання у КП «Київтеплоенерго» актів про готовність вузлів комерційного обліку до опалювального сезону 23/24 та передання їх замовнику. У складі тендерної документації Учасника, визнаного Переможцем, надані посвідчення слюсаря-сантехніка Глущенка Сергія Григоровича, але не виконана вимога Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, підтверджуючих трудові відносини з Глущенко С.Г., зокрема копії наказів про призначення на роботу / цивільно-правових договорів (у повному обсязі) / трудових договорів, тощо. Таким чином, Учасник, визнаний Переможцем, не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно з Технічними вимогами Додатку 2 тендерної документації процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015-71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії). 3. У відповідності до п.5 ст.17 Закону України « Про метрологію та метрологічну діяльність» повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, проводиться: науковими метрологічними центрами, які мають міжнародно визнані калібрувальні та вимірювальні можливості за відповідними видами та підвидами вимірювань, та/або із застосуванням національних еталонів; науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки відповідних засобів. У складі тендерної документації Учасника, визнаного Переможцем, відсутнє Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, яке засвідчує, що Учасник, визнаний Переможцем, відповідає критеріям уповноваження та має право на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. Також відсутня Галузь уповноваження з переліком найменувань категорій (груп) засобів вимірювальної техніки та їх метрологічних характеристик, що підтверджує право на проведення повірки обладнання згідно технічних вимог тендерної документації Замовника. У складі тендерної документації Учасника, визнаного Переможцем, також відсутній Договір з Уповноваженою організацією на проведення повірки приладів обліку споживання теплової енергії. Натомість, у Довідці ТОВ «ТАРМО» про наявність-матеріально-технічної бази, є інформація, що надання послуг з повірки, калібрування, ремонту та налагодження лічильників буде виконуватися ТОВ «НВП «Центр енергообліку», але ні договору з цим підприємством, ні листа, щодо згоди ТОВ «НВП «Центр енергообліку» на виконання зазначених робіт, Учасник не надав. Також не було надано документального підтвердження права ТОВ «НВП «Центр енергообліку» на проведення повірки, калібрування, ремонту та налагодження теплолічильників, а саме: Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки ЗВТ, Сертифікати на калібрування еталонного обладнання на якому буде виконуватися калібрування та/ або повірка, тощо. Таким чином, Учасник, визнаний Переможцем, немає документального підтвердження можливості та права виконати технічні вимоги процедури закупівлі щодо повірки теплових лічильників з наданням замовнику свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. І, як наслідок, не відповідає кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015-71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії). З урахуванням вище викладеного, Учасник, визнаний Переможцем, не відповідає вимогам процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015-71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Під час розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції у Закупівлі було прийнято рішення про визначення переможцем учасника - ТОВ «ТАРМО» та про намір укласти договір про закупівлю на підставі частини 15 статті 29 Закону та пункту 49 Особливостей. Учасник - ТОВ «ЛИКС-СЕРВІС» звернувся з вимогою через електронну систему закупівель від 22.06.23 (21:13) за ідентифікатором: UA-2023-05-29-013850-a.b1 стосовно розгляду вказаної вимоги в частині, зокрема «На рішення уповноваженої особи з тендерних закупівель Офісу Генерального прокурора Стосовно рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРМО» у процедурі закупівлі за предметом: ДК 021:2015-71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії)», а також із твердженням, що «Учасник, визнаний Переможцем, не відповідає вимогам процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015-71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії») (див. останній абзац Вимоги). Абзацом другим пункту 46 Особливостей, встановлено, зокрема що: «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.». Виходячи зі змісту зазначеного пункту та положень Особливостей пропозиція ТОВ «ЛИКС-СЕРВІС» - не розглядалась та не була відхилена, тому дана вимога не відповідає встановленим Особливостями нормам. Разом з тим принагідно повідомляємо таке. Стосовно питання першого учасника ТОВ «ЛИКС-СЕРВІС», зокрема: «1. У відповідності до п. 1 Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У складі тендерної документації Учасника, визнаного Переможцем, відсутнє документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази, зокрема, приміщень (власних чи орендованих), де розташована обладнана технічна база або інші приміщення з умовами, які відповідають вимогам зберігання засобів комерційного обліку, придатні для накопичення після проведення демонтажу, перед проведенням повірки та після проведення повірки перед монтажем приладів на місце експлуатації. Також документально не підтверджено наявність лабораторії або іншого приміщення з відповідними умовами, де буде виконуватися заміна елементів автономного живлення теплообчислювачів теплолічильників. Таким чином, Учасник, визнаний Переможцем, не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Технічними вимогами Додатку 2 тендерної документації процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015-71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії).», та повідомляється наступне. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості). Терміни вживаються у значеннях, наведених в Законі та Особливостях. Пунктом 28 Особливостей, серед іншого встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, а також що у тендерній документації, серед іншої інформації повинна міститися інформація про один, або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Разом з цим варто зазначити, що абзацом першим частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, зокрема замовник установлює один, або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 48 Особливостей, під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону, про що зазначається у Додатку 2 цієї тендерної документації. У разі закупівлі послуг, або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Окрім вищевказаного також передбачено, зокрема що «У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей.». Так, учасником ТОВ «ТАРМО» була надана довідка в довільній формі (див. файл «Матеріально_технічна база.pdf», що розміщений в електронній системі Уповноваженого органу) за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника, а також з накладенням КЕП, в якій була зазначена інформація про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, технологій, приладів та пристроїв необхідних для надання послуг, що є предметом договору із зазначенням переліку цього обладнання та складових матеріально-технічної бази (власних та орендованих), водночас в разі відсутності власних технічних засобів необхідно було надати підтверджуючі документи оренди таких засобів (договір оренди тощо). За наслідок розгляду документів учасника ТОВ «ТАРМО», замовником було встановлено невідповідність та надано відповідну вимогу (див. вимогу від 19.06.23, 17:15, що розміщена в електронній системі Уповноваженого органу), зокрема щодо автотранспортного засобу для транспортування приладів теплової енергії (легкового автомобіля KIA SPORTAGE), який значився в відповідній довідці як орендований. Учасником ТОВ «ТАРМО» було усунено невідповідні, зокрема надано нотаріально завірений договір найму транспортного засобу від 20.09.2021 № 1959, дійсний до 20.09.2023 з урахуванням статей 220 та 799 Цивільного кодексу України. Варто зазначити, що іншого орендованого учасником обладнання та матеріально-технічної бази, технологій, приладів та пристроїв необхідного для надання відповідних послуг у довідці про наявність матеріально-технічної бази (обладнання, інструментів, тощо) та обладнання для формування друку звітів не значилось. Разом з тим учасником ТОВ «ТАРМО» у вищевказаному документів, окремим абзацом під таблицею з переліком відповідного обладнання та механізмів, було проінформовано замовника про те, що повірка, калібровка, ремонт та налагодження лічильників буде виконуватись учасником ТОВ «ТАРМО» на спеціалізованому обладнанні ТОВ «Центру енергообліку», за адресою: м. Київ, вул. Залізнечне шосе, 2-А, що не заборонено тендерною документацією замовника. Крім того була надана інформація, яка міститься в тому ж файлі (див. файл «Матеріально_технічна база.pdf», що розміщений в електронній системі Уповноваженого органу), зокрема довідка про наявність засобів зв’язку з тепло обчислювачами та програмами для зв’язку з тепло обчислювачами різних виробників. Також учасником ТОВ «ТАРМО» була надана довідка про не залучення суб’єктів господарювання як суб’єктів / співвиконавці в обсязі щодо кожного не менш ніж 20 відсотків (див. файл «Довідка подрядчик.PDF», що розміщений в електронній системі Уповноваженого органу). Стосовно питання другого учасника ТОВ «ЛИКС-СЕРВІС», зокрема «2. У відповідності до п. 2 Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі кваліфікованих працівників (штатних працівників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пройшли спеціалізоване навчання з отримання посвідчення), що будуть залучені до безпосереднього виконання договору, Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: 1) документи підтверджуючі трудові відносини, зокрема копії наказів про призначення на роботу / цивільно-правових договорів (у повному обсязі) / трудових договорів, тощо. У складі тендерної документації Учасника, визнаного Переможцем, надано інформацію, що до безпосереднього виконання договору буде залучений лише один працівник, а саме: директор. Тобто, директор самотужки буде надавати повний перелік послуг у відповідності до ТЗ Замовника, а саме : 1) демонтаж теплових лічильників за вищезазначеними адресами; 2) заміну елементів автономного живлення теплообчислювачів на нові з гарантією на 4 роки роботи; 3) повірку теплових лічильників з наданням замовнику свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки; 4) монтаж повірених лічильників; 5) пусконалогоджувальні роботи та здача представникам КП “Київтеплоенерго” з їх опломбуванням; 6) отримання у КП «Київтеплоенерго» актів про готовність вузлів комерційного обліку до опалювального сезону 23/24 та передання їх замовнику. У складі тендерної документації Учасника, визнаного Переможцем, надані посвідчення слюсаря-сантехніка Глущенка Сергія Григоровича, але не виконана вимога Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, підтверджуючих трудові відносини з Глущенко С.Г., зокрема копії наказів про призначення на роботу / цивільно-правових договорів (у повному обсязі) / трудових договорів, тощо. Таким чином, Учасник, визнаний Переможцем, не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно з Технічними вимогами Додатку 2 тендерної документації процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015-71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії).», та повідомляється наступне. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, серед іншого встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (за можливості у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагається замовником у цій тендерній документації, зокрема інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника установленим кваліфікаційним критеріям, – згідно із додатком 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати, зокрема: «Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності) з інформацією про наявність в Учасника закупівлі кваліфікованих працівників (штатних працівників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пройшли спеціалізоване навчання з отримання посвідчення), що будуть залучені до безпосереднього виконання договору, із зазначенням наступної інформації: ПІБ; посада; кваліфікація/спеціалізація/тощо; стаж роботи. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: 1) документи підтверджуючі трудові відносини, зокрема копії наказів про призначення на роботу / цивільно-правових договорів (у повному обсязі) / трудових договорів, тощо; 2) скан-копії діючих посвідчень (дозволів) на кожного з працівників, зазначених у вищевказаній довідці (що безпосередньо залучатимуться до надання послуг) проходження ними відповідного спеціалізованого навчання / діючих сертифікатів / посвідчень про перевірку знань з охорони праці / електробезпеки тощо.» Так, учасником ТОВ «ТАРМО» була подана відповідна довідка (див. файл «Довідка працівники.pdf», що розміщений в електронній системі Уповноваженого органу) із зазначенням одного працівника, який буде залучений до виконання відповідного договору, директора – Левчука Є.А., із підтвердженням документальним трудових відносин, а також з наданням скан-копій діючого посвідчення (дозволу) з правил технічного експлуатації теплових установ і мереж, правил користування тепловою енергією, правил теплового господарства до опалювального сезону (ПТЕУ, ПКТЕ, ППТГ, до ОП) від 08.07.2021 № 7-Т-22, а також щодо перевірки знань з охорони праці, електробезпеки… (див. файли: «Посвідчення Лев, Г
Статус вимоги: Не задоволено