-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2023 09:34 - 03.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір" до КУ "Петричанський психоневрологічний будинок-інтернат"
Номер:
dc1a25f66d0e44a4afb89221f6b73849
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-29-001089-a.c2
Назва:
Вимога ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір" до КУ "Петричанський психоневрологічний будинок-інтернат"
Вимога:
Просимо розглянути вимогу та надати на неї відповідь.
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- Розгляд вимоги надання еквівалент.docx 13.06.2023 22:48
Дата подачі:
12.06.2023 14:25
Вирішення:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що Замовником оголошено проведення процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 (далі — Особливості).
Повідомляємо, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених в ст.23 Закону.
Згідно ч. 3 ст. 23 Закону встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи викладене в п. 3.8. Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 3); У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Згідно Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Під час розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ФОП Кобель Анна Юріївна, встановлено, що учасник користуючись запропонував еквівалент, що в повній мірі відповідає встановленим технічним вимогам до предмету закупівлі.
Наголошуємо, що під час здійснення публічних закупівель, Замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі викладеного Замовник з метою дотримання одного з головних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії та ефективності.
Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає.
Так Замовник за результатами оцінки пропозиції учасника відкритих торів з особливостями, прийнято рішення про визнання переможцем учасника – ФОП Кобель Анна Юріївна, пропозиція якого складає – 115 715,88 грн.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Внесення змін у Додатку 3 Технічна специфікація щодо предмету закупівлі Тендерної документації
Номер:
47089e7c59a6479f85d113226d6b0b55
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-29-001089-a.a1
Назва:
Внесення змін у Додатку 3 Технічна специфікація щодо предмету закупівлі Тендерної документації
Вимога:
Законом України "Про публічні закупівлі", абзацом 2 частини 3 ст 23 визначено: "У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
У Розділі 3 пункту 3.8 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, замовником зазначено:
«Абзац. 4 У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».»
У Додатку 3 Технічна специфікація щодо предмету закупівлі Тендерної документації у Примітках Замовником зазначено:
«згідно ч. 4 ст. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, замовник користуючись правом не передбачено аналоги та/або еквіваленти.»
Звертаємо Вашу увагу, що ст. 14 Закону відноситься до процедури Спрощеної закупівлі, дана закупівля – це Відкриті торги з особливостями.
Керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постоновою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р., просимо Вас внести необхідні зміни до додаток 3 Технічна специфікація щодо предмету закупівлі Тендерної документації, для усунення порушень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2023 14:19
Вирішення:
Шановний учасник, в тендерну документацію внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено