• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Спеціальна аварійно-рятувальна машина середнього типу САРМ-С)

Торги не відбулися

28 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 141 000.00 UAH
Період оскарження: 26.05.2023 15:09 - 18.06.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

your last

Номер: 61d5dce4fde1465caec17beec608a9c0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-26-010222-a.b3
Назва: your last
Вимога:
Ukrainian is not yet the language of international communication. Learn English. Or use Google Translate. Without clarification of localization demand we cannot include your order. Its application to foreign manufacturers is absurd. Use your brain.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. З метою надання правильної відповіді будь ласка надавайте запитання українською мовою
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2023 09:01
Вимога
Залишено без розгляду

your last

Номер: ef9f461d31ce4ee3bae055da5eccf0e7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-26-010222-a.b2
Назва: your last
Вимога:
Cooperative, but partially wrong. Localization is touching upon only domestic manufacturers, who are importing parts and assembling to avoid them from simply reselling. But it is not applicable for foreign manufacturers. See the last edition of Law on Procurement, where it is clearly stated.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. З метою надання правильної відповіді будь ласка надавайте запитання українською мовою
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2023 09:01
Вимога
Вирішена

terms

Номер: ac09c5bcc5624021ae4a2c4a67f4d219
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-26-010222-a.c1
Назва: terms
Вимога:
Dear Buyer, Sec.34 of CMU 1178 is not mandatory, it is permission only. But it is opening a door for corrupted deals with preliminarily prepared "friends". More than the fact that this section is only permission, and CMU is not above Law 922, which says "15-30 days". This term is remaining in Law. A 7-day term is provided for exceptional situations and really simplified terms. Are your terms simplified? With such specifications and conditions? ... But in your case the delivery time is anyway till the end of the year. Please understand that nobody is ready, and more than that, so much motivated, to prepare a pile of documents and translate them in a couple of days. You have a war and we condolence you. And the West is helping your country. Do you know that all state procurement of Ukraine is now made for western funds? So why to "sit on the head" and make unreasonable pressure? The rest of the world has no war and companies are working normal business style. Factories do not care. It is even hard now to persuade them to supply anything to Ukraine even with normal terms because of enormous political, economic and war risks. Do you provide any security for your payment? So, as result, 90% of Ukrainian tenders with term “7 days as per CMU 1178” are failing because of no bidders. The rest 10% bidders are "friends". But such transactions are now thoroughly observed by "Big Brother" - you may be sure. So, if you really want to receive products and have fair intentions, please: 1. Extend the deadline for documents as per Law requirements. 21 days for documents would be fair in the middle. Of course, delivery time shall remain unchanged. Serious buyers as NaftoGaz also tried initially 7 days term, but after default of 80% of their tenders now returned to the normal terms. 2. Provide a bank guarantee, securing your payment. Several Ukrainian banks like UkrExImBank, Privatbank, UkrGazBank etc. are providing such guarantees for small banking fees. But if Ukrainian banks will not trust you - who shall trust you? Foreign factories? Sincerely, ============================================= Шановний покупець! Розділ 34 КМУ 1178 не є обов’язковим, це лише дозвіл. Але це відкриває двері для корупційних оборудок із заздалегідь підготовленими «друзями». Більше того, що цей розділ є лише дозволом, а КМУ не стоїть вище Закону 922, який говорить «15-30 днів». Цей термін залишився в законі. Для виняткових ситуацій і дійсно спрощених умов передбачено 7-денний термін. Ваші умови спрощені? З такими характеристиками та умовами? ... Але у вашому випадку термін доставки все одно до кінця року. Будь ласка, зрозумійте, що ніхто не готовий, і більше того, настільки мотивований, підготувати купу документів і перекласти їх за пару днів. У вас війна і ми вам співчуваємо. І Захід допомагає вашій країні. Ви знаєте, що всі державні закупівлі України зараз здійснюються за західні кошти? То навіщо «сідати на голову» і безпідставно тиснути? В іншому світі немає війни, і компанії працюють у звичайному діловому стилі. Заводам байдуже. Зараз навіть важко переконати їх постачати щось в Україну навіть на нормальних умовах через величезні політичні, економічні та воєнні ризики. Чи надаєте ви гарантію для свого платежу? Таким чином, 90% українських тендерів із терміном «7 днів згідно з КМУ 1178» провалюються через відсутність учасників. Решта 10% учасників торгів – «друзі». Але за такими транзакціями тепер ретельно стежить «Великий Брат» - можете бути впевнені. Отже, якщо ви дійсно бажаєте отримати продукцію і маєте чесні наміри, будь ласка: 1. Продовжити термін подання документів згідно вимог Закону. 21 день для документів був би справедливим посередині. Звичайно, терміни доставки залишаються незмінними. Серйозні покупці, такі як Нафтогаз, також намагалися спочатку 7-денний термін, але після невиконання 80% своїх тендерів тепер повернулися до нормальних умов. 2. Надайте банківську гарантію, що забезпечує ваш платіж. Кілька українських банків, таких як УкрЕксімБанк, Приватбанк, УкрГазБанк тощо, надають такі гарантії за невеликі банківські комісії. Але якщо вам не довірять українські банки – хто вам довірить? Іноземні заводи? З повагою
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Перш за все висловлюємо Вам подяку за те, що Ви звернули увагу на нашу закупівлю, та не залишились байдужими щодо її результатів. Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Харківській області (далі - Головне управління) в своїй діяльності керується виключно діючим законодавством України. Тому, ми прагнемо чесних, прозорих та економічно вигідних закупівель. Відповідно до п.1, ч.1, ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) Головне управління належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону: «органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад». З урахуванням вимог п.3⁷ ч.3 Розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Пунктом 34 постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 встановлено, що строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель, але не встановлено максимальний строк подання тендерних пропозицій. З огляду на зазначене Ваша вимога щодо продовження терміну подання тендерних пропозицій буде задоволена, та внесені відповідні зміни до оголошення про проведення відкритих торгів та в тендерну документацію. Стосовно вимоги щодо надання банківської гарантії забезпечення нашого платежу повідомляємо наступне. Відповідно до ч.4, ст.94 Кодексу цивільного захисту України фінансове забезпечення діяльності сил цивільного захисту здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів суб’єктів господарювання, інших не заборонених законодавством джерел. Пунктом 1 положення про Державну казначейську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2015 р. № 215 встановлено, що – «Державна казначейська служба України (Казначейство) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну політику у сферах казначейського обслуговування бюджетних коштів, коштів клієнтів відповідно до законодавства, бухгалтерського обліку виконання бюджетів», та не є банком в розумінні Закону України «Про банки і банківську діяльність». З наведеного вбачається, що Головне управління фінансується з Державного бюджету і рахунки відкриті в Державній казначейській службі. Кошторисом (фінансово – плановий документ) визначені обсяги фінансування та види видатків. Кошторисом Головного управління, який затверджений вищестоящим розпорядником бюджетних коштів, передбачені видатки на придбання двох спеціальних аварійно-рятувальних машин середнього типу САРМ-С. Питання оформлення банківської гарантії щодо забезпечення нашого платежу вирішується Головним управлінням лише за погодженням з центральним органам виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту - Державної служби України з надзвичайних ситуацій. У разі виникнення потреби у переможця процедури закупівлі оформлення банківської гарантії щодо забезпечення нашого платежу, Головне управління буде звертатися до ДСНС України за дозволом на отримання відповідної гарантії. Таким чином прийняття рішення з цього питання потребує деякого часу. Також звертаємо Вашу увагу, що предмет закупівлі «спеціальна аварійно-рятувальна машина середнього типу САРМ-С» підпадає під дію вимог пп.1, п.6¹ ч.6 Розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, а саме: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених пп. 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Тому, при підготовці документів тендерної пропозиції прошу Вас враховувати вищевикладену норму Закону. З повагою 30.05.2023 р.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так