-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер в комплекті та планшетний ПК )
Завершена
645 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 225.00 UAH
Період оскарження:
26.05.2023 16:04 - 31.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
1
Номер:
95474cde7d014ac194ad189444200548
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-011432-a.c1
Назва:
1
Вимога:
Повідомляємо про те, що вимога про надання сертифікатів на систему управління якістю ISO - це пряме порушення роз'яснення Мінекономіки № 3323-04/50213-06 від 19.07.2022, та як наслідок звуження потенційного кола постачальників. Дискримінаційна вимога, на меті якої зовсім не відбір надійного постачальника, а корупційна складова.
Просимо виконувати Закону України "Про публічні закупівлі", ст. 5 та рекомендації Мінекономіки України! Просимо ознайомитися з практикою органу оскарження за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/sertifikaciya-iso-praktika-organu-oskarzhennya Тож, якщо Ви, як Замовник поважаєте Закон та дотримуєтесь основних принципів проведення закупівель, прохання прибрати дискримінаційні вимоги. Якщо не поважаєте Закон, а маєте на миті зовсім інші цілі, то так й пишіть, а не вигадуйте, що Вам потрібен надійний постачальник та все в цьому ключі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2023 15:48
Вирішення:
Шановний Учасник! Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне: нормами частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». На даний час отримати сертифікат про відповідність вимогам ДСТУ ISO може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто дана вимога не може вважатися дискримінаційною. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. А наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Тобто можна сказати, що учасник з підтвердженою системою управління якістю вимогам ДСТУ ISO є таким, що дбає про свою репутацію і зорієнтований на потреби замовника. Дані вимоги встановлені в межах чинного законодавства. Позиція з аналогічного питання викладена в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 33№ 10800-р/пк-пз від 01.06.2020 року по закупівлі UA-2020-05-07-002102-a , № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021 року по закупівлі UA-2021-02-05-012171-a, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданого документу. Також, Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча суб’єктів господарювання, не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу торгів). Таким чином, слід відзначити, що встановлення Замовником, описаних за Вашим зверненням вимог за тендерною документацією, жодним чином не дискримінує та не обмежує участь суб’єктів господарювання в даній процедурі.
Статус вимоги:
Відхилено