• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення будинку культури с.Червона Слобода за адресою: Київська область, Бучанський район, село Червона Слобода, вулиця Лесі Українки, 91, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи

Торги відмінено

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 26.05.2023 15:08 - 08.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: a2e646d646ce4be3955c7480279943f3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-26-010173-a.a2
Назва: С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: № у ЦБД: UA-2023-05-26-010173-a № ЛОТу (назва): --- Найменування Замовника: Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" Макарівської селищної ради (далі по тексту - Замовник) Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями» Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме: НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА (далі по тексту – Скаржник) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ (далі по тексту – Учасник, Переможець) За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів: НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 16.06.2023 15:29 Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним: № ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА 1. Додаток № 3 Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: До ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки у частині кошторисної документації, які є її складовими, а саме: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг; - орієнтовний календарний графік надання послуг (виконання робіт) із зазначенням етапів виконання робіт та загального строку надання послуг (виконання робіт). Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281.»(цитата). Переможець надає файл «Кошториси» в якому відсутня заповненна графа «вид договірної ціни». В той же час наголошуємо, що Замовник торгів встановив вимогу щодо відповідності кошторисних розрахунків, а саме мають бути виконанні згідно Настанови з визначення вартості будівництва. Також Додатком № 4 до тендерної документації пунктом 3.2 також визначено, що договірна ціна має бути визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Керуючись даною Настановою Додатком № 30 (пункт 5.2) прямо передбачено заповнення даного поля, а саме вид договірної ціни: тверда. Переможець проігнорував дані вимоги та не надав належно заповнену договірну ціну. В той же час Додатком № 4 пунктом 3.1, 3.3 чітко передбачено, що договірна ціна має бути твердою. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Додаток № 2 Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме: « В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: До ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки у частині кошторисної документації, які є її складовими, а саме: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг; - орієнтовний календарний графік надання послуг (виконання робіт) із зазначенням етапів виконання робіт та загального строку надання послуг (виконання робіт). Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281»(цитата). Переможець надає файл «Кошториси» в якому знаходиться договірна ціна без включення витрат пов’язаних з ризиками, що не відповідає Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №28. Також Додатком № 4 до тендерної документації пунктом 3.2 також визначено, що договірна ціна має бути визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. В той же час Додатком № 4 пунктом 3.1, 3.3 чітко передбачено, що договірна ціна має бути твердою. Відповідно до пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%. Переможець не подав у складі пропозиції договірну ціну розрахунок якої не містить розрахунок коштів на покриття ризиків. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: ? принцип добросовісної конкуренції; ? принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; ? принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі. ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ): 1. --- (відсутні) З ПОВАГОЮ, ФОП Кравцова Н. Я.
Дата розгляду скарги: 05.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.06.2023 17:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.07.2023 17:09
Дата виконання рішення Замовником: 12.07.2023 10:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" Макарівської селищної ради (замовник) з рішенням комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10020-р/пк-пз від 05.07.2023 року ознайомлений. Зобов'язання виконано, рішення про визнання фізичної особи-підприємця Димарчука Леоніда Олексійовича переможцем процедури закупівлі "Поточний ремонт приміщення будинку культури с.Червона Слобода за адресою: Київська область, Бучанський район, село Червона Слобода, вулиця Лесі Українки, 91, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи" скасовано. Пропозиція учасника відхилена.
Автор: ФОП КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Кравцова Неллі Яківна +380999652584 nelliK@i.ua
Скарга
Скасована

С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів.

Номер: 2ca6378956fb4c5eb82fd27259b2b934
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-26-010173-a.b1
Назва: С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів.
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: № у ЦБД: UA-2023-05-26-010173-a № ЛОТу (назва): --- Найменування Замовника: Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" Макарівської селищної ради (далі по тексту - Замовник) Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями» Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме: НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА (далі по тексту – Скаржник) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ (далі по тексту – Учасник, Переможець) За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів: НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 16.06.2023 15:29 Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним: № ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА 1. Додаток № 3 Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: До ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки у частині кошторисної документації, які є її складовими, а саме: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг; - орієнтовний календарний графік надання послуг (виконання робіт) із зазначенням етапів виконання робіт та загального строку надання послуг (виконання робіт). Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281.»(цитата). Переможець надає файл «Кошториси» в якому відсутня заповненна графа «вид договірної ціни». В той же час наголошуємо, що Замовник торгів встановив вимогу щодо відповідності кошторисних розрахунків, а саме мають бути виконанні згідно Настанови з визначення вартості будівництва. Також Додатком № 4 до тендерної документації пунктом 3.2 також визначено, що договірна ціна має бути визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Керуючись даною Настановою Додатком № 30 (пункт 5.2) прямо передбачено заповнення даного поля, а саме вид договірної ціни: тверда. Переможець проігнорував дані вимоги та не надав належно заповнену договірну ціну. В той же час Додатком № 4 пунктом 3.1, 3.3 чітко передбачено, що договірна ціна має бути твердою. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Додаток № 2 Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме: « В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: До ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки у частині кошторисної документації, які є її складовими, а саме: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг; - орієнтовний календарний графік надання послуг (виконання робіт) із зазначенням етапів виконання робіт та загального строку надання послуг (виконання робіт). Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281»(цитата). Переможець надає файл «Кошториси» в якому знаходиться договірна ціна без включення витрат пов’язаних з ризиками, що не відповідає Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №28. Також Додатком № 4 до тендерної документації пунктом 3.2 також визначено, що договірна ціна має бути визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. В той же час Додатком № 4 пунктом 3.1, 3.3 чітко передбачено, що договірна ціна має бути твердою. Відповідно до пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%. Переможець не подав у складі пропозиції договірну ціну розрахунок якої не містить розрахунок коштів на покриття ризиків. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: ? принцип добросовісної конкуренції; ? принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; ? принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі. ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ): 1. --- (відсутні) З ПОВАГОЮ, ФОП Кравцова Н.Я.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 21.06.2023 12:52
Автор: ФОП КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Кравцова Неллі Яківна +380999652584 nelliK@i.ua