-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Цифровий дуплікатор
Торги не відбулися
264 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 320.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 320.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2018 16:18 - 24.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо перегляд рішення
Номер:
250a54c43ce549c8bca74b256eb23016
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-12-001717-a.c1
Назва:
Вимагаємо перегляд рішення
Вимога:
Звертаємо увагу, що визначаючи переможцем ТДВ «Інженерно-будівельна фірма «ЛДС» Замовником було порушено основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» в частині розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів. Зокрема пропозиція ТДВ «ІБФ «ЛДС», не відповідає ряду вимог тендерної документації, а саме:
1. відповідно до Розділу 1 п. 1. Додатку 1 до Тендерної документації конкурсних торгів – Досвід виконання аналогічного договору, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати підтверджувальні документи, так згідно п.п. 1.1. розділу, для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати сканований договір про постачання Фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (Цифровий дуплікатор) АЛЕ Надана сканована копія договору свідчить про те, що ТДВ «ІБФ «ЛДС» не має досвіду виконання договору з поставки (продажу) Фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (Цифровий дуплікатор), оскільки зі замісту Додатку до Специфікації Договору №86/11.2017 від 07.11.2017 і товарів зазначених у витратній накладній №L-00002693 від 17.112017 очевидно, що предметом договору є поставка іншого обладнання для офсетного друку, а не Цифрового дуплікатора.
2. відповідно до Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації учасники торгів повинні надати Копію листа від офіційного дистриб’ютора товару в Україні (досвід дистрибуції вказаного товару не менше 5-ти років), що підтверджує право учасника розповсюджувати товар на території України із зазначенням інформації про номер оголошення про закупівлю, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу
АЛЕ надані ТДВ «ІБФ «ЛДС» копії сканованих листів не надають підтвердження, що «ЛДС» є офіційним партнером з продажу Ricoh в Україні не менше 5-ти років. Так, лист, що виданий імпортером ТОВ «МУК-Дістрібьюшн» лише зазначає, що ТДВ «ІБФ «ЛДС» є офіційним партнером з продажів та має право розповсюджувати товар під торговою маркою Ricoh на території України без підтвердження досвіду розповсюдження ТДВ «ІБФ «ЛДС» вказаного товару не менше 5-ти років.
Зазначене вище свідчить, що Учасник ТДВ «ІБФ «ЛДС» значною мірою відступив від вимог тендерної документації, а Замовник не прийняв до уваги такі порушення, та акцептував пропозицію, визначивши їх Переможцем. Відхиляючи пропозицію трьох учасників на підставі ніби то відсутності певних документів, Замовник акцептує пропозицію іншого Учасника, з меншою економічною вигодою, який не надав аналогічних документів.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», основними принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна. У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критериіїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків.
Вимагаємо перегляд рішення щодо результатів редукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2018 15:53
Вирішення:
Розглянуто та враховано
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо перегляд рішення
Номер:
8226c62702df4a4ab36483bf87f8daa1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-12-001717-a.a2
Назва:
Вимагаємо перегляд рішення
Вимога:
Просимо переглянути рішення по тендерній закупівлі № UA-2018-02-12-001717-a
Згідно протоколу № 18 від 05.03.2018р. про рішення відмови ТОВ "Надійний Компаньйон" повідомляємо , що предмет закупівлі, а саме, цифровий дуплікатор за кодом ДК 021:2015-30120000-6 не входить до переліку продукції який потребує обов’язкової сертифікації згідно НАКАЗУ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ від 01 лютого 2005 року "Про затвердження переліку продукції, що підлягає обовязковій сертифікації та стандартизації в УКРАЇНИ».
ПОВІДОМЛЯЄМО, що довідка нами була надана .
Сертифікати виробника, копії листа від офіційного дистриб’ютора продукції в Україні, яким засвідчує, що компанія ТОВ «Надійний Компаньйон» є авторизованим партнером з продажу та сервісним центром продукції Ricoh, були надані.
Також просимо звернути увагу на Розділ 1 п. 1. Додатку 1 до Тендерної документації конкурсних торгів – Досвід виконання аналогічного договору, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати підтверджувальні документи, так згідно п.п. 1.1. розділу, для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати сканований договір про постачання Фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (Цифровий дуплікатор)"досвід виконання аналогічного договору" ТДВ «ІБФ «ЛДС», не відповідає вимогам тендерної документації ( в сканованій копії договору та специфікації зазначено інше поліграфічне обладнання, яке не має ніякого відношення до Цифрового дуплікатора).
Просимо переглянути пропозиції визнаного преможця " ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЛДС"" і пропозицію ТОВ "Надійний Компаньйон", в яких був запропонований один і той самий товар Цифровий дуплікатор Ricoh Priport DD4450 з різницею в ціні 18000 гривень ( вісімнадцять тисяч гривень).
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», основними принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна. У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критериіїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків. Вимагаємо перегляд рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- 180223 НАДІЙНИЙ КОМПАНЬЙОН про необов'язкову сертифікацію.pdf 06.03.2018 18:01
- Сертифікат Sale 2018.pdf 06.03.2018 18:03
- Сертифікат Service 2018.pdf 06.03.2018 18:03
Дата подачі:
06.03.2018 18:04
Вирішення:
Розглянуто та враховано
Статус вимоги:
Задоволено