-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з монтажу установки пожежної сигналізації в адміністративній будівлі по вул. Шолуденка, 33/19
Завершена
4 917 041.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 40 000.00 UAH
Період оскарження:
26.05.2023 15:39 - 03.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення замовника
Номер:
47fa0385e26e4f339a0eb79e01fc64cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-011121-a.c6
Назва:
Вимога на рішення замовника
Вимога:
ВИМОГА
про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
учасника ТОВ "ТОП ФАЄР"
Державна податкова служба України Головне управління ДПС у м. Києві (філія ДПС) (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2023-05-26-011121-a в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника було оприлюднено ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю та визначено переможцем процедури ТОВ "ТОП ФАЄР", не зважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" не погоджується з даним рішенням Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВ "ТОП ФАЄР" з наступних підстав:
1. Додатком 2 ТД Замовником була визначена наступна вимога:
Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що є достатніми для виконання умов договору (надання послуг) за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
1.1. Згідно Договору оренди нежитлових приміщень № 24 від 7 жовтня 2022 року ТОВ «ТОП ФАЄР» орендує в Підприємства «Господарське управління Київської міської ради профспілок» Об’єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві «Київська міська рада профспілок» нежитлові приміщення в нежитловій будівлі по вул. Хрещатик, 16 літера А у м. Києві, нежитловій гр. прим.№1.
В Додатку № 1 (План об’єкта оренди) до Договору № 24, а саме в Примітці зазначається, що приміщення № 7 орендується ТОВ «ТОП ФАЄР».
А в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник зазначає про наявність офісного приміщення за адресою м. Київ, вул.Хрещатик,16, офіс 717
1.2. В Додатку 2.1 до тендерної документації наявна вимога підтвердити наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства.
В складі документів пропозиції учасником надано відповідну декларацію, в якій зазначено, що адреса місця провадження господарської діяльності 0100, м. Київ, Печерський р-н, вул.. Хрещатик, буд.16, офіс 717, що не відповідає адресі офісного приміщення в Договорі оренди 24 від 07.10.2022.
2. Щодо наданої кошторисної документації ТОВ "ТОП ФАЄР" :
2.1. В підсумковій відомості ресурсів учасником зазначена кошторисна трудомісткість 9834,56 люд.год.
В графіку надання послуг Вих.№ 56/22 від 05.06.2023 р. учасником зазначається, що монтажні та пусконалагоджувальні роботи виконуватимуться з 01 червня 2023 року до 30 вересня 2023 року, тобто 87 робочих днів.
Згідно Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником передбачено залучення до виконання робіт за предметом закупівлі 4 (чотирьох) працівників.
Відповідно кошторисна трудомісткість мала б складати 4*87*8=2784 люд.год.
2.2.В підсумковій відомості ресурсів учасником в рядку 27 зазначено Блок комутації адресний, проте згідно Додатку 4 Замовником зазначається Блок комутації адресний БКА.
2.3.В підсумковій відомості ресурсів учасником в рядку 58 зазначено Оповіщувач світлозвуковий «Торитила» з написом «Газ- не виходити», проте згідно Додатку 4 Замовником зазначається Оповіщувач світлозвуковий «Торитила» з написом «Газ- не виходити» С-05С-12.
2.4. В підсумковій відомості ресурсів учасником зазначено газ, що гасить HCFC-125, одиниця вимірювання зазначено м3, що не відповідає Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, оскільки Замовником в даному додатку зазначена одиниця вимірювання кг.
2.5. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 Розрахунок ціни пропозиції вартості послуг виконувати відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» із застосуванням програмного комплексу АВК-5, складається і підписується кваліфікованим (сертифікованим) кошторисником, копія сертифікату додається. Розрахунок вартості послуг додається до пропозиції учасника.
Проте в складі документів пропозиції учасника надано кошторисну документацію, яку кошторисник не підписував. Підпис з печаткою накладено на документи, що видно без застосування спеціальних засобів чи програм в Пояснювальній записці, Підсумковій відомості ресурсів, Загальновиробничих витратах на будову, Об’єктному кошторисі, Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01, Дефектному акті.
Згідно вимог тендерної документації Зміст та вигляд завантажених в електронну систему закупівель документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
А кошторисна документація, завантажена учасником, не відповідає даній вимозі.
3. В Додатку 2.2. встановлена форма довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В шостій колонці необхідно зазначити Наявність сертифікату, посвідчень (найменування, дата, номер), проте учасник не зазначив дату видачі жодного з перелічених ним в довідці документів.
3.1. На вимогу пункту 8 Додатку 2.2. надати на кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань:
- «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98);
- «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01)
Учасником надано виписку з протоколу № 31.03/23 від 31 березня 2022 року, в якому зазначається дата перевірки знань 31 березня 2023 року.
Виходячи з вищенаведеного, тендерна пропозиція учасника "ТОП ФАЄР" мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 41 Особливостей.
Згідно п. ст. 31 Закону: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі іншого учасника, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищенаведеного, Просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ТОП ФАЄР".
Директор ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» Сергій ГУПАЛЮК_____________________
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 15.06.2023 18:14
Дата подачі:
15.06.2023 18:15
Вирішення:
1. Нумерація приміщень в будівлі по плану може не співпадати з нумерацією офісів в будівлі.
Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, вказано що ТОВ «ТОП ФАЄР» знаходиться за адресою м. Київ, вул. Хрещатик 16 офіс 717.
В складі пропозиції учасника ТОВ «ТОП ФАЄР» міститься Договір оренди нежитлового приміщення № 24 від 07.10.2023 року. Згідно з «Актом приймання-передачі орендованого Майна», до даного договору вказано, що орендар прийняв у користування приміщення за адресою саме м. Київ, вул. Хрещатик 16.
Враховуючи наведене адреса ТОВ «ТОП ФАЄР» зазначена в Довідці про наявність матеріально-технічної бази та Декларації матеріально-технічної бази з питань пожежної безпеки повністю відповідає адресі зазначеній в реєстраційних та статутних документах Товариства.
2. Щодо наданої кошторисної документації.
2.1. З метою запобігання завищення вартості послуг Замовником в Додатку 4 та Додатку 5 (проєкт договору) до тендерної документації зазначена вимога: «4. Переможець закупівлі проводить експертну оцінку кошторису запропонованої цінової пропозиції, в якій враховано обсяги робіт, передбачені робочим проектом, вартість устаткування та всі інші витрати (з наданням відповідного експертного звіту)».
Одночасно повідомляємо, що тендерна документація не містить окремих вимог до до показника трудомісткості.
2.2. Що стосується Блоку комунікації адресного БКА, то повідомляємо, що абревіатура БКА є скороченим варіантом від назви Блок комунікації адресний. Учасник в кошторисні документації вказав назву приладу, а саме вказав Блок комунікації адресний, а те що додатково не написав його скорочену назву не впливає на зміст пропозиції.
2.3. Що стосується Оповіщувача світлозвукового «Торитила» з написом «Газ-виходь», то по даному пункту ситуація майже аналогічна як і по попередньому пункту. Учасник ТОП «ТОВ ФАЄР» вказав в кошторисній документації повну назву приладу. А те що не вказав додатково його цифровий код не є підставою відхилення так як жодним чином не впливає на зміст пропозиції.
2.4. Що стосується, невідповідності в одиниці виміру, то дана невідповідність являється формальною помилкою.
2.5. В складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» надано Розрахунок вартості послуг (Договірна ціна) та інші розділи кошторису, які містять підписи та печатку інженера проектувальника в частині кошторисної документації Охрімчук Людмили Володимирівни.
3. У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання ТОВ «ТОП ФАЄР» вказав дані документів, що підтверджують відповідну освіту працівників, а також надав копії цих документів, в яких зазначена дата їх видачі.
3.1. Що стосується витягу з протоколу про перевірку знань з - «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98); - «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), то в даному витягу вказано
- Комісія Створена на підставі наказу директора ТОВ «ТОП ФАЄР» № 30.03./23 від 23 березня 2023 р
- перевірка знань відбулася 31.03.2023
- Наступна перевірка 30.03.2024 року,
що відображено в копіях посвідченнь працівників, які пройшли чергову перевірку знань.
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР» виконав умови документації та надав документ що підтверджує перевірку знань з питань: - «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98); - «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01);
Дата на Витягу є формальною помилкою (опискою), допущення якої не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, про що зазначено у тендерній документації (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність вимоги чинному законодавству України
Номер:
97cbeb0c08e5470b82563a611fddee48
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-011121-a.a5
Назва:
Невідповідність вимоги чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, згідно Додатку №2 до тендерної документації ви вимагаєте від учасників, згідно п.3.4. Копію Акту підтвердження відповідності системи протипожежного захисту на об’єкті (відповідно форми А.1 ДСТУ 9047:2020) за результатами виконаного (-них) договору (-ів) вказаного (-них) у довідці (п.3.1.)
ДСТУ 9047:2020 є "Настанова з підтримання експлуатаційної придатності" її норми застосовуються при виконанні робіт з Технічного обслуговування Системи протипожежного захист.
Предметом закупівлі є Послуги з монтажу установки пожежної сигналізації в адміністративній будівлі!!! А не послуги з Технічного обслуговування.
Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до чинного законодавства України надаються Акти виконаних робіт/наданих послуг або Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), які свідчать про повне виконання договору.
Відповідно чого ви вимагаєте від учасників надати - Копію Акту підтвердження відповідності системи протипожежного захисту на об’єкті (відповідно форми А.1 ДСТУ 9047:2020) за результатами виконаного(-них) договору(-ів) вказаного(-них) у довідці (п.3.1.).
Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2023 22:27
Вирішення:
Добрий день.
Акт підтвердження відповідності системи протипожежного захисту на об’єкті (відповідно форма А.1 ДСТУ 9047:2020) складається після завершення її улаштування на об’єкті перед введенням системи в експлуатацію та засвідчує, що змонтована система пройшла комплексне випробування, відповідає чинним нормативним документам, проектній документації та є готовою до експлуатування. На даний час форма Акту затверджена ДСТУ 9047:2020 «Настанова з підтримання експлуатаційної придатності».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.06.2023 07:01
Вимога
Залишено без розгляду
Відсутність вимоги, яка передбачена чинним законодавством
Номер:
1a9408040ddc441d810f7741a79651e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-011121-a.c4
Назва:
Відсутність вимоги, яка передбачена чинним законодавством
Вимога:
Шановний Замовнику в Додатку №2 тендерної документації у вас наявна вимога п.8. Надати, на кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань:
- на керівника робіт додатково надається копія витягу з протоколу (посвідчення) про перевірку знань посадових осіб і фахівців з питань «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07).
Роботи на висоті, згідно п.3, додатку Б, Постанови КМУ №77 від 3.02.2021 року відносяться до робіт підвищеної небезпеки і виконуються на основі дозвільного документу, яким є - Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно не зрозуміло, чому ви не дотримуєтеся норм чинного законодавства? Вимагаючи, щоб учасники в своїй тендерній пропозиції надали копії витягу з протоколу (посвідчення) про перевірку знань посадових осіб і фахівців з питань «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), ви з незрозумілих причин не вимагаєте від учасників дозвільного документу, яким є - Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Це пов'язано, з тим що ви навмисне порушуєте норми чинного законодавства, чи з тим, що у вашого потенційного зацікавленого учасника відсутній даний дозвільний документ?
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення визначеної вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2023 22:13
Вирішення:
Добрий день.
Відповідно до тендерної документації Замовник закупівлі вимагає надати на керівника робіт копію витягу з протоколу (посвідчення) про перевірку знань посадових осіб і фахівців з питань «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та на кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, про перевірку знань з питань з безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07. Наявність зазначених документів відповідає потребам Замовника закупівлі.
Одночасно нагадуємо, що відповідно частини 3 статті 22 «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.06.2023 07:01
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність вимоги чинному законодавству України
Номер:
bcd54a221c30465eb387a7e8346928a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-011121-a.c3
Назва:
Невідповідність вимоги чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, відповідно до Додатку №2 тендерної документації ви вимагаєте від учасників, згідно п.8. Надати, на кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань:
- перевірки знань з питань охорони праці;
Навчання з питань Охорони праці, ще по іншому має назву навчання з "Загального курсу з Охорони праці"!!!
По-перше, відповідно до вимог чинної Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» надання послуг, яких є предметом закупівлі, згідно якого Ліцензіат повинен відповідати наступним Кадровим вимогам:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічно-го обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
«Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
По-друге, «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
По-третє, вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
По-четверте, згідно «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб.
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається як доказ до скарги) «Пере-ліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!!
Електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтера ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації.
Тобто Замовник вимагаючи надання Учасниками в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на кожного (всіх) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження навчання «Загального курсу з охорони праці» для всіх працівників Учасника, якими є зрозуміло і електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретні вимоги, щодо проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, щодо проходження навчання для посадових осіб та виконавців, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свої правила.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі.
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога до Учасників процедури закупівлі, яку зазначив Замовник в своїй тендерній документації не передбачена чин-ним законодавством України.
Ч.4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначеної вимоги порушують вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
На підставі вищезазначеного, наполягаємо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу відповідно до діючого законодавства України, а саме:
видалити вимогу згідно п.8 Додатку №2 тендерної документації, в якому ви вимагаєте від учасників - Надати, на кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань:
- перевірки знань з питань охорони праці;
натомість зазначити дану вимогу в наступній «інтерпритаціії», а саме:
щодо наявності чинного Протоколу/витягу з протоколу та посвідчення з охорони праці (загальний курс з охорони праці) для керівника робіт(або керівника робіт та керівника підприємства), як того вимагає чинне законодавство України, а саме «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) Наказ №15 від 26.01.2005 року.
В якості доказів додаємо:
- скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05) з обов’язковим додатком 3;
- скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), з обов’язковим додатком 4;
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №10);
- рішення колегії АМКУ № 1464 від 08.02.2023р. (питання №1);
- рішення колегії АМКУ №3206 від 15.03.2023р. (питання №1).
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №10).pdf 30.05.2023 09:52
- рішення АМКУ від 08.02.2023 № 1464 (питання №1).pdf 30.05.2023 09:52
- Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (Додаток 4).pdf 30.05.2023 09:52
- рішення АМКУ від 15.03.2023 №3206 (питання №1).pdf 30.05.2023 09:52
- Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (додаток 3).pdf 30.05.2023 09:52
Дата подачі:
30.05.2023 09:52
Вирішення:
Добрий день. Вимога Замовника закупівлі щодо надання на кожного з виконавця робіт, що мають безпосереднє відношення до виконання договору копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці зазначена відповідно до НПАОП 0.00-4.12.05.
Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15.
Пунктом 4.1. даного Положення визначено, що посадові особи та інші працівники, задіяні на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, проходять щорічне спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно правових актів з охорони праці.
Відповідно Переліку до робіт з підвищеною небезпекою відносяться:
п. 11. Роботи, пов’язані з технічним обслуговуванням вибухонебезпечних виробництв, цехів, дільниць, об’єктів, засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.06.2023 07:01
Вимога
Вирішена
Невідповідність вимоги чинному законодавству України
Номер:
aacbc9afae3e4edcac0ef388a27c8434
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-011121-a.a2
Назва:
Невідповідність вимоги чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку №2 до тендерній документації, згідно п.11 ви вимагаєте від учасників надати:
11. Надати копії чинних сертифікатів:
який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015;
Доводимо до Вашого відома в Україні наряду з держстандартом ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги затверджений та діє держстандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)
Дата початку дії - 05.12.2018р.
Дата прийняття - 30.11.2018р.
На основі вищезазначеного наполягаємо на внесенні відповідних змін до вимог тендерної документації, щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату відповідності держстандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. або аналогічного, також діючого держстандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)
Також відповідно до абз.2 ч.6 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" в якому заначено - Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність "еквівалентним вимогам" та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже шановний Замовнику внесіть відповідні зміни до тендерної документації та не порушуйте чинне законодавство України!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2023 09:29
Вирішення:
Добрий день. В тендерну документацію будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність вимоги чинному законодавству України
Номер:
f951c59e38ef4738b783c0a299ad8d72
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-011121-a.a1
Назва:
Невідповідність вимоги чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку №2 до тендерній документації, згідно п.11 ви вимагаєте від учасників надати:
11. Надати копії чинних сертифікатів:
- про відповідність вимогам ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування»;
Доводимо до Вашого відома, що ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 є Недіючим!!! Дата скасування дії - 01.01.2022р. На його заміну прийнятий, затверджений та діє ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування»;
Дата початку дії - 01.07.2021р.
Дата прийняття - 16.06.2021р.
Отже сертифікат відповідності вимогам ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» є наразі недійсним, або відповідно недіючим!!!
Відповідно до статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ключове словосполучення "вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством" сертифікат відповідності вимогам ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009 є недіючим, в зв'язку з тим, що дія даного стандарту Скасована. Ви як Замовник зобов'язані вимагати від учасників процедури "дійсні" сертифікати відповідності.
На основі вищезазначеного наполягаємо на внесенні відповідних змін до вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2023 09:18
Вирішення:
Добрий день. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено