-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Олія соняшникова, рафінована
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Торги відмінено
113 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 566.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 566.40 UAH
Період оскарження:
26.05.2023 17:20 - 04.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
522730d49e9e424499a3eda278174b7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-012580-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- атестат акредитації з додатками держпродспоживслужба.pdf 16.06.2023 09:58
- ТД - соняшникова олія 2.docx 16.06.2023 09:58
- Протокол №119.pdf 16.06.2023 09:58
- протокол гмо.pdf 16.06.2023 09:58
- декларація виробника (4).pdf 16.06.2023 09:58
- атестат держстандарт метрологіі.pdf 16.06.2023 09:58
- атестат додатки до стандарт метрології.pdf 16.06.2023 09:58
- опис характеристик товару.pdf 16.06.2023 09:58
- експетрний висновок.pdf 16.06.2023 09:58
- скарга амк.pdf 16.06.2023 09:58
- протокол випробувань.pdf 16.06.2023 09:58
- рішення від 20.06.2023 № 8950.pdf 20.06.2023 17:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.06.2023 № 9508.pdf 29.06.2023 15:28
- рішення від 28.06.2023 № 9508.pdf 03.07.2023 18:58
- Заперечення.pdf 21.06.2023 16:43
- Протокол №130 для АМКУ.pdf 07.07.2023 10:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2023 14:45
Дата розгляду скарги:
28.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.06.2023 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.07.2023 18:58
Дата виконання рішення Замовником:
07.07.2023 10:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підтвердження надається протокол про усунення порушень.
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника
Номер:
312a9cad0ec24f3099a7497b4d40c86b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-012580-a.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МКТ23»
50005,Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг р/р UA083052990000026005020402288
вул. Криворіжсталі, буд. 3/1 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 305299
_ код ЄДРПОУ 45129126 Е-mail mkttov23@gmail.com тел. 0963855488
вих. № 1/17.07.2023
Від 17.07.2023
До Антимонопольного комітету України
ЗАМОВНИК:
Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ 02124781
50071УкраїнаДніпропетровська областьКРИВИЙ РІГвул. Володимира Великого, 32
Ел. адреса: tender_vo@outlook.com
Тел. 0978942189
СКАРЖНИК:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МКТ23»
(код ЄДРПОУ 45129126)
Адреса: 50005, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі, буд.3/1
електронна пошта: mkttov23@gmail.com
телефон 0685885555
Інформація про закупівлю
ID: 14835ef31a704be09abb49d4b1c17956
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-26-012580-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
07.07.2023 року
Реквізити рахунка, на який буде повернута плата за скаргу у випадках, визначених Законом – р/р UA083052990000026005020402288
в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 305299
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
26.05.2023 Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) Олія соняшникова, рафінована ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири (далі – відкриті торги за Особливостями).
Учасниками закупівлі є:
ТОВ «МКТ23» - 75 000,00 грн.;
ФОП ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА – 83 850,00 грн.
Однак, 07.07.2023 року Замовник відмінив закупівлю у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
При цьому, Замовник не обґрунтував, не надав пояснень та документально не підтвердив, на якій підставі відпала потреба у закупівлі товарів/послуг/робіт.
Так, Замовник публікує 07.07.2023 року протокол №131, відповідно до якого Замовник зазначає, що йому було безоплатно передано олію соняшникову рафіновану відповідно до наказу від 26.06.2023 року №198 головного розпорядника бюджетних коштів, акту прийому-передачі від 29.06.2023 року, авізо від 29.06.2023 року №5, тому подальша потреба в закупівлі відсутня.
Слід зазначити, що Уповноважена особа у своєму протокольному рішенні №131 про скасування закупівлі від 07.07.2023 року, не зазначив який саме об’єм було отримано на підставі безоплатної передачі олії та документально не підтвердив зазначену у протоколі подію.
У зв’язку із чим, вважаємо, що вказане рішення Замовника про відміну процедури закупівлі є таким, що суперечить реальній потребі Замовника та прийняте з метою уникнути проведення законної та відкритої закупівлі за процедурою - відкриті торги.
Так, заонодавством визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Основний принцип закупівель є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно офіційно опублікованого річного плану закупівель Замовника - до річного плану закупівлі Замовника включена закупівля товару - Олія соняшникова, рафінована ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири (далі – відкриті торги за Особливостями). До теперішнього часу жодних змін до цього розділу плану закупівель Замовника не внесено, що підтверджує необхідність у придбанні цього товару у повному обсязі.
Слід наголосити на тому, що відповідно до п 5 Особливостей Забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями.
П. 6 Особливостей перед бачено, що Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями.
Так як Замовником не було визначено який саме об’єм олії ним було отримано на підставі безоплатної передачі, не завантажено жодного підтверджуючого документа для того, щоб учасники закупівлі мали можливість перевірити законність дій Замовника, можна дійти висновку, що даний обєм не покриває всіх потреб Замовника, які були визначені у закупівлі, а саме 1500 кг.
Звертаємо увагу, що після укладення договору про закупівлю за результатами тендеру, який був оскаржений, сторони вносять зміни до договору про закупівлю в частині зменшення обсягів закупівлі та ціни договору у разі такої потреби.
Таким чином, Замовник був зобов’язаний після прийняття рішення органу оскарження по суті скарги, завершити цю процедуру закупівлі, визначенням переможця, укласти договір за результатами відкритих торгів, та після укладання якого, шляхом укладання додаткової угоди зменшити обсяг закупівлі через зміну обсягів закупівлі, а не відміняти тендер.
Такої ж думки мав АМКУ під час прийняття рішення № 9843-пз від 05.052021 у закупівлі UA-2021-01-15-000307-b.
Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни Процедури закупівлі з наведеної вище підстави. Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши Процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
На підставі вище викладеного
ПРОШУ:
1. Прийняти до розгяду скаргу.
2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі з боку Замовника в частині скасування процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради скасувати Протокол № 131 від 07.07.2023 р. про скасування закупівлі.
Директор Костянтин МОСКАЛЕНКО
Пов'язані документи:
Замовник
- Заперечення_pdf.pdf 27.07.2023 15:33
- НАКАЗ 198.pdf 27.07.2023 15:33
- Відповідь АМКУ - олія.docx 27.07.2023 15:33
- лист.pdf 27.07.2023 15:33
- АВІЗО, АКТ.pdf 27.07.2023 15:33
- рішення від 01.08.2023 № 11888.pdf 04.08.2023 14:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2023 № 11888.pdf 02.08.2023 18:17
- рішення від 19.07.2023 №10944.pdf 19.07.2023 19:18
- Скарга до АМКУ Саксаганський відділ освіти олія.pdf 17.07.2023 11:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2023 12:08
Дата розгляду скарги:
01.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.07.2023 19:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.08.2023 14:28