• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

235 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 352.00 UAH
Період оскарження: 29.05.2023 12:46 - 30.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ №197 від 20 липня 2023 року

Номер: 1733f7b3e1a24028a581c080f574bd79
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-29-005772-a.a8
Назва: СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ №197 від 20 липня 2023 року
Скарга:
Замовником торгів 29 травня 2023 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі Послуги з поводження з небезпечними відходами (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-29-005772-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції. 04.07.2023 Товариством було отримано повідомлення про аномально низьку ціну. На що було завантажено обгрунтування аномально низької ціни Учасником у відповідний строк. Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №197 від 20 липня 2023 року). 1) 11.02.2015 року Кабінетом Міністрів України була затверджена Постанова № 103, відповідно до якої було затверджено Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті. Частиною 4 пунктом 5 було затверджено наступне: Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань здійснює ліцензування господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним, залізничним, морським та річковим транспортом. Саме Укртрансбезпека є органом, який дозволяє суб’єктам господарювання перевозити небезпечний вантаж. Відповідно до п.24 ч.1 ст.7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів внутрішнім водним, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом та відповідно до Постанови КМУ №1168 від 09.12.2015р. надання Ліцензії на перевезення небезпечних вантажів є компетенція Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки). Про що, Учасник надав у складі Пропозиції Витяг Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних вантажів, виданий ТОВ «А-ЕНЕРГО». Міністерство екології та природних ресурсів (наразі-Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України) не має законодавчого права видавати дозволи та Ліцензії саме на перевезення небезпечних вантажів. Тож, Учасник має законне право на перевезення небезпечних вантажів. 2) Замовник зазначив, що у Учасника начебто протермінований висновок Державної екологічної експертизи. Але, хочемо зауважити, що ЗУ «Про екологічну експертизу» втратив наразі чинність. Але, відповідно до нього, раніше Позитивний висновок державної екологічної експертизи є дійсним протягом трьох років від дня його видачі. Якщо за цей час не розпочато реалізацію рішення щодо об'єкта державної екологічної експертизи, то він підлягає новій державній екологічній експертизі. Висновки державної екологічної експертизи є обов`язковими для виконання. Приймаючи рішення щодо подальшої реалізації об`єктів екологічної експертизи, висновки державної екологічної експертизи враховуються нарівні з іншими видами державних експертиз. Здійснення державної екологічної експертизи є обов`язковим для видів діяльності та об`єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку. Перелік видів діяльності та об`єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, встановлюється Кабінетом Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, і центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я. В той же час, як випливає з положень статті 39 Закону №45/95-ВР висновки державної екологічної експертизи повинні містити оцінку екологічної допустимості і можливості прийняття рішень щодо об`єкта екологічної експертизи та враховувати соціально-економічні наслідки. Позитивні висновки державної екологічної експертизи після затвердження їх центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища, є підставою для відкриття фінансування проектів і програм чи діяльності. Реалізація проектів і програм чи діяльності без позитивних висновків державної екологічної експертизи забороняється. Своєю чергою, відповідно до пунктів 4, 9, 11 Переліку №808 до видів діяльності та об`єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку віднесено, окрім іншого: - Поводження з відходами: небезпечними (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження). При цьому, мета і завдання державної екологічної експертизи, висновки якої є обов`язковими до виконання, полягають у аналізі та оцінці об`єктів, реалізація і дія яких може негативно впливати або впливає на стан навколишнього природного середовища, а також визначенні екологічної безпеки господарської та іншої діяльності, яка може нині або в майбутньому прямо або посередньо негативно вплинути на стан навколишнього природного середовища. Лише позитивні висновки державної екологічної експертизи, затверджені у встановленому законом порядку, є підставою для відкриття фінансування проектів і програм чи діяльності, реалізація яких, без надання такого висновку, забороняється. введення в дію підприємств, споруд та інших об`єктів, на яких не забезпечено в повному обсязі додержання всіх екологічних вимог, однією з яких є забезпечення екологічної безпеки людей, в тому числі, при удосконаленні існуючих технологічних процесів та устаткування, а також в процесі експлуатації цих об`єктів. 24.04.2018р. ТОВ «А-ЕНЕРГО» розпочало реалізацію рішення щодо об'єкта державної екологічної експертизи шляхом отримання безстрокової Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами № 132 та, безпосередньо провадження та ведення господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами ( з 2018 року по сьогодні). 3) Замовником вимагалось наступне: «Сертифікат відповідності на паковання (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації». Відповідно до ст.8 ЗУ «Про стандартизацію» Суб'єктами стандартизації є в тому числі підприємства, установи та організації, що здійснюють стандартизацію. Тобто, сертифікат відповідності можуть цілком законно видавати не тільки державні органи, а й приватні організації. Сертифікація проводиться органами з сертифікації, які акредитовані Національним Агентством з Акредитації України (НААУ) і підтвердили власну технічну компетентність на відповідність європейським нормам та міжнародним стандартам ISO/IEC 17065, ISO/IEC 17021-1. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний розглянути документи, надані Учасником у Тендерній Пропозиції. Учасник надав у складі Пропозиції Сертифікат відповідності №UA.276.165.01-23. Цей сертифікат виданий приватним суб’єктом господарювання ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА»(код ЄДРПОУ 38944695, юр.адреса - 69006, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Північне Шосе, будинок 3), який є Акредитованим органом з сертифікації. Оскільки сертифікація продукції є добровільною ініціативою, суб’єкт господарювання може за власним бажанням обирати суб’єкта стандартизації. Сертифікат був завантажений повторно при наданні Замовником 24 години для Учасника. Товариство не може погодитись з рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав. Наголосимо, що Замовник перевищив свої повноваження, та не притримується Чинного Законоадвства у сфері Публічних Закупівель. Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 2. максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності. Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2023-05-29-005772-a) 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення викладене протоколом №197 від 20 липня 2023 року. Додатки: 1. Протокол №197 від 20 липня 2023 року. 2. Наказ про видачу Ліцензії Товариству. 3. Витяг Укртрансбезпеки. 4. Висновок Державної екологічної експертизи. 5. Сертифікат відповідності від Акредитованого органу сертифікації. 20.07.2023р.
Дата розгляду скарги: 02.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.07.2023 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.08.2023 10:07
Дата виконання рішення Замовником: 22.08.2023 15:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: лікувальний заклад скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО"
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Михайло Жестков +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 2c6c02c00ac94a28bf51be9a00573400
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-29-005772-a.b7
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ №197 від 20 липня 2023 року Замовником торгів 29 травня 2023 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі Послуги з поводження з небезпечними відходами (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-29-005772-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції. 04.07.2023 Товариством було отримано повідомлення про аномально низьку ціну. На що було завантажено обгрунтування аномально низької ціни Учасником у відповідний строк. Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №197 від 20 липня 2023 року). 1) Відповідно до п.24 ч.1 ст.7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів внутрішнім водним, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом та відповідно до Постанови КМУ №1168 від 09.12.2015р. надання Ліцензії на перевезення небезпечних вантажів є компетенція Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки). Про що, Учасник надав у складі Пропозиції Витяг Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних вантажів, виданий ТОВ «А-ЕНЕРГО». Тож, Учасник має право на перевезення небезпечних вантажів. 2) Замовник зазначив, що у Учасника начебто протермінований висновок Державної екологічної експертизи. Але, хочемо зауважити, що ЗУ «Про екологічну експертизу» втратив наразі чинність. Але, відповідно до нього, раніше Позитивний висновок державної екологічної експертизи є дійсним протягом трьох років від дня його видачі. Якщо за цей час не розпочато реалізацію рішення щодо об'єкта державної екологічної експертизи, то він підлягає новій державній екологічній експертизі. Оскільки, ТОВ «А-ЕНЕРГО» розпочало реалізацію рішення щодо об'єкта державної екологічної експертизи, то ТОВ «А-ЕНЕРГО» не має отримувати новий висновок Державної екологічної експертизи. Про що, навіть є примітка в кінці документа, наданого ТОВ «А-ЕНЕРГО» у складі пропозиції. Відповідно до ЗУ «Про екологічну експертизу» рішення щодо подальшої реалізації (використання, застосування, експлуатації тощо), яким є отриманий Наказ про видачу Ліцензії на поводження з небезпечними відходами. 3) Замовником вимагалось наступне: «Сертифікат відповідності на паковання (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації». Учасник надав у складі Пропозиції Сертифікат відповідності №UA.276.165.01-23. Цей сертифікат виданий УКРЕКСПЕРТИЗОЮ, який є Акредитованим органом з сертифікації. Сертифікат був завантажений повторно при наданні Замовником 24 години для Учасника. Товариство не може погодитись з рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав. Наголосимо, що Замовник перевищив свої повноваження, та не притримується Чинного Законоадвства у сфері Публічних Закупівель. Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 2. максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності. Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2023-05-29-005772-a) 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення викладене протоколом №197 від 20 липня 2023 року. Додатки: 1. Протокол №197 від 20 липня 2023 року. 2. Наказ про видачу Ліцензії Товариству. 3. Витяг Укртрансбезпеки. 4. Висновок Державної екологічної експертизи. 5. Сертифікат відповідності від Акредитованого органу сертифікації. 20.07.2023р.
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 26.07.2023 00:03
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Михайло Жестков +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент

Номер: 58725587d4044cfea11aaba5994813c5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-29-005772-a.a6
Назва: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент
Вимога:
Здається таке враження, що Замовник прописує вимоги за власним бажанням, а не відповідно до чинного Законодавства. Відповідно до ЗУ "Про відходи" отримувачем Ліцензії на поводження із небезпечними відходами не вимагається висновок СЕС на технологічний регламент. На якій підставі, Замовник, який не є контролюючим органом, вимагає від Учасника висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент, у той час, коли він не є обов'язковим для суб'єкта господарювання? Вимагаємо видалити вимогу, яка обмежує коло Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до: 1. Частини 1 статті 23 ЗУ Про публічні закупівлі: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). 2. Абзаців 1 і 2 частини 5 статті 23 ЗУ Про публічні закупівлі надає розяснення всім учасникам публічних торгів: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. 3. Частини 1 статті 24 ЗУ Про публічні закупівлі вказує на надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї: Фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. 4. Пункту 11 Організаційних вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами Ліцензіат здійснює операції у сфері поводження з небезпечними відходами за умови наявності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на об’єкт поводження з небезпечними відходами. Отже, Замовник зобов"язаний вимагати у Ліцензіата (або суб'єкта господарювання, як було описано у вимозі) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи! Замовник не є контролюючим органом, але згідно вище вказаних закону України та постанови КМУ має право вимагати інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2023 18:04
Скарга
Виконана замовником

Оскарження умов тендерної документації

Номер: fbb5d742bfc3490a9e3cc6a953dd283d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-29-005772-a.c5
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» (далі- Замовник) було оголошено Відкриті торги з особливостями за предметом Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено 29.05.2023 р. В опублікований Замовником тендерній документації наявні вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси нашого підприємства, як потенційного учасника цієї закупівлі. Ми як потенційні Учасники даної процедури закупівлі не погоджуємось із значеними дискримінаційними, необґрунтованими та незаконними вимогам, та вважаємо їх протиправними на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до Додаток 1 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.  У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг.  Дана вимога обмежує коло потенційних учасників закупівлі та ефективно не економічно так як максимальна вага 3500 кг. Автомобілів- це мінівени/фургони. Можливо прописувати в тендерній документації, що завантажування проводиться безпосередньо Виконавцем у зв’язку із важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів. Дана вимога тільки для певного коло учасників які мають такий транспортний засіб. 2. Відповідно до Додаток 1 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.  Сертифікат про проходження навчального курсу програми з профілактики та контроля інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19, отриманий штатним працівником  Слід повідомити, що 5 травня 2023 р. Всесвітня організація охорони здоров’я скасувала статус пандемії COVID-19.. Жодним НПА не прописується наявність у компаній з утилізації саме такого сертифіката з такою назвою. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі": - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22). 3. Відповідно до Додаток 1 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.  НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті  НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок  НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями  НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском. Згідно п. 4.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та п. 8 і 13 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженими Наказом Державного Комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 р., роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі відносяться до робіт з підвищеною небезпекою. Тому для обслуговування даного обладнання допускаються працівники які пройшли спеціальне навчання та мають допуск до роботи з даним обладнанням. Жодним НПА не вказано, що у ліцензіата повинно бути саме такі начання які вимагається Замовником. Відповідно до п. 9 ПКМУ від 13.06.2016 р. Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни). 4. Відповідно до Додаток 1 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.  Залучення третіх осіб до виконання послуг з утилізації небезпечних медичних відходів забороняється. - Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які не планують залучати субпідрядні організації для надання послуг. Законом України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) передбачено, що учасник процедури закупівлі може залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 % відсотків від вартості Договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або Послуг. Пунтк 18 частини 2 статті 22 Закону зобов’язує замовника встановити вимогу у тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання , якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Згідно абз. 2 частини 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Отже, заборонивши залучення субпідрядника, замовник суттєво знижує конкуренцію та дискримінує учасників, які планують залучення таких суб’єктів. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. - З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, - ПРОСИМО 1.Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести міни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині скарги. Додатки: 1. Тендерна документація Замовника 2. Посилання на ПКМУ від 13.06.2016 р. Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/446-2016-%D0%BF#Text 3. Навчання персоналу Скаржника 4. Договір із субпідрядником 5. Транспортний засіб який планується до залучення Скаржником.
Дата розгляду скарги: 13.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.06.2023 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.06.2023 16:47
Дата виконання рішення Замовником: 26.06.2023 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Лікувальний заклад вніс зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-29-005772-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ", Бондаренко Валентина 380689754250 POL_ECO@UKR.NET
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження умов тендерної документації

Номер: 6855cb5e016f4467af08e79ca438b376
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-29-005772-a.a4
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Вимога:
Вимагалось надати – НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском. Шановний Замовник! Ми вказуємо на наявність у Учасника достатньо персоналу, про те такі точні навчання використовуються одним лише виконавцем послуг!!! Жодним НПА не вказано, що у ліцензіата повинно бути саме такі начання які Вами вимагається. Вимагаємо видалення даної вимоги, яка стосується саме кількості - мінімум два фахівця! В іншому випадку будемо вимушені захищати порушене право Учасника на недискримінацію в даній закупівлі шляхом подачі скарги в Антимонопольний комітет України!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога саме така згідно Додатку 1 до тендерної документації "Підтвердження проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці штатного (-их) працівника (-ів) з: НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском.". В тендерній документації не передбачено "мінімум два фахівця". Окрім того зверніть увагу на "штатного (-их) працівника (-ів)" у вимозі, що означає - одного або більше працівників. Що ж до "Жодним НПА не вказано, що у ліцензіата повинно бути саме такі начання які Вами вимагається." - це не так! Як відомо, тендерна документація повинна відповідати законодавству України та не суперечити йому. На підставі Наказу №4/Ц від 06.12.2022 Центрального міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 №15 зі змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду №273 від 16.11.2007 та наказом Міністерства соціальної політики №140 від 30.01.2017) працівники суб"єктів господарської діяльності повинні пройти перевірку знань з охорони праці. Правила охорони праці НПАОП безпосередньо пов"язані з: НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском Замовник діє згідно чинного законодавства. Жодних прав учасників даної закупівлі Замовник не порушив.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2023 18:04
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження умов тендерної документації

Номер: 80dff2f7fac74790a623ba0e8ccafd30
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-29-005772-a.a3
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! На якій підтсаві вимагається- Сертифікат про проходження навчального курсу програми з профілактики та контроля інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19, отриманий штатним працівником. Слід повідомити, що 5 травня 2023 р. Всесвітня організація охорони здоров’я скасувала статус пандемії COVID-19. Також Замовник чітко вказав назву сертифікату SIC/COVID-FREE:2020, тож надання іншого сертифікату не може бути виконанням вимоги Замовника. Жодним НПА не прописується наявність у компаній з утилізації саме такого сертифіката з такою назвою. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі": - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22). Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога згідно тендерної документації така "Сертифікат про проходження навчального курсу програми з профілактики та контроля інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19, отриманий штатним працівником." Жодної назви сертифікату, тим більше SIC/COVID-FREE:2020, про яку ви пишите, немає! Що ж до "На якій підтсаві вимагається- Сертифікат про проходження навчального курсу програми з профілактики та контроля інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19, отриманий штатним працівником." - вимагається у зв"язку з тим, що: - на Полтавщині зареєстровано кількість хворих по Україні одну з найбільших, нагадаємо - КП «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» є обласним медичним закладом; - Кабінет Міністрів України через COVID-19 продовжив режим надзвичайної ситуації в єдиній державній системі цивільного захисту, а також карантин на всій території України до 30 червня 2023 року, про що ви маєте можливість прочитати за посиланням https://moz.gov.ua/article/news/urjad-prodovzhiv-diju-karantinu-cherez-covid-19- Ще раз наголошуємо - жодним чином не обмежуємо можливості учасників закупівлі!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2023 18:04
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження умов тендерної документації

Номер: 0bf8bb899ea849d8a94d4064a7a072f7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-29-005772-a.a2
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Вимога:
Залучення третіх осіб до виконання послуг з утилізації небезпечних медичних відходів забороняється. Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які не планують залучати субпідрядні організації для надання послуг. Законом України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) передбачено, що учасник процедури закупівлі може залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 % відсотків від вартості Договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або Послуг. Пунтк 18 частини 2 статті 22 Закону зобов’язує замовника встановити вимогу у тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання , якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Згідно абз. 2 частини 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Отже, заборонивши залучення субпідрядника, замовник суттєво знижує конкуренцію та дискримінує учасників, які планують залучення таких суб’єктів. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та передбачити в умовах тендерної документації право Учасників залучати субпідрядні організації. У випадку не задоволення нашої вимоги ми будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ВІДПОВІДНОЮ СКАРГОЮ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Залучення третіх осіб до виконання послуг з утилізації небезпечних медичних відходів забороняється - така умова справді присутня з метою можливості надання послуг безпосередньо компанією, яка справді знищує відходи, а не є посередником між медзакладом та компанією зі знищення. Таким чином Замовник може зекономити фінанси відповідно до предмету закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2023 18:04
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження умов закупівлі

Номер: a1412588b4f04836bc5c81f302779c8d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-29-005772-a.a1
Назва: Оскарження умов закупівлі
Вимога:
Добро дня! Шановний Замовник яким саме НПА передбачено наявність в Учасника саме вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно тендерної документації вимога інша, а саме - У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг. Відповідь на ваше запитання надано в самій вимозі - У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання. Якщо Учасник має недовіру - відвідайте наш медзаклад і побачите проблемний під"їзд та заїзд, пересування по території закладу та виїзд. Маєте змогу переконатися.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2023 18:04