-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 77310000-6. Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова
Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова.
Торги відмінено
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
26.05.2023 15:32 - 19.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови Тендерної документації.
Номер:
9bb361bb18034687b031aabb747497b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-010651-a.c2
Назва:
Скарга на умови Тендерної документації.
Скарга:
Замовник встановив у тендерній документації вимоги, що обмежують участь учасникам
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 30.05.2023 15:15
- Скарга на умови Тендерної документації 30.05.2023 15:15
- Скарга Ворд 30.05.2023 15:15
- Додаток 1 30.05.2023 15:15
- Додаток 6 30.05.2023 15:15
- Додаток 7 30.05.2023 15:15
- Додаток 5 30.05.2023 15:15
- Додаток 4 30.05.2023 15:15
- Додаток 3 30.05.2023 15:15
- рішення від 01.06.2023 №7799.pdf 01.06.2023 17:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2023 № 8371.pdf 09.06.2023 13:58
- рішення від 08.06.2023 №8371.pdf 13.06.2023 16:17
- Пояснення замовника на скаргу в АМКУ.doc 05.06.2023 15:14
- Пояснення замовника на скаргу в АМКУ.doc 05.06.2023 15:15
- Пояснення замовника на скаргу в АМКУ.pdf 05.06.2023 15:15
- протокол виконання рішення і внесення змін.pdf 16.06.2023 09:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.05.2023 16:18
Дата розгляду скарги:
08.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.06.2023 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.06.2023 16:18
Дата виконання рішення Замовником:
16.06.2023 09:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8371 -р/пк-пз від 08.06.2023 та внесено зміни у тендерну документацію щодо процедури закупівлі - "ДК 021:2015: 77310000-6. Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Покоси газонів, висадка квіткових рослин і забезпечення належного їх утримання на території Франківського району м. Львова",
Вимога
Є відповідь
Звʼязок замовник з ЛКП "Зелений Львів" ДП "Боднарівка"
Номер:
1028fce2227c4282b5524a2f06f6412b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-010651-a.c1
Назва:
Звʼязок замовник з ЛКП "Зелений Львів" ДП "Боднарівка"
Вимога:
Шановний Замовнику. Вимога про пункту 2.3. Додатку №1 до Тендерної документації є дискримінаційною: Обов’язковим є наявність в учасника штатних працівників - озеленювачів 4 і 5 розряду – в загальній кількості не менше 10 осіб та фахівця з ландшафтного дизайну та/або іншого спеціаліста у сфері озеленення на час оголошення закупівлі. Для підтвердження яких Учасник повинен надати накази про прийняття даних працівників на роботу та/або копії трудових книжок даних працівників (копія першої сторінки та сторінки з відміткою про прийняття на роботу) (стаж роботи на зазначеній посаді не менше 2-х років.; Згідно Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення», затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004 №27 для виконання зазначених робіт достатньо 3 працівників. Очевидно, шо вимога написана під копірочку з довідки №63 від 30.03.2023 ЛКП «Зелений Львів» ДП «Боднарівка».
Також звертаємо вашу увагу, що вимоги п 3.4. Додатку №1 3.4. На підтвердження виконання договору Учасник повинен завантажити скан-копії актів наданих послуг та документи, що підтверджують оплату наданих послуг відповідно до укладеного(их) договору(ів) з підтвердженням надання послуг:
-з покосів газонів в обсязі не менше не менше 45% від об’ємів з кратністю, передбачених технічним завданням та документ, який підтверджує оплату вказаних послуг;
- з висадки квіткових рослин в обсязі не менше - 45% від об’ємів з кратністю, передбачених технічним завданням та документ, який підтверджує оплату вказаних послуг; Є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію а саме щоб ЛКП «Зелений Львів» ДП «Боднарівка», які мають такий самий договір із вами могли дати максимальну ціну і виграти цю закупівлю.
Чи не простіше Вам поставити вимогу, щоб учасник був з кодом ЄДРПОУ 31804345?
Також звертаємо увагу, що вже наявна закупівля з таким предметом і з аналогічним технічним завданням з більшими обсягами, яка перебуває на оскарженні в АМКУ UA-2023-03-24-001498-a . Оголошення нової закупівлі поки триває попередня є порушенням основоположних принципів закріплених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), а саме добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Затверджених постановою №1178 від 12 жовтня 2022 року: Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Просимо надати пояснення щодо потреби у здійсненні цієї закупівлі, оскільки не завершена ще попередня закупівля. Вимагаємо відмінити закупівлю у звʼязку з необгрунтованістю потреби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2023 12:22
Вирішення:
Шановний учаснику.
На Ваше звернення надаємо наступну інформацію.
Відповідно до пункту 28 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) тендерна документація була сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, виходячи з технічного завдання.
Щодо «наявної закупівлі з таким предметом і з аналогічним технічним завданням з більшими обсягами, яка перебуває на оскарженні в АМКУ UA-2023-03-24-001498-a» пояснюємо наступне, що оскільки триває період оскарження було прийнято рішення щодо оголошення нової закупівлі, з метою дотримання строків для вчасного надання послуг з організації благоустрою території району. Зазначимо, що на разі замовник не може застосувати частину 7 статті 3 Закону, а в Особливостях даної можливості не передбачено.
Враховуючи Ваше звернення уповноваженою особою переглянуто вимоги до кваліфікаційних критеріїв, які ви вважаєте дискримінаційними.
На обґрунтування вимоги щодо наявності в учасника штатних працівників - озеленювачів 4 і 5 розряду - в загальній кількості не менше 10 осіб та фахівця з ландшафтного дизайну та/або іншого спеціаліста у сфері озеленення на час оголошення закупівлі повідомляємо наступне.
Нормами часу на викошування суцільних газонів згідно норм часу (виробітку) на роботи з озеленення, становить 0,92 люд./год. на 100 м2, виконується озеленювачем 4 розряду, загальна площа покосу становить 350826 м2.
Замовником проведено розрахунок: 350826 (площа викошування)*0,92(норма часу)/100 (одиниця виміру 100м2) = 3227,6 люд./год.
Отже для викошування комбінованих газонів площею 350826м2, потрібно 3227,6 люд/год, при середній тривалості робочого часу 170 год у місяць на одного працівника, щоб здійснити один покіс території району в межах одного місяця потрібно орієнтовно 19 працівників. (3227,6/170=19),. Замовником не прораховувалась потреба в кількості працівників, необхідних для виконання технічного завдання в цілому, зокрема на надання послуг з висадки квіткових рослин та інших.
Отже вимога згідно пункту «2.3. Обов’язковим є наявність в учасника штатних працівників - озеленювачів 4 і 5 розряду – в загальній кількості не менше 10 осіб та фахівця з ландшафтного дизайну та/або іншого спеціаліста у сфері озеленення на час оголошення закупівлі. Для підтвердження яких Учасник повинен надати накази про прийняття даних працівників на роботу та/або копії трудових книжок даних працівників (копія першої сторінки та сторінки з відміткою про прийняття на роботу) (стаж роботи на зазначеній посаді не менше 2-х років», не є дискримінаційною, оскільки Замовником вимагається менше ніж половина кваліфікованих працівників необхідних для виконання вимог технічного завдання, з можливістю залучення учасником інших працівників.
Щодо вимоги, яку ви теж вважаєте дискримінаційною, щодо наданих послуг в обсязі не менше 45% від об’ємів з кратністю передбачених технічним завданням.
Даний відсоток об’ємів є меншим від половини об’ємів передбачених технічним завданням. А також не обмежується наданням підтвердження їх одним договором.
Дана вимога підтвердить спроможність надати послуги вчасно та в повному об’ємі.
Статус вимоги:
Відхилено